Bilgilendirme

1.6K 89 21
                                    

Herkese merhaba öncelikle ♡

Size burda açıklamak istediğim bir şey var.

Şimdi bu kurgu biliyorsunuz ki adı üstünde kurgu bu yüzden bazı garip olaylar olabilir gerçek hayatta asla olamayacak şeyleri burda yazdım ve muhtemelen yazacağım.

Ama tabiki bazı göze batan saçmalıkları düzeltmeye çalıştım....

Mesela Jess 22 yaşında mimar yapmışım.

nE?

Kim bulmuş o yaşta mimar olmayı da ben buraya yazdım değil mi fldndkfb.

Ya da Min soo-Jungkook'un haz etmediği jojuk stajyer- o kızın hamile olduğunu bildiğini yazmıştım ama geri sildim artık bilmiyor ehe ehe.

Çünkü ne ara öğrendin sen? Dimi?

Ve şu anda Jungkook'u 27 yaşında yaptım, eh haliyle kız şu an 25 ve 2 yıldır mimar.

Bu daha olası bir şey olurdu sanırım 🤷‍♀️.

Günümüzde değiller yani daha da ilerideler.

Jk hariç hepsi askere gitti mesela.

-AH! JİN GİDİYOR KALBİM PAT KÜT-😭

Öhöm neyse.

Ya da BTS'in sevgili yapma yasağı var falan diyorlar -tam bilmiyorum öyle bir söylenti var ortada, hic sanmıyorum ben ve BTS'e şahsen sormadan bilemem neyse- amaaa ben burda bunu pek sallamadım hikayede yine fan olarak çıldıranlar oldu ama uzun sürmedi.

Suga, Song Ra ile nişanlı falan dkdndkdn.

Meselâ Jess Ri mahkemeye kefil tutup evrak imzalayacak çocuğu babaya gösterme diye ama böyle bi şey yok.

Daha karnında o çocuk ve sen istedğin yere izinsiz gidebilirsin.

Kore cumhuriyeti hiç bir halt yapamaz geri dönmese yani.

Birde başlıklarım bölümle alakalı ve alâkasız olacak, bir nevi ispanyolca şarkı listesi spotify diye düşünebilirsiniz. Dinlemenizi tavsiye ederim çünkü hepsi olmasa bile hoşunuza giden çıkacaktır. ^_^

Öyle yani sonradan bana gelipte bunu neden böyle yaptın saçma olmamış mı demeyin lütfen canlarım♡

Çünkü kurgu bu yani dkdndk.

Evet sanırım bu kadar.

Yeni bölümün başlığını attım şu ana kadar sadece 🤣

Ama yazıcam bu hafta sonu inş.

(Yazamadı...🤣🤣)

Şaka maka yazmaya çalışacağım.

Les Amo Chicas♡

(SİZI SEYİYORUM KIZLAR)😘🥰

Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin