"Sizinle bir şey konuşmak istemiyorum."kolumu çok sıkıca tutmuşdu.Bu yüzden kolum çok acımışdı.
"Bana bir şans ver.Sana her şeyi anlatacağım"
"Dedim ya hiç bir şey duymak istemiyorum"
Yalvarırmış gibi bana bakarken.Kolumu hızlıca çektim ve okula koşdum.Bir sürü kız ondan imza almak için yanına geldiğinde peşimden gelemek istesede gelemediğini anlamışdım.Pencereden onu izlemeye başladım beni gordugunde ise koşarak sınınfa girdim.1 ders başladı.Derse hiç odaklanamamışdım.
Hala düşünüyordum
"Nasıl olur da buraya gele bilir"AnlamamışdımDaldıgımı anlamış olucak ki,Beni tahtaya çağırdı.Şaşkın bir şekilde soyledim
"Hı ne efendım.Ne?"
"Dinlemezsin tabi,çabuk kalk tahtaya şu problemi çöz"Aslında iyi bir oğrenciyimdir.Ama şimdi afallamışdım.
Tahtaya kalkdım ve karşısında boş bakışlarla öylece kaldım.
"Hocam ben yapa bilirmiyim"Jimin seslendi.
"Elbette Jimin"
Sırama geçdim.
"Ne oldu sana"Somi dedi.
"Hiiç"
"Dünü atlatmaya çalşıyorsun değil mi?"
"Şey aslında evet"
"Oldu bitti bu olayda takılı kalmanın bir anlamı yok,hayatına devam et"
"Çalışacağım,tavsiye için teşekkurler"dedim ve derse devam etdik.
*********************
Eve giderken arkamda birinin olduğunu his etdim ve arkamı döndüm........oydu...
"Ne işin var burda?beni takip etmeyi kes anladın mı?"
"Seninle konuşmama izin ver... lütfen"
"Kalbimi bir kez daha mı kırmak istiyorsun..."
Gözümden akan yaşlara engel olamıyorum."Ağlama lutfen uzulmeni istemiyorum"
"Yaa, o günkü haraketinle beni nasıl üzdüğünun farkında mısın?"kolundan eskisi kadar sıkıca tutmamışdı.Bende hemen elimi çekdim ve koşmaya başladım.
Arkamdan bağırarak beni takip ediyordu
"Bekle lütfen sana anlatmam gereken şeyler var"
Çok hızlı koşuyordu ve bana yetişmesi an meselesiydi.Ama bir şekilde izimi kayb ettirdim.
Eve geldiğimde hemen duş aldım.Sonra bir şeyler atıştırıp odama ders çalışmaya gitdim.
Masama oturdum ve bir az ders çalışdım.Zilin çalındığını duydum
"Boyle bir şey yapmış ola bilirmiydi.....buraya kadar gelmişmiydi"
Koşarak aşağı indim.Annemin benden once davranıp kapıyı açtığını gördüm.
Ama gelen Somiydi rahatlamişdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Pen || KTH
FanfictionO an kalbimin kırıldığını gerçek anlamda hiss etmiștim. Nedenini bilmeden hayranlık duyduğun biri neden sana böyle yapsın ki. Ama o benim içimde durmadan uçuşan kelebeklerin hepsini masumca yakalayarak tek bir hareketiyle öldürdü. Belkide bu benim...