Oturma odasında otururken içeri Yoongi geldi. Elindeki poşeti gördüğümde gözlerim mutlulukla doldu. Çikolataaa!
Yj: Merhaba hayatım. Çikolatalarımı verir misin?
Yoongi yanıma gelip poşeti koltuğa bıraktı. Bende poşeti kapıp içinden 1 tane çikolata aldım.
Yj: Çooook teşekkür ederim.
Jk: Gerçekten onların hepsini yemeyi mi düşünüyorsun?
Yj: Evet ne olmuş ki. Hem canım istedi ya.
Jk: Peki. Bir şey demedim.
Yj: Ha afferin. İşte böyle.
Jungkook hariç hepimiz gülmeye başladık. Sanırım bozuldu. Ben onun kalbini almasını bilirim.
Yj: Hayatım poşeti bana verir misin?
Yg: Buyur güzelim. Ama hepsini yeme. Dokunur.
Yj: Tamam. Zaten hepsini yemeyeceğim.
Aya kalkıp herkesin kucağına bir tane bıraktım. Bu sırada kapı çaldı. Yoongi gidip kapıya baktı. Namjoon kankam da geldi. Ona da bir paketi uzatıp herkese afiyet olsun dedim. Namjoon şaşırmıştı.
Nj: Hayrola. Çikolata partisi mi veriyoruz.
Jh: Evet. Ve ben çok beğendim.
Jin: Haklısın hope. Çikolata insana mutluluk hormonu salgılarmış.
Yj: Evet. Reklam zamanı.
Yj: Çikolata yiyin. Mutlu olun.
Hep birlikte kahkahalara boğulduk. Gecemiz böyle devam etti ve artık her kesin evine gitme vakti geldi. Eee ne demişler. Köylü köyüne, fare deliğine. Çok güzel bir akşamdı. Tabii o korkunç kız detayı hariç.
Acaba ne zaman düğünümüz olacak.
Yj: Hayatım. Bizim düğünümüz ne zaman olacak?
Yg: Evet. Yarın gün almaya gideriz. Erken bir tarihe ayarlatacağım.
Yj: Peki. Uyuyalım mı artık? Benim çok uykum var.
Yg: Haklısın güzelim. Hadi uyuyalım.
Odamıza geçip aynanın karşısına oturdum ve saçlarımı taramaya başladım. Daha sonra yatağa geçtim. Yoongi de yanıma yattı ve mışıl mışıl uyuduk.
Gece geç saatlerde alt kattan gelen kapı çarpması ile uyandım. Eve hırsız mı girdi acaba. İmkanı yok. Etrafta korumalar dolu. Çok korkuyorum. Yoongi yi dürtükleyi uyanmasını sağladım.
Yg: Güzelim gecenin bir saatinde neden uyanıksın. Sakın canım çikolata istiyor deme. Hepsini yedin zaten.
Yj: Ya ne çikolatası ya~ Alt kattan kapı sesi geldi.
Yg: Sana öyle gelmiştir. Hadi yat uyu.
Tam bu sırada cam kırılma sesi geldi. Ve Yoongi telaşla ayağı kalktı.
Yg: Sen burada bekle. Sakın odadan dışarı çıkma.
Yj: T-ta-tamam.
Yoongi kapıdan çıktığı anda tanıdık bir erkek sesi geldi. Ses demeyelim de bağırması diyelim. Bu ses Taehyung a ait. Gece gece ne işi var ya. Ödüm patladı. Odadan çıkıp Yoongi nin yanına gittim.
Yg: Ya oğlum gecenin bir saati ne işin var sanki. Yujin i korkuttun.
Tae: Ya tamam Yoongi abi özür dilerim. Telefonumu unutmuşum. Şimdi fark ettim. Rahatsız etmeden alayım gideyim dedim.
Yj: Neler oluyor ya.
Yg: Ne olcak. Telefonunu bizde unutmuş. Sabahı bekleyememiş. Sanki çok önemli bir şey var.
Yj: Tamam hayatım sıkıntı yok. Sakin ol.
Tae: Yu jin sağol. Hadi ben kaçtım o zaman.
Yg: Bi zahmet Tae.
Yj: İyi geceler Taehyung.
Yj: Hadi hayatım.
Beraber odaya çıkıp uykumuza devam ettik.
〰️〰️2 ay sonra〰️〰️
Sabah yaptığım ılık duşun ardından kendimi yenillenmiş hissediyorum. Aynanın karşısına geçip karnımı ovaladım. Belirginleşmeye başlamıştı. Bu his inanılmaz güzel bir şey. O'nu kucağıma alacağım günü iple çekiyorum. Odaya Yoongi geldi. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Çünkü bu gün düğün günümüz. O benim kocam olacak.
Arkama geçip kollarını karnıma sardı. Uzun ve öldüğüm parmaklarını karnımda dolaştırdı.
Yg: Siz ikiniz...benim dünyamsınız.
Aynadan yansıyan yüzüne bakarak gülümsedim.
Yj: Keşke bu güzel günümüzde anne ve babamda burada olsalardı. Onları özlüyorum.
Yg: Eminim ki onlar şu anda bizi izliyorlar.
Tekrar gülümsedim. Ama bu seferkinde hüznüm çok bariz ortadaydı.
Yj: Eğer bizi gördüklerini söylüyorsan şu anda bana anne ve babamın karşısında sarılman ayıp olmaz mı?
Boynuma küçük bir öpücük kondurdu. Öperken güldüğünü görmesemde teninde hissettim.
Yg: Ah. Sen ve şu esprilerin. Şimdi saçlarını kurulamalıyız yoksa üşüteceksin.
Haklıydı. İlk önce üzerimi giyindim daha sonra da saçlarımı kurulayıp taradım. Yoongi ile hazırlandık ve düğün için hazırlanmak için ben kuaföre oda berbere gitti. Düğünümde giyeceklerimiz gelinlik ve damatlık değildi. Geleneksel bir tarzda hanbok giymeyi tercih ettik. Ve ikimizin hanboklarıda harika.
Hanbok
Anne ve babamı - Yoongi nin ailesi - selamladım. O gün bizden mutlu kimse yoktu.
Yg: Seni seviyorum Yu Jin ve ömrümün sonuna kadar da sevmeye devam edeceğim. Seni koruyacağım, üzerine titretreyeceğim, isteklerini yerine getireceğim ve size sahip çıkacağıma Söz veriyorum.
Yj: Seni seviyorum Yoongi ve ömrümün sonuna kadar sevmeye devam edeceğim. Seni koruyacağım, üzerine titretreyeceğim, isteklerini yerine getireceğim ve size sahip çıkacağıma söz veriyorum.
Peder: Artık gelini öpebilirsiniz.
Yoongi duağımı kaldırdı ve dudakları dudaklarımla buluştu. Öpüşü sahiplenici ve bir o kadar da hafifti.
Yj: Kocacığım.
Yg: Karıcığım.
Birbirimize aptal bir sırıtışla bakıyor ve kulağımızdaki alkış tufanını umursamıyorduk. Ben dünyanın en şanslı kadınıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ YERİN BÜYÜK /MYG/BİTTİ!
Genç Kız Edebiyatıİki kişi, biri öksüz ve yetim genç kız, diğeri ise kendini sevdiklerini korumaya adamış bir oğlan. İkisinin birbirlerini görmesi bir tesadüf değil... Bugün de yoğun geçti. Daha doğrusu geçiyor. Tanrıya şükür bugün patronumu hiç görmedim. Boşalmış bi...