10.

168 4 0
                                    

Felekelek hallom hogy anya hangosan énekel, lemegyek 80s éveki számot énekel az eszem meg ál. Kérdezem hogy hogyan jött ez

Szemszögem
Nagyon cringe hogy ilyeneket hallgat anya. Jezusom biztos valahonnan szedte ezt.

-Mi ez anya? kérdeztem
-Ez egy nagyon jo szám
-Honnan szedted ezt?
-Hát tudod Samnek a szülei ajánlották.

Szemszögem
Na innen tudtam hogy valami bűzlik,mert anya sose szokott ilyen béna zenéket hallgatni.

Egy rossz hírt hallottam anyától ma megyünk a puccosékhoz vagyis Samhez. Istenem! Ennél rosszabb hírt nem is lehet hallani.

Szemszögem
Megint nyomulni fog rám az a szerencsétlen. Meg a hülye dumáival Szia cica! Ha igy fog köszönni én esküszöm felpofozom ezt a hülye gyereket.

-Lucyyyy!
-Igen anya!
-Siess mert elkésünk?!?!
-Jól van mit kell felvennem? kérdeztem
-Fehér vörös ruhát azt! mondta
-Oks

Szemszögem

Nem értem miert kell kiöltöznöm egy hülye vacsira? Istenem azt a nyomit is el kell viselni.

Megérkeztünk puccosékhoz és szokásosan bemegyünk már ott várt Sam.
-Szia Lucym!
-Csá!
-Khm..
-Vagyis szia
-Mizujs?
Semmi veled?
-Semmi már nagyon vártalak nem jössz a pingpong helységbe?
-Bocsi de nincs kedvem.

Szemszögem

Gondoltam hogy megint hivogatni fog minden hova. Aj annyira hiányzik Leo de azért most jó lenne ha Liny is itt lenne.

Sajnos elmentem a helységbe ott volt a szokásos brigád és ugyan azt játszottuk felelsz v mersz? Nem volt rossz legalább mondtam hogy Sry boys I have boyfrend!

-Lucy F v m?
-Felelek
-Oksa na akkor Van pasid vagy alkulóba van?
-Van barátom képzeld.
- Oh! mondták korusba
-Na Sam barátom sajna csajnak nem kellesz mert van pasija. szolalt meg az egyik haverja
-Kiss....
-Te norma vagy-!?!?!
-Au igeen
-Hát nem hiszem ne probalj meg többször megcsókolni jó?!
-OK
-Ezt a flegma bénát. Inkább megyek! mondtam.

Szemszögem

Hát ez nem norma ez a gyerek megpróbált megcsókolni. Na álljunk meg egy picit van barátom mondtam is de hát ez a szerencsétlen nem érti. Haza is mentem.

-Anya?
-Igen? Mond?
-Haza mehetek
-Persze. mondta félig már berugottan
-Oks! ú de fura

Szemszögem

De fura anya iszik és be is rugott félig közbe flörtölget Sam apjával. Na joooo ez nem az en napom. Felhivom inkább Leot.

Felhívtam talizunk ma 22kor partnál.
Sétálgattam egyes egyedül még át nem ölelt annyira örültem neki.
Adtam a szájára egy puszit.
Leültünk egy farönkre beszélgettünk aztán majd nem kiégett a retinám hátulról jöttek Charlie meg Liny jót nevettünk. Elmeséltem nekik mindent  ami történt.

-Megcsókolt vagy Megprobált csókolni? kérdezték
-Megpróbált de így spontán, aztán pofonvágtam. Felesz és merszeztünk és az volt a kérdés hogy van-e pasim mondtam hogy igen és ezután megpróbalt megcsókolni. Aztán jol lecsesztem.
-Ahaaaa.....mondtam Liny

Szemszögem
Szerintem jó hogy elmondtam minthogy mástól hallják és másképpen mesélik.

Leo szemszöge
Kinyírom ezt a Sametet!
Még örülök hogy Lucy nem hagyta magát hogy egy ilyen kis nyomorék próbálgasson nála. Ha még egy ilyen lesz eskü hogy elhívom egy kicsit beszélgetni.

Charlie szemszöge
Azért rendes Lu hogy nem hagyjta magát. Remélem Liny is ilyen na de ez más téma.

Liny szemszöge

Ez az én barinőm! Így kell egy ilyen kis senkiházival ezt kell jol pofon vágni.
Én ezt tettem volna.

Mentünk haza fele még az ajtó előtt leültem beszélni Leoval aztán megöleltem ő pedig megcsókolt mégegyszer átöleltem szorosan és elköszöntünk egymástól. Mentem fel aludni hogy ezt a napot kialudjam.

♡《BARS AND MELODY CONCERT》♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora