Той се наведе към мен и ме целуна като този път беше страстна и изпълнена с любов. Усетих как той ме бутна върху леглото и застана над мен. Няма да лъжа беше ми приятно да ме целува. Но не бях готова.
Аз: Jimin аз не мога.
Jimin:Девствена ли си?
Аз: Ами да .
Jimin: Аз ще бъда нежен и няма да усетиш болка даже ще усетиш едно голямо удоволствие. Разбира се няма да те карам на сила.
Аз:Добре.
Jimin:Какво добре.
Aз: Готова съм.
Jimin: Сигурна ли си.
Аз: Да
Jimin: Обещавам че ще бъда нежен.Той легна върху мен. Започна да ме целува страстно като се пренесе към вратът ми правейки ми леки смучки. Бавно свали блузата и сутиена ми. След което свали и долнището на пижамата ми и белюто ми . Съблече и неговите си дрехи като остана само по боксерки. Видях голямата му издутина.Беше ме срам защото никога не съм се събличала пред момче затова с ръцете ми се опитах поне малко да се скрия.
Jimin: Защо се криеш имаш невероятно тяло.
Той махна ръцете ми и се насочи към гърдите като започна да смуче зърната а с ръцете си масажираше клитора ми . Изведнъж спря всички действия и ме погледна.
Jimin: Готова ли си?
Аз: Да.
Той свали боксерките си и видях колко голям беше.Бавно навлезе в мен за да не ме боли много но не се получи защото усетих огромна болка. Неусетно започнах да чувствам удоволствие.Цялото легло започна да се тресе а мен са ме чули сигурно и на Марс .
Jimin: Лиса ще свърша.
Аз: И аз.
След около пет минути и двамата свършихме и легнахме на леглото като той ни зави с одеалото.
Jimin: Това беше
Аз: Страхотно.
Jimin: Трябва да го повторим.
Аз: Ол да
Jimin: Обичам те Лиса
Аз: И аз те обичам Jimin.
Тъй като и двамата бяхме доста изморени заспахме на секундата.Леле хора незнам как го написах това чудо. Дано поне да ви хареса. Следващата глава ще е скоро 😘😘😘😘😘😘😘
DU LIEST GERADE
Love for two (Завършена)
RomantikЧетете и ще разберете 😍 Това е една абсолютна тъпня която понякога искам да изтрия 🤣🤷🏼♀️👌