12/04/2019 Σάλεμ
Έχουν περάσει 157 χρόνια από την κατάληψη της Νέας Ορλεάνης και δεν μπορώ να την γιορτάσω γιατί είμαι εδώ. Στο Σάλεμ. Και το εδώ δεν είναι εκεί όμως...
Μετά, από αυτό, που έγραψε η Ίζυ, έκλεισε το ημερολόγιο της και πήρε το κινητό της, έβαλε τα ακουστικά της και άκουσε μουσική μέχρι να κοιμηθεί.
Το πρωί της επόμενης ημέρας, η Ίζυ είχε κανονίσει για βόλτα με τις φίλες της την Νέφελιμ και την Λούνα. Οπότε, ετοιμάστηκε, βάφτηκε, και βγήκε έξω. Οι δρόμοι του Σάλεμ ήταν γεμάτοι με ανθρώπους, μάγισσες και που ξέρεις ίσως να υπάρχει και ανάμεσα τους ενα ενεργειακό βαμπίρ. Τουλάχιστον, έτσι πιστεύε πάντα η Ίζυ. Μπορούσες να ξεχωρίσεις τον καθένα από αυτούς. Οι άνθρωποι, ας πούμε.. είναι άνθρωποι. Οι μάγισσες, είναι εκλεκτές για να προστατέψουν την ανθρωπότητα αλλά και την προσωπική τους ζωή, από δαίμονες, κατάρες - βουντού, ή ακόμα και από άλλες μάγισσες. Δεν υπάρχουν κατηγορίες μαγισσών που να μισεί η μία κατηγορία την άλλη. Είναι απλό, αν δύο μάγισσες είχαν κάτι προσωπικό μεταξύ τους, τότε ξεκινούσε διαμάχη μεταξύ τους και αυτό περνούσε και στις επόμενες γενιές. Και όχι δεν τρώνε παιδιά και όχι δεν είναι άσχημες. Τέλος, τα ενεργειακά βαμπίρ, τα καταλαβαίνεις από την συζήτηση. Όχι, δεν έχουν μεγάλους κυνόδοντες και όχι δεν τρέφονται με αίμα. Αντιθέτως, σου πιάνουν την συζήτηση, μέχρι να βαρεθείς την ζωή σου και μετά όταν φεύγεις πονάει το κεφάλι σου και νιώθεις κουρασμένος. Τρέφονται με την ενέργεια του ανθρώπου, την ψυχική ενέργεια. Για αυτό ονομάζονται ενεργειακά βαμπίρ.
Η Ίζυ, πέρασε έξω από ένα κτήριο με καθρέφτες. Εκεί κοίταξε τον εαυτό της, είδες τα μελί ματιά της και τα μαύρα της μαλλιά. Καμάρωνε για σύνολο που είχε φτιάξει. Χαμογέλασε και έφυγε.
Έφτασε στο σημείο συνάντησης, όπου εκεί την περίμεναν η Νέφελιμ και η Λούνα.
Η Νέφελιμ ήταν η Dragon Witch της παρέας. Ξανθιά, με γκριζοπράσινα ματιά και με ένα tribal tattoo στο χέρι της για να δείχνει την ειδικότητα της. Η Λούνα, από την άλλη, ήταν κλειστός χαρακτήρας, αλλά θα ήταν αυτή που πάντα, θα έβγαζε το φίδι από την τρύπα. Μπορεί να το όνομα της να συμπίπτει με την ειδικότητα της, αλλά μία Moon Witch, ξέρει την δουλειά της. Λάτρευε το φεγγάρι και κατάφερε να γίνει ψυχικά ένα με αυτό. Αυτός ήταν ο λόγος που έβαψε και τα μαλλιά της ανοιχτό γκρι. Μόνο τα κατάμαυρα ματιά της ξεχώριζαν. Τέλος, η Ίζυ, ήταν όλα τα παραπάνω. Ήξερε, από moon magic, καθώς και από dragon magic.
YOU ARE READING
Isabella | The Dreamsearcher
FantasyΗ 20 χρόνων Ιζαμπέλα, ή όπως της αρέσει να την φωνάζουν, η Ίζυ μένει στο κέντρο του Σάλεμ με μόνη της συντροφιά τα βιβλία της μαύρης μαγείας, της δαιμονολογίας, τις ικανότητες της και έναν μαύρο γάτο, τον Lucifer. Μέσα, όμως, από ένα απρόσμενο γεγον...