6:53 - Máte 3x krát zmeškaný hovor od "Otec ⚡💛"
7:12 - budem ťa čakať o 7:25😘otec❤️
7:16 - Máte zmeškaný hovor od neznámeho číslaNo nechcela som mu volať keďže som nemala Nórsku sim kartu. Vyšla som z haly a hľadala otca aspoň 4 krát som sa kukala dookala a konečne ho našla.
„ ahooooj " pozdravila som ho a dala mu veľké objatie.
„ no ahoj moja bambuľka." pozdravil ma a dal mi pusu na čelo.
„ aká bola cesta? " spýtal sa ma.
„ celkom pohode len ma strašne boli krk a chrbát lebo som si tam nemohla ľahnúť." vzdychla som si.
„ no nevadí pospíš si v aute."
„ počkaj nejdem náhodou na Erasmus prvé? " vyzdvihla som naň ho obočie.
„ prvé do Troforsu a až potom veď Erasmus máš až o týždeň." povedal
„ čože? "
„ no nič poďme už do auta." povedal a zobral mi kufre.
Nastúpila som do auta a zaspala som jak malé bábätko.12:07
„ Laura vstávaj už sme zachviľu tu." vzkríkol a ja som sa zobudila. Nikdy som u otca v Troforse nebola pretože prvé býval v Mosjoene. Pomalý už brzdil a myslela som že máme pekný biely dom ale zastavili sme vedľa a bol to tiež pekný žltý dom. Woow tak otcov dom je asi krajší než môj normálny na Slovensku.„ no ako sa ti to tu páči? " spýtal sa.
„ je to tu veľmi pekne, myslela som si že ten biely dom je tvoj ale tento je wow."
„ noo ďakujem ale zoberem ti kufre, kľudne sa vybal ale daj si potom niečo slušne lebo príde ta suseda z bieleho domu chcú ťa tiež spoznať a ešte fakt majú 3 deti a tiež idu na Erasmus."
„ počkaj oni idu vtedy jak ja? " zarazila som sa.
„ no áno ale už šup šup choď na druhom poschodí posledné dvere vpravo oka? "
„ jasné a diki tati." povedala som a zobrala som si kľúče ktoré mi dal.Izba bolá celá biela bola v nej biela skriňa so zrkadlom a manželská posteľ a nejaký písací stôl s stoličkou. Proste izba môjho sna celá biela.
A ako povedal vybalila som sa a vybrala som si obyčajné mini šaty. Urobila som si samozrejme make - up a naniesla som podkladovú bázu, makeup, korektor, zapudrovala som nalepila umelé riasy a urobila linky a dala si rozjasnovač.13:46
„ Laura? " ozval sa hlas poza dverí.
„ prosím."
„ môžem dovnútra? " spýtal sa ma.
„ jasné čo potrebuješ?"
„ no si hotová pretože ideme nakoniec ku nim pretože mi plán vyšiel z pod kontroly " povedal.
„ idem hádať nevyšlo ti jedlo.."
„ Bingo " povedala som a zasmiali sme sa.Nakoniec sme išli ku ním o druhej sme tam mali byť tak ja som vyberavala či si zoberem Vansky alebo nízke čižmy. Nakoniec som vybrala Vans slip - on keďže mám čierne šaty. Išli sme po malom chodníku smerom k bielemu domu.
Otec sa na mňa usmial a zazvonil. Ja som sa len nadýchla a dvere boli otvorené.Bol tam muž pravdepodobne otec, povedal si niečo s ním po Nórsky a ja len tam kukala. Nakoniec mi tem muž podal ruku a začal so mnou komunikovať po Anglicky wow to som ale vážne nečakala.
„ ahoj ty musíš byť Laura však? " povedal a podal mi ruku.
„ áno som vy ste? " slušne som sa spýtala.
„ ja som Kjell otec tejto rodiny a vaša suseda kľudne mi tykaj. " povedal a pustil nás dovnútra.Prvé čo som všimla keď som vošla do miestnosti bola celá rodina čo čakalo na nás všetci sa usmievali okrem dvoch chalanov. Normálne už mám predstavu že sú buď nejaký bifloši ktorý nič iné nerobia iba učia sa a potom buzerujú ľudí s ich inteligentným IQ. Alebo su to nejaký buzeranti ktorí idú po dievčatách ktoré majú s nimi sex zabudnú kondóm potom dievča zistí že je tehotná a potom ma depky či jak? , no každopádne nech to ani na mňa neskúšaju ani neviem koľko majú rokov a koľko mali frajeriek.
Prvé prišla za mnou ich mamina pravdepodobne a podala mi ruku. Povedala niečo po Nórsky ale môj otec ju zastavil s tým že neviem po Nórsky.
„ Ahoj ja som Anna ty si Laura však? " povedala a dala mi pekný úsmev.
„ áno ja som Laura môžem týkať?" povedala som a oplatila som jej úsmev.
„ jasne a teraz sa ti predstavia oni " povedala odstúpila odo mňa a pozrela sa na jej deti.
„ ahoj ja som Emma. " povedala a objala som ju.
Potom boli na rade tí dvaja chalani ale nejako sa im pravdepodobne nechcelo tak Anne buchla jedného z nich do ramena.
„ Marcus rád ťa spoznávam. " povedal a objal ma.
„ Laura tiež rada ťa spoznávam. " povedala som a dala som mu fake? úsmev.
„ Martinus. " povedal a objal ma. V objatí začal šepkať.
„ budeme spolu v izbe na Erasmuse." povedal a žmurkol na mňa.
