0.1

209 11 182
                                    

cześć wszystkim, zaczynamy jeszcze raz

wiem że okładka sucks kiedyś będzie lepsza

roleplay będzie skupiał się na kolejnym pokoleniu bohaterów z marvela oraz, tym razem, dc. ich rodziców oczywiście też będzie można zapisać, ale główną rolę w tym będą miały dzieciaki.

no i teraz, moi drodzy, regulamin.

1; więc, tylko jeden z rodziców może być superbohaterem. czyli nie ma dzieci shipów. nie ma wyjątków. słyszysz mnie, klołdi?

2; jeśli ktoś chciałby zapisać drugie/trzecie/czwarte/pięćdziesiąte dziecko superbohaterowi to najpierw niech to omówi może ze swoim możliwie przyszłym rodzeństwem.

3; sceny 18+ dozwolone, ale proszę, nie przesadzamy z opisywaniem. i miejcie na uwadze, że ja was ciągle obserwuję. jestem wszędzie. znam wasze najskrytsze sekrety, najbrudniejsze, o których nawet wy nie macie pojęcia.

4; sam fakt że trzeba w regulaminie pisać, że lgbt+ jest dozwolone jest taki głupi. typu, co??? to jest orientacja??? albo płeć??? ludzie się z tym rodzą??? nie mogą tego zmienić??? jaki sens ma zabranianie tego???

5; pozwalam na zaklepywanie postaci. można mieć parę postaci, jeśli jesteś wszystkimi aktywna. najwyżej, powiedzmy, że pięć. pozwalam na wklejanie zdjęć jako wygląd, ale miejcie na uwadze, że dzieci to w większości będą nastolatkowie, niech nie wyglądają jak 25+.

6; nie ma w formularzu "charakter". zróbmy może tak, że jak będziecie jakąś postacią podbijali do jakiejś, to nie wiecie, jaka ona jest i czego się spodziewać. bum, niespodzianka! 

7; styl pisania albo gwiazdkowy albo książkowy albo. albo możecie wybrać jeszcze jakiś inny. jeśli istnieje. tak szczerze, to byłabym pod wrażeniem, gdyby ktoś pisał innym.


miejsce na zaklepanie postaci; ->>>

no więc ja zaklepuję (i od razu pozwalam na rodzeństwo);

syn tony'ego starka
syn lokiego


OK PŁASKOZIEMCY TERAZ PORA NA

F O R M U L A R Z Y K I

na postać kanoniczną;

1. imię i nazwisko
2. zmieniasz coś?
3. oznacz trzy (3) osoby, chyba że nie znasz nikogo na wattpadzie i czujesz się zagubiony i jesteś zbyt nieśmiały na to, to nie musisz.

na dzieciaka postaci kanonicznej;

1. imię i nazwisko
2. wiek (15-19)
3. rodzic
4. wygląd
5. czy ma jakieś moce, specjalne umiejętności, które otrzymał po rodzicu?
6. oznacz trzy (trzy [3]) osoby, chyba że nie znasz nikogo na wattpadzie i czujesz się zagubiony i jesteś zbyt nieśmiały na to, to nie musisz.

na postać własną która nie jest ani dzieciakiem postaci kanonicznej ani postacią kanoniczną;

(może to na przyklad być dzieciak z mocami co się zakumpluje z innymi)
(to by było fajne)

1. imię i nazwisko
2. wiek 
3. wygląd
4. ma jakieś moce, specjalne umiejętności, etc?
6. oznacz trzy (trzy [3 {trzy}]) osoby, chyba że nie znasz nikogo na wattpadzie i czujesz się zagubiony i jesteś zbyt nieśmiały na to, to nie musisz.

zaczniemy, jak będzie wystarczająca ilość osób. czyli, nie wiem ile. później nadal będzie można się zapisywać. zawsze.


[zmieniłam max. ilość postaci 4 >> 5]

BRAVE; marvel & dc rp; next generationWhere stories live. Discover now