Bu hayatta aklıma pek çok şey takıldı. Hepsinin cevabını bulamam belki, ama mantığımla yola çıkabilirim diye düşündüm. Bana mantıksız gelen bazı düşünceler var, mesela ;doğru kime göre doğru, yanlış kime göre yanlış. Doğru yapmamız gereken, yanlış asla yapmamanız gereken yapmayı sakınmamız gereken. Ne çok doğru yapmaya şartlandırılmışız, ne çok yanlış yapmaktan kaçınmışız, ne çok kendimiz olmaktan utanmışız. Aman diyim sakın yanlış yapmamalıyım yoksa elalem ne der, diye illa düşündünüz yada illa yaptığınız herhangi bir olayda o aklınıza geldi, öyle değil mi? Elalem ne derse der elalem herşeyi der, biz elalem e göre yaşamamalıyız. Bu bizim hayatımız, benim hayatım, senin hayatın. Senin hayatına niye başkalarının karışmasına izin veresin ki, senden kendin sorumlusun. Sen kendin herşeyi düşünebilirsin, karar verebilirsin. Karar verirken lütfen aklında +1 kişi daha olmasın, onlar fazlalıktır. Bnde bir zamanlar öyle yaşardım hayatımı tabi ona hayat denirse. Ben bunu giyersem elalem ne der, yada ben bunu yaparsam adım çıkar mı? Çok düşündüm ben bunları. Bu benim hayatım benim kararlarım. Eminim ki yolda gidiyorsun ve birini gördün. Bu bir kız. Açık giyinen falan böyle. Sonra yanından biri geçer söylene söylene edepsiz, adapsız, namussuz diye. Kızın açık giyinmesini nasıl 'NAMUS' başlığı içine götürmüşler. Bir kız istediğini giyebilir, başkasına zarar vermediği sürece özgürdür. Açık giyinir yollu, makyaj yapar kırmızı ruj sürer cezbedici, uzun etek giyer ne bu kapalı gibi uzun giymiş derler. Yada yolda bi kapalı kız, kadın görürler, hemen başlarlar yargılamaya; bu nasıl kapalı, bu nasıl böyle giyinir, kapalı insanın dikkat çekmemesi lazım diye boburlanırlar. Ben ise buna tepki olarak sanane derim. Çünkü ona göre kapanmak o, öyle bişey. Sen buna karışamazsın. Yani ne çok açık ne çok kapalı giyinmeye değil de ortası şekilde giyinmeyi doğru kabullenmiş bir toplumda yaşıyoruz. Onlara göre açık giyinmem yanlış. Ama bana göre değil.
Kendini yıpratma, çünkü bu duruma kimse senden daha çok üzülmüyor. Elalem seni 10 dakika konuşup sonra unutuyorlar. Senin kendini nasıl gördüğün, başkasının seni nasıl gördüğünden daha önemlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Kusuyorum
Teen FictionSizde herkese göre olan doğrulardan sıkılmadınız mı, ben çok sıkıldım...