„ počkaj ty si ten Martinez Gunson?! " povedala som a zamračila som sa.
„ M A R T I N U S G U N N A R S E N chápeš?! " vykríkol a opravil ma.„ no super " povedala som si sama pre seba v hlave keď sme sa vybrali do kuchyne. Sedela som vedľa otca a Emmi a naproti mne bol Martinus.
Jedli sme nejaké mäsové guličky s nejakou kašou. Oopsi zabudla som vám pripomenúť že nejem mäso takže som to jedlo ani neskúšala a hrabala som sa v kaši a pozerala sa všade možné.
Všimla som si jak Martinus kus buchol svoju maminu a tá sa kukla na mňa.„ nejaký problém s jedlom? " spýtala sa ma.
„ noo ja nejem mäso..." povedala som a už som cítila všetky pohľady na mňa. A Marcus? Ten sa skoro zadusil.
„ jaj tak to je problém no, ale počkaj myslím že v chladničke bude nejaký ten zeleninový šalát môžeš si ist vybrať. " povedala a ja som len jej dala ďakovný úsmev.
Išla som smerom ku chladničke a za mnou už bol aj Martinus...„ takže vegetarianka hej?" povedal a napušťal si vodu z kohútika.
„ tak asi hej inak by som to jedlo mala asi zjedené logicky nie? . " povedala som a vybrala si nejaký random šalát z chladničky.Po obede aka večeri sme si sadli ku gauču a začali sme sa rozprávať. Sranda že všetci museli rozprávať po Anglicky len kvôli mne.
„ no Laura tento rok už ideš na strednú školu však?" spýtal sa ma Kjell.
„ áno chcela by som študovať v Nórsku pretože u nás veľmi dobré stredné školy nemáme a chcela by som študovať zahraničí poprípade nejakú muzikálovu." slušne som odpovedala a všetci zrak na mňa.
„ ty hráš na nejaký nástroj? " spýtala sa Emma.
„ áno hrám na piano a kus gytaru ale s gytarou nechcem nejako pokračovať "
„ zaujímavé." povedala Anna
„ a inak jak dlho hráš na piano? " spýtala sa ma znova.
„ no už to bude nejaký ten štvrtý alebo piaty rok no.. " usmiala som sa
„ tak to je super, mohla by si učiť našich chalanov hrať už dlhú dobu majú záujem. " povedla Kjell.
„ oci to nebude potrebné." povedal Martinus.
„ oci ja nehrám na piano to iba Martinus." rýchlo povedal a dal najavo že nemá záujem.
„ no samozrejme nebudem vás nútiť pretože neviem či sa najde čas." povedala som.
„ určite sa ti najde veď nikam tento rok nejdeš a celý August budeš v Nórsku tak čo chceš no " skočil do reči otec.Ja som len nadvihla oči a potom sa tam rozprávali po Nórsky sem tam po Anglicky. Dozvedela som sa samozrejme i nejaký 'zaujímavé' fakty napríklad že Emma má 11 a jej bratia majú 17. S Emmou sme sa veľmi s kamarátili takže keď oni sa rozprávali my sme išli do jej izby veľmi sme sa nasmiali,robili sme somariny, fotili sme sa a robili Tik toky. Najprv som to odmietala robiť ale potom som sa nejako rozhodla. Počas natáčania nás ale niekto vyrušil.
„ ahoj Lauri musím vás na chvíľu vyrušiť, tvoj otec potreboval nejako súrne ísť do práce tak mi nechal kľúče že si máš ísť po veci a budeš tu pravdepodobne 2 dni. " povedala Anne
„ akk-ože-e-e hneď teraz?" spýtala som sa späť.
„ áno Martinus pôjde s tebou. " povedala, usmiala sa a zatvorila dvere.Musela som odísť, čakala som na chodbe Martinusa po pár minútach vyšiel s modrými športovými kraťasmi a telovým Nike tričkom. Úprimne vyzeral celkom pekne ale i tak je to určite nejaky buzerant alebo šprt.
„ ideme alebo budeš na mňa zízať. " povedal. Nič som mu neodpovedala a odišli sme. Išli sme po malom chodníku, a bolo celkovo trápne ticho.
„ noo tak ako dlho tu budeš?" začal.
„ pravdepovediac neviem." odpovedala som.
Došli sme ku mne a on išiel za mnou.
„ inak tu izbu som ti navrhol ja " povedal.
„ ty?! "
„ predstav si." povedal.
„ diki celkom pekná. " povedala som a dal som mu ironický úsmev.Vybrala som si pár vecí a nakoniec som sa rozhodla že sa prezlečiem z mini šiat do niečoho pohodlnejšieho.
„ mohol by si ísť za dvere? Chcela by som sa prezliecť. "
„ dobre... " povedal a otočil sa.
„ povedala som za dvere nie otočiť sa " rozčulila som sa.
„ aký v tom je rozdiel?" otočil sa ku mne.
„ obrovský!" vykríkla som.
„ davaj nemám na teba veľa času." povedal a otočil sa znova.- Adell // snáď sa príbeh páči lebo tento príbeh som fakt dlho rozmýšľala ale krátko písala. Má 1450+ slov áno v každej časti bude o niečo viac slov. Inak všetky tie bad things čo som napísala že sú buzeranti atď neberte vážne samozrejme je to len FANFICTION takže asi tak, love you guys so much! 💙💦
YOU ARE READING
you are loving... | SK - Martinus Gunnarsen
FanfictionLove is not fun, is kinda important.... 💙☁️ Love is maybe not forever but in ur heart will always be 💙 How long is forever?