ГЛТ Т/И:
Луната навън, бе пълна. Ноща бе настъпила, а аз все още седях в офиса довършвайки последните документи. Бях уморена и главата ме болеше ужасно много. Завърших работата и погледнах часовника.
-1:43. Чудесно!-казах си сама иронично и тръгнах надолу по стълбите излизайки от голямата сграда.
Тъй като живеех далеч, а беше късно реших да мина по една уличка напряко. Ходех бавно. По едно време чух подвиквания и стъпки. Забързах похода си като едва дишах от приеснение. Тези подвиквания се увеличаваха и стъпките се чуваха по шумно. Започнах да тичам. След малко не се чуваше нищо и спрях за да си поема въздух, като погледнах зад мен. Нямаше никой.
-Сигурно мозъка ми си играе шега с мен..-тръгнах пак бавно. По едно време някой ме хвана през кръста и сложи някаква кърпа на устата ми, която миришеше ужасно. Започнах да губя съзнание, и след малко припаднах...~2 часа по-късно~
Бавно отворих очите си. Намирах се в стая. Тъмна с 2 слаби лампи за осветление. Забелязах нещо. Нямаше прозорци. Бях облечена само с голяма мъжка тениска и бельото ми.
-Ето кой реши да се събуди..-каза някой от тъмното. Подскочих леко и погледнах въпросния мъж. Той се приближи до леглото, но все още не виждах лицето му, заради осветлението.
-Кой си ти?!-попитах.
-Аз съм Джимин, принцесо.-приближи се още до мен и видях ясно лицето му. Отдръпнах се назад.
-Какво искаш от мен?!-попитах изплашено.
-Нищо особено секретарке.-усмихна се.
-От къде знаеш че съм секретарка?
-Знам много неща за теб. Например че си на 21, живееш на 4 преки от работата си, обичаш нежния и романтичен секс, секретарка си и също така...-приближи се отново.-..че сексуалния ти живот е доста зле.-усмихна се широко.
-Сексуалния ми живот си е много добре!
-Аз не мисля така.-надигна блузата си нагоре като я махна. Прокарах поглед по тялото му и честно казано, ми стана малко горещо. Признавам си беше доста секси..-Внимавай да не ти потекат лигите, принцесо.-станах рязко от леглото като тръгнах към вратата. Той ме хвана и ме закова на леглото, като започна да целува врата ми. Аз се борех с всички сили, докато накрая не извиках.
-МАХНИ СЕ ОТ МЕН!-той подскочи а аз станах от леглото и тръгнах отново към вратата опитвайки се да отворя. Беше заключено. Започнах да викам за помощ.
-Как очакваш някой да те чуе като сме на 4 метра под земята?-обърнах се към него. Не издържах. Спуснах се надолу по стената и започнах да плача. Той дойде и започна да ме гали по главата.
-Нищо няма да ти направя, само ще ти покажа някой нови неща за теб, които ще ти харесат.-усмихна се. Замислих се. Предния път когато имах гадже той се оказа поредния боклук, търсещ само секс.-Покажи ми какво можеш..-погледнах го а той се усмихна широко като ме вдигна. Инстинктивно краката си около кръста му. Сложих ръце на врата му а той ме целуна нежно, но и със страст. Отвърнах му. Той ме сложи на единия фотьойл, като ме разкрачи и разкъса бельото ми. Облиза бавно входа ми, а аз изстенах силно.
-Мм..принцесо, вкусна си.-аз се усмихнах и извих врата си назад, докато той продължаваше. Скоро усетих два пръста в себе си. Започнах да стена по-силно, а той забързваше движенията си.
-Щ-ще свър-свърша..-той спря с движенията си и ме вдигна отново като седна на леглото и ме сложи в скута си.
-Сега е време принцесата да задоволи своя Daddy..-усмихнах се и разкопчах панталона му смъквайки го надолу с боксерките.
-Голям е..-възкликнах, той се усмихна. Хванах члена му с една ръка и облизах бавно главичката му. Той изстена силно. Продължих да увивам езика си около главичката му, като така нарочно го дразнех.
-Спри да ме дразниш!-продължих, а той хвана косата ми и така набута члена си в устата ми. Усмихнах се леко и започнах да движа главата си бързо и си помагах с ръката си.
Той изви врата си назад и започна да стене малко по-силно. Продължавах все по-бързо, и по-бързо. Той хвана главата ми и извади члена си.
-На четири крака....сега!-изпълних го и застанах на четири крака, като надигнах малко повече дупето си нагоре.Той навлезе рязко в мен като започна да се движи страшно бързо. Изстенах силно от болка и удоволствие.
Той се движеше бързо, като от време на време удряше една от двете бузки на дупето ми. Забиваше се бързо и надълбоко, когато усещах ще кълбото от възбуда се натрупва. И при него можех да го усетя, по стоновете които излизаха от устата му. След малко свършихме и той излезе от мен.След около час бяхме пред апартамента ми. Той ме изпрати като преди да отключа ме дръпна и ме целуна. Аз се усмихнах и му отвърнах. Отделихме се след малко. Отключих и тъкмо да затворя и му казах:
-Отвлечи ме някой друг път, отново.-усмихнах е а той се очуди като след това се усмихна мазно. Затворих вратата и направо си легнах.------
BIIIIIII4. Tva da si znaite smuta ne e moi vduhnovih sa ot Youtube Oneshotovete eheheheh.
Taaa nadqam sa vi e haresalo. Otdelete 2 sekundi, za da voutnete. Mersi. Nova glava nz koga sh ima. Chao za sq mucki, obicham va uwuwuw