פרק 2

2.6K 67 5
                                    

״את צריכה לעזור לדין ללמוד למבחן?את קובעת אם הוא ישאר בקבוצת הבייסבול?״ שאלה סטפני לא מאמינה,גם אני לא.
״כן אוף איך אני מכולם נדפקתי,המנהל אמר שזה בגלל ש ״גם ככה קלואי ורוס מכירים אותו טוב אולי ככה גם את והחברות שלך תכירו אותו ותתחברו לילדים אחרים בשכבה״ חיקיתי אותו מבואסת רצח,למה אני צריכה לקחת שעתיים מהזמן שלי ולהקדיש אותם בשביל בן אדם שלא דיברתי איתו אפילו פעם אחת בחיים שלי?
״גם אני לא מרוצה מהעניין הזה,דין בן אדם שאוהב לנסות את כל הבנות במיטה,שלא יחשוב על לנסות גם אותך״ אמר ניק וצחקתי,נראה לו?
״לא לזלזל בדברים שחבר שלך אומר,עם פנים כמו שלך הוא ינסה״ אמר מנשק אותי בלחי,אוי נו.
״מזל שהוא בוחר רק לפי הגוף,נמאס לדבר עליו זה מרתיע אותי רצח״ אמרתי,לא הגיוני שיש כמעט 50 גאונים בשכבה והמנהל בחר דווקא אותי,תודה באמת.

~דין~
״שנייה תן לי לחזור לנשום״ אמר רייד לא מספיק לצחוק,מעודד אחושרמוטה.
״אין מצב שאני נותן לך לשבת עם אחותי באותו חדר ושהיא תלמד אותך,עם כל החרמנות שבך אתה לא תספיק להסתכל עליה,מצידי שקלואי תלמד אותך רק לא לורן״ התנגד רוס,הוא מדבר כיאלו אני אמרתי למנהל להגיד שהיא תיהיה המורה שלי.
״קלואי?קלואי צריכה עזרה בעצמה איזה לעזור לו״ צחק זאיין,תכלס הוא צודק.
״בסדר אחי העיקר שלא יעיפו אותך מהקבוצה,חשוב שתישאר המנהיג אחרת הקבוצה בריצפה בלעדייך״ הוסיף ונאנחתי,דווקא ללמוד עם החננה הזאת?
״מה מאמי אחותי צריכה לעזור לך ללמוד,בהצלחה היא חופרת״ הגיעה קלואי עם החברות שלה מתיישבת עליי,אם היו מביאים לי את כמות הכסף שהן הוציאו על הניתוחים שלהן וואו.
״מאמי?זוזי ביום שיקראו לי כיסא שבי עליי ככה״ אמרתי מזיז אותה ממני והיא הלכה לשבת על זאיין,שמישהו יגיד לה שהיא רק סטוץ ושאף אחד לא באמת צריך אותה לידנו 24/7.
״אתה בא רק שאני בבית,לא רוצה לגלות שהיית אצלי בזמן שאני לא בבית״ רוס אמר,כוסעמק איתו מה הוא חושב שאני אעשה אם אחותו?
״תסבירו לטמבל הזה שאחותו לא הטעם שלי?רק אחת מהן״ אמרתי קורץ לקלואי והיא איך לא קמה ישר מובילה אותי לשירותים,סתומה.

״תמסרי לאחותך שתבוא אליי ב17:30״ אמרתי לקלואי שוטף ידיים,
״החננה הזאת?היא בחיים לא תבוא בשעות האלה היא עסוקה בשיעורי הבית שלה,תבוא אתה תרוויח קצת״ אמרה מסדרת את החולצה שלה ויוצאת מהשירותים,נראה לה.
״הלו ילד תעצור שנייה״ אמרתי לניק הזה,היא חברה שלו או משהו לא?
״תודיע לחברה שלך שהיום ב17:30 אני בא״ אמרתי לו שהוא עצר והוא הסתכל עליי לא מבין,חשבתי שהוא גאון לא?
״אה אני לא ניק אני בן דוד שלו״ אמר,הוא מסתלבט כיאלו?
״אז תודיע אתה לבן דוד שלך שיודיע לחברה שלו שאני בא היום ב17:30״ אמרתי חוזר למחששה,אין לי כוח ללכת לשיעור.

~לורן~
״אני אלך,תהני איתו ובלי שטויות״ אמר ניק,אוי נו.
״שטויות?אני לא בקטע הזה,הוא יבוא ללמוד ואם הוא לא ילמד אני אעיף אותו מבטיחה״ אמרתי והוא נישק אותי,
״ביי,תדברי איתי אחרי תגידי לי איך היה״ אמר והנהנתי והוא יצא מהחדר,אני מאוד מקווה שהילד הזה לא יעשה לי חיים קשים,נלמד שעתיים והוא ילך זהו.
״למה החדר שלך בחצי השני של הבית שלכם?״ שאל דין שפתחתי לו את הדלת,ככה אני לא שומעת כלכך את הריבים של ההורים שלי וגם לא את החברים המפגרים של קלואי ורוס שבעצם דין הוא אחד מהם.
״טוב לי יותר ככה,במה אתה צריך עזרה?״ שאלתי מוציאה את מחברת מתמטיקה,
״השאלה היא מה החומר למבחן״ אמר,הוא רציני?
״החומר של כל השנה כמעט,אתה רוצה להגיד לי שאתה לא יודע מה החומר למבחן?״ שאלתי אותו,
״בידיוק,זה לא ממש מעניין בשביל שאני אזכור,יהיה לך קל כי אני גאון ואני זוכר רק את החומר שלמדתי״ אמר וגיכחתי,שזה אומר?
״בוא פשוט נעבור על זה ותגיד לי את מה אתה יודע״ אמרתי מיואשת,זה לא יהיה קל,וזה גם לא יהיה שיעור אחד.

״מתפוצץ לי הראש מספיק להיום,אני זז״ אמר דין אוסף את הדברים שלו,הילד הזה קשה רצח אבל הספקנו די הרבה,נשאר עוד חומר אחד לעבוד עליו וביי.
״תבואי מחר ב19:00 אני אגיד לך את הכתובת״ אמר שנייה לפני שיצא,
״אני לא יכולה מחר,נקבע עוד יומיים״ אמרתי לו,קבעתי עם ניק שנצא.
״אני לא יכול עוד יומיים,תבואי מחר אני בטוח שמה שקבעת לא כזה חשוב,מה כזה חשוב ביציאות של חנונים?״ שאל,ישיר מידי.
״תתפלא אבל גם לחנונים יש חיים וגם חנונים נהנים״ אמרתי מגלגלת עיניים,
״לא מתפלא שאת האחות הכי קטנה,כל הקטנים הכי חנונים״ אמר,מי אמר שאני הכי קטנה?
״קלואי הכי קטנה,אני האמצעית״ אמרתי לו,אני יותר גדולה מקלואי בחמש דקות ורוס יותר גדול ממני בעשר דקות,כן ואני באמת נראת הכי קטנה.
״מעניין מאוד,ביי לי יש עיסוקים אחרים״ אמר יוצא מהחדר,אוי איזה מגעיל זה פאק בוי.

^קלואי למעלה^

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now