J:Ou maj goš, nemoj da si nervozan! Ja sam tu zbog zabave!
Sklikne kao iritantno dete i zgrabi Goranovo pivo sa stola te ga ispije do kraja. Ako sam poznavao ijednuosobu koja bi nekom razbila glavu zbog piva to je bila Jovana...
J:Ćale bi da me strpa s vama u ekipu, meni se to baš ne radi al aj kao e...
Zanovetala je i skočila u miniću preko klupe i smestila se između Gorana i Bojana koji su se istog momenta razdvojili i pustili je da smeje.
H:Bilo bi dobro kad bi bar pokušala da glumiš normalno žensko. I mogla bi da obučeš gaće, i nešto DUŽE, ako nije problem...
Mislim da ste svi do sada skontali zašto smo se loše ophodili prema Jovani. Vidi se na prvi pogled da je kučka, i to namazana. Mrzela je Ingvild više od bilo koga drugog ovde, a Boga mi, i ova je nju. Čak ni Hugo nije shvatao tu mržnju između dve sestre. I to rođene.
J:Možda bi mogao za promenu da se žališ DRUGARICI da se SVUČE i SKINE gaće, pa da ti raširi noge. Misliš da niko ne zna da već goodinama drkaš na nju?
Nasmeje se cinično i svi prisutni bace pogled na Huga, a ja prasnem u gromoglasan smeh i uhvatim se za glavu dok je Hugo crveneo od besa. Ubrzo zatim i svi u kafiću učine isto što i ja jer smo znali da je Hugo osoba koja ne dâ da se ružna reč kaže protiv Ingvild.
Jovana POV
Došla sam među poremećene budale zbog zabave. Sada mi se svi smeju jer misle da nisam u pravu, ali dokazaću da Ingvild nije takvo nevinašce kakvim se čini. Ja sam makar iskrena, i sve se zna o meni. Dobro, sve što ja želim da se zna.
M:Da nisi ljubomorna?
Miloš jedva progovori jer se gušio od smejanja, a ja budem potpuno mirna iako sam kiptela od želje da mu razvalim vilicu. Dok sam ja htela njega, on je hteo Ingvild koja ga i dan danas prezire, sada ću ga naterati da plati jer me je obrukao pred svima.
Ja:Na šta?
Pitam nakon što ispijem i Goranovu čašu piva, i primetim da Petrović sada mrtav ozbiljan bulji u mene.
H:Šta ga je gledaš tako drsko? Da ima proliv sad bi te poprsk'o.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...