Ja:Natalija!
Uzviknem glasno njeno ime tako da shvati da preterava. Ja ne moram da budem nikakva desna ruka Glavnog Šefa, niti da predvodim grupu da bih bila neli kurac ovde. Bila sam u Minhenu mnogo ranije nego što se ova sekta pojavila. Cela Nemačka me naziva Hitlerovim potomkom. Jedan Miloš ne može da me skine s položaja na kom sam od početka svog postojanja. I kad smo kod njega, ON je MENE pozvao u ruševinu večeras. Ali je takođe za večeras rekao da idemo u našu rupu... Imam jebeno pravo da pitam gde ću ići.
N:Ingvild, znaš... u zadnje vreme se ponašaš prečudno. Mislim da ti ustvari želiš da budeš tamo gde je Petrović.
Pogledam je kao da me je polila kofom ledene vode i zacenem se. (PREVOD ZA ZACENUTI SE: SMEJATI SE TOLIKO DA IZ TEBE NE IZLAZI VISE NI JEDAN JEDINI ZVUK ALI SE I DALJE TRESES TAPSES RUKAMA I OPONASAS TRAKTOR DOK KEZIS ZUBE; hvala svima koji su procitali ^^)
Ja:Šta? Ne smeješ se?
N:Ingvild, ozbiljna sam sad.
Dobacila mi je nizak udarac koji sve više počinje da izgleda kao istina. Od sinoć nisam baš sva svoja. Mislim, dala sam mu čuveni prvi poljubac koji sam čuvala za meni nekog stvarno posebnog.
Ja:Šta god to mislila, on i ja smo dva različita sveta. S njim mi može biti samo kres kombinacija, ništa ozbiljnije. I više nikada, ikada... nemoj da si mi to spomenula.
Zapretim joj prstom i uđem u trpezariju. Zgadim se na samu pomisao mene pored njega. Klovn jedan. Uostalom, on mene može da primorava na seks, ali ja njega ne. Nije fer. Kako ima moje snimke tako ima i svoje, sumnjam da bi hteo da i on sam bude obeležen kao porno glumac širom Nemačke.
H:Znači, večeras blejimo u rupi, sutra se bacamo na plan.
L:A šta kao ti si Petrovićev savetnik jel? Tebe on hoće kao svoje zamorče? Ne menjaš poziciju koju si imao kada si služio Veštici.
Leo se žali. Aha, do sad sam bila beba, kuca, maca, a sad sam veštica. Moj inače nadimak, skoro me niko ne zove imenom, ali od njega nisam očekivala ovo. Gledala sam ih sa strane, a Leo mi je bio okrenut leđima, tako da nije mogao da me vidi da ga gledam. Kao i Bojan, sedeo je pored njega.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...