V

485 32 22
                                    

- რა მოხდა?- გაოცებულმა ვკითხე ლისას...
- ჯენ... ეს...არასწორია - ღრმა სუნთქვით მიპასუხა მან...
- მე....
სანამ რამეს იტყოდა საჩვენებელი თითი ტუჩებზე მივადე...
- ჩშშ... ლალისა... ეს ისაა რაც  მინდა...გთხოვ - ყურში ჩავჩურჩულე და მის ქვემოთ სივრცე ავულოკე...
ჩემ ამ ქმედებაზე მისი თვალები აენთო...
- ამის დედაც... მოდი ჩემთან - თქვა მან, ხელში ამიტაცა და საწოლზე უფრო კომფორტულად მომათავსა...
შემდგომ ხალათი შემიხსნა... თვითონაც გაიხადა და  ჩვენი შიშველი სხეულები ერთმანეთს ეხებოდა...
ის შეჩერდა და ჩემი  ფიგურა შეათვალიერა... მე შემრცხვა და მკერდი ხელით დავფარე...
- არა - ლალისამ ხელები ნაზად ჩამომაწევინა...
- შენ... ძალიან ლამაზი ხარ მითხრა მან და ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა...
შემდგომ ვნებიანად მაკოცაა... ჩვენი ენები ერთმანეთს ეხებოდა... დომინანტობისთვის ბრძოლას არც კი ჰქონია ადგილი... რათქმაუნდა ლალისას ვერ დავამარცხებდი...
მან კისერზე დამიწყო კოცნა, ნელ ნელა უფრო და უფრო ქვემოთ ჩამოვიდა... მკერდზე მკოცნიდა... შემდეგ კი ცალი ძუძუს წოვა დაიწყო და მეორეს ნელი მოძრაობებით
ამასაჟებდა...
- ააჰჰ...ლისააა - ამოვიკვნესე...
მისი ნაზი და სველი კოცნები მუცელზე ჩამოვიდა და იმ ადგილს მიუახლოვდა სადაც ყველაზე მეტად მჭირდებოდა...
მან ხელი საშოზე შემახო და მის ირგვლივ ბარძაყებზე დამიწყო კოცნა...
- ნუ მაწვალებ... გთხოვ - ხმის კანკალით და კვნესით ვთხოვე მას...
რამდნეიმე წამში მისი ტუჩები ჩემს ვაგინაზე ვიგრძენი... ჯერ კოცნა შემდგომ კი წოვა დაიწყო
- აააჰ ლისააა - ხმამაღლა ამოვიკვნესე და თეთრეულს მჭიდროდ ჩავეჭიდე რომ როგორმე ამეტანა მთელი ის სიამოვნებაა რომელსაც ლალისა მანიჭებდა...
შემდგომ მე მისი ენა ვიგრძენი...
- აააააააჰჰჰჰ....ლა..ლა ლალისაა გთხოოვ...
ჩემ ამ სიტყვებზე ლისამ ერთი თითი ჩემს ვიწრო საშოში შემოასრიალა ისე რომ წოვა არ გაუჩერებია... ერთად ვიგრძენი ტკივილი და სიამოვნება....
- აააჰ ლისაა უფრო სწრაფად....
- შენ ძალიან ვიწრო ხარ... ნუთუ მე პირველი ვარ? - იკითხა მან...
- კკკ...იიი ლალისა მანობან პირველი ხარ და ერთადერთი - ვუპასუხე მე რაზეც ის უფრო სწრაფად  ამოძრავდა და მეორე თითის გამოყენებაც დაიწყოო... სანამ ჩემში სწრაფი ტემპით შემოდიოდა ტუჩებზე მაკოცაა რამაც საშინელი ტკივილი დამავიწყა და ხმა მღალი კვნესა შემაწყვეტინა...
- აჰჰჰჰ ლალისააა... ძალიან ახლოს ვარ...
- გაათავე ჩემთვის რუბი ჯეინ...
ამ სიტყვებზე მე საოცარი გრძნობა განვიცადე... ფეხები მიკანკალებდა... ვცდილობდი სუნთქვა დამერეგულირებინა მაგრამ არ გამომდიოდა... მე ლალისას თითებზე გაავათავე... მან თითები გამოიღო და პირში ჩაიდო...
- მმმ ძალიან გემრიელი ხარ - მითხრა მან  ჩემ გვერდით დაღლილი დაეცა და თვალები დახუჭა... მე მის ტუჩებს შვხედე თითებით შევეხე და მივხვდი რომ ეს გოგო ჩემთვის ბევრს ნიშნავს... არ ვიცი როგორ მოხდა ეს მაგრამ ასეა... შემდგომ მის ტუჩებს ნაზად ვაკოცე...
- ტკბილი ძილი ლალისა მანობან - ვუთხარი, ჩავეხუტე და დაფიქრებაც ვერ მოვასწარი ისე ჩამეძინა...

Jenlisa In Your AreaWhere stories live. Discover now