Selam ben Mi Cha , okulun en ama en ama en popolar- ay pardon pöpüler kızıyım.
Babam cumhurbaşkanı , e tabi zenginim de. Erkekler de kapımda sıra oluyor ama ben zaten birisine sırılsıklam aşığıım❣😍💟😍😍❣❤💕💝😍💗💞😍❤
Adı Cunkok , ay pardon jungkook. O tam bir bedboy , kimseyle konuşmaz. Ama çok yakışıklı olduğu için kızlar onun peşini hiç bırakmıyor bu yüzden onların hepsini kızlar tuvaletinde dövüyorum!!!!!
Neyse sabah kalktım ve hemencik üzerime çok kısa mini bir etek ve göbüşü açık olan dekolteli bir tişört giydim. Belki cunkook oppam beni güzel bulur :)))))))
Saçımı hemen rastgele bağladım
Saçlarımı yaptıktan sonra hemencik hafif bir makyaj yaptım.
Hafif yapmamın nedeni makyajdan pek hoşlanmıyorum bu yüzden doğal gözükmek her zaman tercihlerim arasındadır.OKULDA;;;;;;
Okulun kapısına geldim tabiki herkes bana hayranlıkla bakıyor. Hıh tabi bide bacaklarımla ciciklerime bakıyorlardı.
Rahatsız oluyordum ama cunkok ubbam için dayanmalıyım.Sınıfa girip çantamı bırakıp tuvalete gittim. Bugün hiçbir kızla uğraşmak istemedigim için okulun ıssız olan bodrum katındaki tuvalete girdim.
Işimi hallettikten sonra tam kapıdan çıkmıştım kiiii
Birisi beni duvara yasladı ve üzerime doğru eğildi.
Yüzüne baktığımda çenyöl salağını gördüm. TANIŞTIRAYIM. Belalı platoniğim. Peşimi bırakamıyor. Beni seviyormuymuş ne.
Bir elini belime diğer elini de duvar yasladı. Be tam çığlık atacakken dudaklarıma kapandı ve beni kendine daha çok çekti. Sonra duvardaki elini çekip belime götürdü ve VÜCUTLARIMIZI birleştirdi.
Benim gözlerimden yaşlar akıyordu kurulmak için çırpınıyordum ama o sırada birisi çenyöl sapığını üzerimden çekti ve delicesine ardı ardına yumruklamaya başladı.
Aman tanrııım bu , b-b-bu çok havalıydı.
Çocuğu durdurup yüzüne baktım. Çenyöl malı da bayılmıştı.
Beni kurtaran biricik kahramanım tabiki cunkok ubbamdı. Onu kendime çekip sarıldım. Ardından sürekli teşekkür ediyordum ona.
Sonra beni kendinden ayırıp dibime girdi. Ama öyle böyle değil yani budunlarımız birbirine değiyordu.
Sonraa birden dudaklarıma bakmaya başladı. Benim kalbim deli gibi atıyordu.
Sonra birden dudaklarıma kapandı ve beni çok ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Aman tanrım ilk öpücüğünü cunkok oppama vermiştim!!!
Sonra birden elleri kalçalarıma gitti ve sıkmaya başladı. Ardından birden dudaklarını çekti ve dudaklarını sildi.
Yüzü bir tuhaflaşmıştı.
Jk:bune lan ruj ve fondoten yedim az önce ben
Bende hemen birşey demeden ellerimi budaklarına götürüp rujumu sildim ve tekrar öpmek için dudaklarımı ona doğru görürdüm.
Sonra aniden oppam kulağıma yaklaştı ve şunları dedi.
Jk: Mi Cha ben gay'im
~Mutsuz son
--
İsteklerinizi özelden yazabilirsiniz djcidnfjeifiebfjskgjejfjsb
Kanser olmadıysanız bir sonraki bölümde görüşmek üzere fjvkdfh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPANLA HAYAL ET
ComédieMİZAH AMAÇLIDIR!! Kitaba başlamadan önce beyninizi bir saklama kabına koymayı unutmayınız fkvkengjsigeb