Viđala sam ga s njim, dugo su poslovali oko droge. Mislim da se zove Trevor. Tri devojke i tri momka su bili iza njega. Svi su bili istetovirani, imali su pirsinge po licu, i rasečenu kožu na rukama. Jedna devojka mi je privukla pažnju. Stala je sa strane, naslonjena na auto, igrala se sa ključevima. Ima zelenu kovrdžavu kosu do pola leđa, i plave oči koje je dodatno isticao crni ajlajner i pirsing na usni. Visoka je, i sva u zelenom.
Š:Trevore, hoćemo li dobiti svoju pošiljku?
Bila sam u pravu, zove se Trevor.
M:Vidi onu tamo. Ko utvara bokte tvoj...
Miloš je komentarisao devojku koju sam zagledala a onda su se i ostali uključili.
N:A zašto ona zvezdica ne stoji sa ostalim istetoviranim kurvama i pederima. Je li posebna?
Natalija se oglasi provocirajući ih sve, i na njenu nesreću, devojka je imala dugačak jezik.
X:Podseti me molim te, koja od vas četri se izjebe sa momkom i ostavi ga, a koja ima kres kombinejšn s likom koga navodno prezire? Po nama, te dve su kurve.
Provokacije na Natalijin i moj račun su mi odzvanjale u ušima. Zelenokosa baci pet s likom koji dođe do nje i poljubi je u usta dok su se ostali članovi njihove ekipe podmuklo smejali nama u lice. Istovremeno se Natalija i ja pogledamo te prasnemo u još veći smeh.
N:Ljubavi nas bar neko hoće, tebe hoće samo taj paćenik a čini se da je i njemu teško s tobom.
Za nama se naša grupa počne smejati, a oni su zadržavali kisele face.
G:Ing. Gde je Vukašinova ekipa? Zar nije...
Goran pokuša da mi objasni nešto što je Šef pomenuo te klimnem glavom i vidim da se on Jovana i Trevor nešto domunđavaju ne obraćajući pažnju na nas. Naravno da je tatina duša upućena u poslove s njim. Ipak je ona ovde bila godinama i zna kako posao funkcioniše.
Ja:Miloše dođi časom.
Glavom mu mahnem i izdvojimo se u stranu dok su Natalija i Bojan vodili svađu s onim bolidima naspram nas. Potpuno sam smetnula sa uma da nisam pričala s Milošem o onoj kamerici koju nisam imala prilike ni da pogledam.
ESTÁS LEYENDO
"Ne zaboravi me" - Završena
AcciónPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...