blackpink ranking

1.9K 112 864
                                    

birkac haftaya bir bu bolumde cikan kaoslardan ciddi manada yoruldum artik arkadaslar o yuzden birkac paragraf yazi yazicam icimi dokmem lazim.

***

rose antisi degilim cunku niye olayim mal miyim amk cok sukur bir hayatim var ve gunde 12 saat ekran suresi olan sizlere kiyasla arada cimene basiyorum iyi geliyor.

rose'yi yetenekli buluyor muyum sorusuna gelirsek grup icinde goze batmiyor ama solo olarak hayir, yetenekli bulmuyorum.

simdi gelip "vokal koclari soyle begeniyor vokalini uhuhug" diye aglamayin ben begenmiyorum ve birkac yila grup dagildiginda tutunabilecegini dusunmuyorum.

visualini de begenmiyorum estetikten once de begenmiyordum sonra da begenmiyorum yok arkadaslar 2016dan beri bp dinliyorum rose'yi asla guzel bulmadim 11 yasindayken de 18 yasindayken de bu konuda ayni dusunuyorum 7 yildir degismemis dusunceyi sizin bana veya benimle ayni dusunen baska insanlara dosediginiz paragraflarin degistirebilecegini sanmiyorum.

jisoo idol olmak icin yetersiz kismina jisoo'yu cok sevdigim halde katiliyorum. yok arkadaslar yani ne sesini ne dansini begenmiyorum ama muthis bir is ahlaki var. mesleğine saygisi var ve elinden geleni yapiyor. o yuzden benim icin her zaman bir numara olacak. grup dagildiginda da oyunculuktan ilerler muhtemelen. onu en acik kisi oldugunu dusunuyorum.

aralarinda gorsel olarak en iyi buldugum kisi jisoo. estetisyenini tebrik etmek gerek. normalde de guzel bir kizdi ama dogru dokunuslarla gercekten harikulade dogal duran bir guzellige sahip su an. grupta en yapay durmayan ve dikkat ceken uye bence. doktorunu ellerinden opuyorum 💖

jennie hakkinda soylenecek fazla bir sey yok, eskiden cok severdim su an ufak giciklanmakla beraber (the idol dizisinden kaynakli tbh izlemedim ama o kadar onume dustu ki, o kestiler de bana yetti zaten) idol olmak icin bir istegi ve motivasyonu oldugunu dusunmuyorum. bence hayattan ne istedigini bilmiyor. cok zengin ve yine bu standartta bir hayat yasayabilirken idol olmayi neden tercih ettigini anliyorum, ün denen seyi parayla elde edemezsin, bu da jennie'ye tatli gelmis olacak. ama grup dagildiginda solo takilacagini dusunmuyorum belki birkac dizide filmde falan oynar bakti o da olmuyor insta modelligine kayar. dedigim gibi dordu arasinda dogru duzgun yetenegi oldugunu dusundugum tek kisi o ama en az motivasyona sahip kisi de o.

bir de jennie'nin dolgularini kim yapiyor allahaskina elinin ayari yok 7 yilda kizi bambaska hala getirdi (ot icmekten de olabilir bilmiyorum, lily rose depp denen nepo manyakla burunlari dusecek yakinda) oyle yani jennie'ye gorurseniz soyleyin estetisyenini degistirsin

(soylenecek fazla sey yok deyip en uzun yaziyi jennie'ye yazmam, zort)

lisa hakkinda bir sey dusunmuyorum. o kadar nötrum ki inanamazsiniz yani yetenegi sarkilari falan o kadar umrumda degil ki. tek diyecegim sey dans konusunda cok iyi ama sesi korkunc o yuzden solo takilmak yerine grup dagilinca belki dans grubu falan kurar ya da baska bir gruba dahil olur. gerci yasi goz onune alindigi zaman grup onu alir mi bilemem tabii.

visuali eskiden tatli gelirdi ama botoksu gercekten fazla kacirmis mimik denen sey kalmamis kizda. ben lisa olsam estetisyenime dava acardim yaptigim estetik bu kadar belli olup ustune yapay dursa.

bir de soyleyin allahaskina kahkule geri donsun taylor swift gibi su anki basarisinin %40ini kahkulune borclu. o olmasaydi olmazdi valla.

bu kadar laftan sonra yiyorsa okuyun bolumu hadi bakalim.

bu kadar laftan sonra yiyorsa okuyun bolumu hadi bakalim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

blackpink ranking:

vokal:

4. lisa
3. jisoo
2. rose
1. jennie

rap:

4. rose
3. jisoo
2. lisa
1. jennie

dans:

4. jisoo
3. rose
2. jennie
1. lisa

visual:

4. rose
3. lisa
2. jennie
1. jisoo

seksi:

4. jisoo
3. rose
2. lisa
1. jennie

cute:

4. jennie
3. jisoo
2. lisa
1. rose

bias sıralaması:

1. jisoo

fizik:

4. jisoo
3. rose
2. lisa
1. jennie (vücudu gerçekten güzel ve sağlıklı duruyor. biraz kilo vermiş, ama olsundu)

genel yetenek:

4. jisoo

3. rose

2. lisa

1. jennie

hoşça kalın.

kpop opinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin