Ovo je bila kap koja je prelila čašu. Jako sam besan. Goran i Bojan pokušavaju da me odvoje od njega, ali im ne uspeva. Natalija i Petra odvlače pedera od mene, mada nemoguće je da ga izvuku. Priznajem, nije mi ostao dužan ovaj put. Dobio sam par udaraca u lice ali to nije ništa u poređenju sa ovim što ja njemu radim. Ne zaustavljam se. Ustajem s njega i šutiram ga nogama. Natalija i Petra paničare, Hugo sedi za stolom kao da je sve u redu.
P:Miloše!!! Ubićeš ga!!!
Ja:Zaveži i pomeri se!!!
Vrištim na nju i ona se uplašeno pomera.
Vidim krv na svojim pesnicama i razbijene zube. Njegove razbijene zube. Skoro da je bez svesti i svi su tu osim Ingvild. Ne vidim je. Osećam nervozu. I dalje ga tučem. Hugo odlučuje da je sada dosta ustavši sa stolice. Hvata me za majicu i odvlači od njega terajući me da uđem u lift. Kada stignemo udarim rukom u vrata i udubim ih, pa izletim iz lifta i uđem u sobu. Zaključam se pre nego što Hugo uspe da uđe i u besu razbijem sve sa svog ogledala. Oborim orman, bacim lampu u jebeni prozor u pokušaju da ga razbijem, ali se se setim da su sva stakla neprobojna. Ipak nastavim da lupam stvari u prozor. To mi malo smiri histeriju. Sednem na pod kada primetim da su mi ruke krvave, ali svejedno istima prođem kroz plavu kosu u kojoj ostane blaga crvena boja. I još ću da ga bijem. Svaki dan bar po sat vremena. Ko je on da tako nešto kaže uopšte. Osim... ako je on bio ovde sa Ingvild kada ja nisam bio i... ako je video nešto... a ja za to ne znam...
Ja:Otvori vrata!
Stvorio sam se pred Ingvildinom sobom i ona mi ubrzo otvori sva raščupana, crvenih očiju i šaka. Uleteo sam u njenu sobu i zatvorio vrata te video da je ona takođe svoju sobu "razmestila". Verovatno je nisam čuo da lupa od svoje buke i svojih misli.
I:Šta je? Ne sviđa ti se kako izgledam pa si odustao od ideje da me jebeš?
Kaže sarkastično što me malo baci u bedak kad skontam da je nju uvredio, a ne mene. Odajem se sve više. Moram da počnem da se kontrolišem pre nego što bude prekasno. Suviše se zalažem za nju. I nerazumljivo je da popizdim na samu pomisao da je nju neko dodirivao... a da taj neko nisam ja...
Ja:Ingvild... dok... dok nisam bio tu...
BINABASA MO ANG
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...