Posle par minuta tišine me upita a ja izdahnem od dosade. Kako ovo Ingvild trpi?!
Ja:Budući da ste to Vi videli ispravnim...
Š:Ingvild mi te je predložila na zadnjem sastanku. Izgleda da jadnica očajnički želi da jednom u miru zaspi.
Svi su na jednu prasnuli u smeh. Ne mogu da verujem koja je on ustvari matora drtina! Predložila me je samo zato da bi me se rešila. Mala kuja. Mislila je da je ono od sinoć naša poslednja noć. Samo mi pravi na volju. Ovako s njom mogu šta hoću. Kao što je ona mogla sa mnom.
P:Bahaha ovako nam je Miša ostavio jedno lepo dupe.
Pogledam ga s puno agresije u očima i namerom da ga ubijem tu.
Ja:Prvo, ja nisam nikakav Miša, već Miloš. Drugo, jedino što mogu da ti ostavim jeste polomljena vilica, i to tvoja. I treće, ujedno i najbitnije, makni ruke s nje, da ti ne bude poslednje što ćeš da vidiš!
Proderem se ne obraćajući pažnju na šefa, koji je pomno slušao šta pričam, dok su me skoro svi u prostoriji gledali začuđeno.
U:Ne diraj vlasništvo, Miloša Petrovića. Najebaćeš kao veštičin dečko na aerodromu.
Uroš odvali nešto totalno tačno i začepi im usta iako mu očigledno to nije bila namera.
Š:Dosta više!
Šef lupi rukom o radni sto i da nam znak da umuknemo i da sada treba nešto važno da kaže.
Š:Ne brini. Neću te lišiti toga da imaš koju god curicu hoćeš, zato što si ti od danas moja desna ruka. Mene zastupaš gde god otišao. Imaćeš potpunu kontrolu nad svima, a tvoja ekipa je ujedno i najpoštovanija ovde. Ingvild ima jak uticaj na sve, a mogu reći isto i za tebe. Ovaj sastanak je gotov.
Još jednom lupi rukom o sto a tada se na vratima pojavi Ingvild. Razvučem osmeh od uva do uva i kada se svi raziđu, zahvalim se i izletim spuštajući se niz gelender stepenica. Ostali glavni članovi ekipa su me gledali čudno. Svi bi dali glavu da su na mom mestu. Kada siđem dole počnem da skačem po ruševini kao kakvo razigrano dete, i onda vidim da mi Ingvild prilazi sporo. Sad mi na pamet pada jedna suluda ideja... koju ću isprobati večeras.
Ja:Budi ovde večeras. Trebaš mi nešto.
STAI LEGGENDO
"Ne zaboravi me" - Završena
AzionePriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...