T:"Fajn"usmal jsem se a objal ho
Nos jsem mu zabořil do hrudě a lehl si na bok.
"Miluju tě..." Spokojeně jsem vydechl a políbil ho na jeho obnaženou hruď.T:"Já tebe asi taky"zavřel jsem oči a pomalu usínal
Mé srdce se rozbušilo... Klid Marcusi... Klid. Zhluboka jsem dýchal. Začal jsem se culit a zabořil více nos do jeho hrudě.
T:"Dobrou"zašeptal jsem
"Dobrou." Usnul jsem v jeho dokonalé, hřejivé náruči.
Ráno jsem se probudil dřív než Marcus...Koukal jsem mu do tváře a přemýšlel...včera se mi to líbilo...i v minulosti se mi to líbilo...Martinusi přiznej si že jsi teplej...
Nahl jsem se k Macovi a dal mu malou pusinku na nos...byl roztomily...
Pomalu jsem se posadil a sikl bolestí...no super...a je to tadyPootevřel jsem oči a prohlížel si mlčky Martinuse. Nebylo mi zle, ani mě nebolela hlava, to je co říct.
Zkousl jsem si nevinně ret a pomaličku se posadil.
"Dobré ráno." Mnul jsem si oči a pozoroval ho.T:"Dobre"usmal jsem se a postavil se"Asi si jdu dat sprchu"
"Můžu jít s tebou?" nevinně jsem se usmál a prohrábl si vlasy.
T:"No jo klidně"ignoroval jsem mé bolavé pozadí a vydal se do koupelny
Usmíval jsem se pro sebe jako sluníčko. Rychle jsem za ním vydal do koupelny. Už byl ve sprše, tak jsem k němu vlezl a objal ho.
T:"Copak je?"usmal jsem se a nechal na nás dopadat kapky ledové vody
Nemohl jsem se ho nabažit...
"Víš, že jsi ta nejdokonalejší osoba, kterou jsem v životě mohl potkat?"T:"To není pravda"usmal jsem se"jsou lepší než já"
"Aw..." Zaskučel jsem mu do ramene.
T:"Co je"zasmál jsem se a otočil se směrem k němu
"Nic..." culil jsem se.
"Miluju tě." Nahl jsem se blíž k jeho dokonalým rtům.Stoupl jsem si na špičky a políbil jsem ho
T:"Na to že jsi mladší tak jsi trochu vyrostl"Usmíval jsem se...
"Ale mě to tak vyhovuje."T:"Tobě možná...mě vůbec"postěžoval jsem si a zmackl mu zadek
Zavzdychal jsem...
"Ale stejně si dominantní ty, takže si nestěžuj."T:"No jo ale je to tak divny...vypadá to jako kdyby čivava šukala dogu"(já musela 😂)
Usmál jsem se...
"Zase tak malý nejsi, ale jsi cute." Uculil jsem se.T:"No proti tobě malej jsem"povzdechl jsem si..."budu muset do práce"
Zaskučel jsem smutně.
"A to si nemůžeš vzít dneska volno? Já mám dneska volný den.. Poslední." Povzdechl jsem siT:"Já nevím"povzdechl jsem si
"Prosím...." Zaskučel jsem.
T:"Zkusím to"povzdechl jsem si a vzal si mýdlo které jsem na sebe začal patlat
Jeho ruku jsem stáhl dolů a začal ho umývat. Líbilo se mi o něho počovat.
Rukou jsem sjel k jeho chloubě a začal jezdit v po celé jeho délce.T:"Marcusi"zašeptal jsem jemně
Začal jsem rukou pohybovat rychleji. Poté jsem zapl sprchu, abych z něho smyl mýdlo. Když jsem to udělal, klekl jsem si na kolena a strčil si jeho penis do úst.
T:"Marcusi"vzdychl jsem a zaklonil hlavu do zadu"to nemusíš"opřel jsem se o zeď za mnou
Nepřestával jsem vykonávat svou práci. Chci aby věděl, že mu dokážu dát cokoliv.
T:"Marcusi...zkusím zrušit tu práci a můžeme zajít za mou mámou...řeknu ji to"trochu jsem ho odstrčil od sebe a usmal se
"Že jsme spolu? Co když bude na tebe naštvaná, nebo tak... Je to na tobě, ale nechci, aby jsi měl kvůli mě problémy." Postavil Jsem se a Pohladil jsem ho po líčku.
T:"To nějak překousne"usmal jsem se a vylezl ven..."jdu zařídit tu práci"
Smutně jsem zaskučel... A moje nedokončená práce v hajzlu. Vzal jsem si mýdlo a začal se umývat.
ČTEŠ
Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]
FanficPotichu jsem se k ní připlížil a chytil ji ze zadu. Hned se začala svijet, tak jsem ji přiložil dlaň k ústům. Máchala a všude kolem sebe kopala. Nahl jsem se blíže k jejímu uchu. "Neboj se zlatíčko... Zahrajeme si takovou menší hru." Usmál jsem se...