Nechápem

44 3 0
                                    

Kráčame ďalej, v sprievode staršieho pána. Náhle sa mi začne krútiť v hlave a je mi zle. Neviem čo sa deje. Zrní sa mi pred očami a pomaly strácam vedomie a padám na zem.
    ...Prebudím sa s hlavou vo Willovích rukách, ležiaca na zemi, v strede poľa. Neviem čo to má znamenať, no hneď ako zbadá, že som hore, obíme ma. ,,Čo sa stalo?" Pýtam sa s prekvapením Willa. ,,Odpadla si v strede poľa, ostatný šli ďalej hľadať Cassie. Ostal som tu a čakal, kým sa preberieš. Niekoľko krát som už odpadol, takže som vedel že sa preberieš." Vstala som, podal mi vodu a šli sme za ostatnými. Neboli ďaleko. Asi 8 minút od nás stáli spolu v kruhu. Bol tam aj ten pán. V moment, keď sme s Willom pristúpili bližšie, som videla Cassie. Ležala na zemi, bez známok života. Neverila som vlastným očiam, Cassie je mŕtva!!
Vidím ako všetci nemajú slov. Hlavne Alex. Bola to jej mladšia sestra. Rozplakala som sa. Nebola som jediná, takže mi to neprišlo vôbec trápne.
Ten starší muž, volal pomoc.
    ..Po asi 5 minútach prišla záchranka a hneď potom, prišli policajti. Vzali nás na policajnú stanicu, kde sme všetci vypovedali. Prišli aj naši rodičia. Zavolali im. Bolo mi tak strašne ľúto toho čo sa stalo. Alex, jej rodičia a rodina, Cassie už nikdy neuvidia. Ja a všetci jej kamaráti ju už nikdy neuvidíme. Cassie zobrali profesionáli, ktorý sa pokúsili zistiť, ako presne umrela, no na tele nemala žiadne pomliaždeniny ani zranenia, takže najpravdepodobnejšie je, že ju niekto zadusil.
          Ten starý idiot, ktorý nás len celý čas vodil za nos, bol ten, ktorý jej to spôsobil. Bol toľkokrát vypočúvaný, že na to polícia prišla. Už od začiatku im bol strašne podozrivý a bolo jasné, že cestu, kadiaľ šli nepoznal len tak. Zistilo sa takisto, že Cassie bola pred úmrtím zneužitá *všetci dobre vieme ako* . Dalo sa to čakať, od takéhoto starého kokota. Dúfam že zhnije vo väzení!
       Všetci sme zdrvený z toho čo sa stalo. Sedíme v čakárni, aby nás mohli pustiť domov. Alex a Michael sedia vedľa mňa s Tomasom a rozprávajú sa. Will s Isaacom stáli pri dverách a taktiež debatovali. A ja s Tomasom sme rozmýšľali. Mala som zavreté oči, hlavu opretú na Tomasovom ramene a premýšľala čo bude ďalej, pomaličky som zaspávala.
      ...Keď som otvorila oči, bola som doma.Všetko bolo vporiadku a Cassie, Alex, Tomas,Will a Isaac s Michaelom boli pri mne. Hrali hru na PS-ku. Fuh vďakabohu, bol to všetko len sen. Takže Cassie nie je mŕtva!! Ale takisto ešte nechodím s Tomasom a on nejde na chatu. Takže mám kopu času a Cassie má celý život spolu s nami ešte pred sebou. Keď Cassie zbadala, že som sa zobudila, povedala: ,,Strašne dlho si spala Max. Niečo ti bolo?" Vyskočím z postele a obímem Cassie. ,,Nič, ale som rada že tebe nič nie je." Pozerala na mňa akoby som si niečo dala, ale nechala to tak. Toto sa nikdy nesmie stáť v skutočnosti. Už by som to druhýkrát asi nedala. Šla som do kúpeľne prepláchnuť si tvár, no keď som sa pozrela do zrkadla, všimla som si, že som celá horúca a spotená, tak som šla rovno do sprchy. To bude z toho všetkého stresu.

Prebdené NociWhere stories live. Discover now