20 deo

328 9 0
                                    

Namignem joj i kada poželim da odem uhvati me za nadlakticu.
I:Ja ću da odlučim da li ću doći. A sad govori. Zašto su svi prebledeli kad sam ušla?
Upita me radoznalo i dalje ne sklanjajući ruku s mene, pa ja to učinim.
Ja:Jer sam ti sada šef, maco.
Zgrozi se na moju zadnju reč, pa me odmeri od glave do pete i počne da se smeje, a zajedno i ja s njom.
I:Ti meni? PHAHAHAHHAHAH! Znaš kad se rodio onaj ko meni može da naređuje? Nik...
Ja:Ali rodio sam se, bebo. Stojim pred tobom.
Prestane da se smeje kada shvati da se ne šalim i ja skinem čupavu gumicu s njene kose koja je slabo držala visoki rep.
Ja:Trebala si više da razmišljaš pre nego što si me predložila za glavnog člana ekipe jer... sam sad ja Njegova desna ruka...
Raščupam joj kosu i okrenem se radosno skakutavši dok sam izlazio iz ruševine, ostavljajući nju da razmišlja o tome kako se to desilo...
Kraj FLASHBACKA
H:Pozdravljam te, šefe.
Hugo mi čestita na neki svoj način a ja se još više iskezim.
H:Samo da znaš, ova pozicija za tebe predstavlja jak test i...
Ja:Daj ne davi. Pusti me da uživam.
Prekinem ga u pola rečenice i zavalim se u sedište još više...
H:Kako je Ingvild reagovala?
Ja:Kako znaš da sam joj rekao?
Nasmeje se ironično pa me pogleda ispod obrva.
H:Ne bi ti nikad propustio tu priliku.
Moj POV
Stigli smo do Naše kuće, i prva sam iskočila iz prikolice pre nego što su je i otvorili kako treba. Dođem do vrata i sačekam Huga da otvori ne okrećući se zbog besa koji sam osećala prema onom moronu i straha da ću nešto izlajati njemu pred ostalima. Moje ponašanje prema njemu će ostati isto bez obzira na to što je on sad "desna ruka našeg šefa"! Priznajem, krivo mi je. Zaslužujem tu poziciju više nego bilo ko drugi, i baš je on morao da je dobije! Osetim topao dah na vratu a onda i da mi neko pruza ključeve ispred nosa. On je...
M:Hoće li princeza da otvori vrata? Ili da me poljubi?

"Ne zaboravi me" - Završena Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora