0./bevezetés/

9 0 0
                                    

Az egész iskolánk különböző klikkekbő áll, rangosorolva. A tökéletes külsejű, gazdagok vannak a tápláléklánc csúcsán, az emperorsok. Mindenki olyan akar lenni, próbálnak a közelükbe férkőzni, hogy megízlelhessék nilyen igazán menőnek, és felsőbbrendűnek lenni.

Utána vannak a kevésbé gazdagok..kevésbé szépek, és "problémákkal" küzdő diákok. Persze nekik is egy álom az élete felettük csak az emperorok állnak, ők egyébként Bosses-nek hívják magukat (szerintem ez a név dolog egy hülyeség, de ha ők tényleg császároknak és fönököknek akarják hívni magukat, hívják.Ne rajtam múljon a boldogságuk.)

Onnantól van egy átlag réteg, akiket ritkán piszkálnak, viszont ő mindig csak néző, csak olyan bulikra mehet el ahová meghívják őket, esetleg rendezhet, de csak a saját rétege illetve az alatta lévők vehetnek részt. Könnyebb felemelkedhet ha kapcsolatba, vagy barátságba keveredik. Őket Citizens-nek nevezték el az Emperorsok.

Aztán vannak a stréberek. Ha valaki stréber lehet akármilyen gazdag, akármilyen tökéletes. Az ott marad ahol van. Nem emelkedhet. Ettől függetlenül próbálnak velük jó kapcsolatot ápolni a leckék miatt. Chh..ők az úgynevezett Benefitsek..nem szívesen lennék egy hasznoknak nevezett klikkben.

Aztán van a legalsó réteg. A szegényebbek. Az átlagosabbak. A nem jó tanulók. Azok akik azért vannak hogy az Emperorsoknak és a Bosseseknek legyen kit cseszteni. Folyamatosan...ők az Outcast. Nem vehetnek részt bulikon(vagy legalábbis nem hívják meg őket), nem lehet kapcsolatuk a felettük állókkal, kivéve ha valakit letaszít. Ha nem, akkor fekete listára kerül, ami nem jelent jót..soha.

Ez az iskolám. Olyan mint egy börtön..csak sajnos én nem dönthetek arról, hova szeretnék járni, nem törhetek ki ebből az átkozott pokolból. Én vagyok, Susan Hill, a lány akiről lemondtak, akit megaláztak, akit 10 éves kora óta nevelő szülők nevelnek. Akinek nem gazdagok a szülei..aki nem jó társasági ember, aki nem modell..akit mindenki lenéz. Vajon melyik rétegbe tartozhatok?

Nem is tudom...

Az Outcast szerves része vagyok :)

A Kitaszítottak /𝚘𝚞𝚝𝚌𝚊𝚜𝚝/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora