Κεφάλαιο 3ο

20 4 0
                                    

Το ξυπνητήρι δεν χτύπησε την επόμενη μέρα, η Ίζυ ένιωθε κουρασμένη. Κάτι όμως, της χάλασε τον ύπνο.

Ένα φορτηγό είχε σταματήσει έξω από το διπλανο σπίτι, ξεφόρτωναν έπιπλα.
"Κάποιος το αγόρασε.." σκέφτηκε και προσπάθησε να κοιμηθεί μέσα σε αυτήν την φασαρία.

Το ρολόι έδειξε 3, σηκώθηκε, έφτιαξε πρωινό, έβαλε στον Lucifer να φάει και μετά πήγε να καθίσει στο σαλόνι. Διαπίστωσε πως κάτι δεν πήγαινε καλά, o Lucifer δεν ήταν σπίτι, και τα βιβλία δεν υπήρχαν στο τραπεζάκι.

-"Lucifer.."
φώναξε Η Ίζυ.
Αλλά πουθενά ο Lucifer. Καθώς το έψαχνε μέσα σε ολόκληρο το σπίτι, άκουσε το πορτάκι της γάτας και είδε τον Lucifer να τρώει.

-"Που ήσουνα;" Ρώτησε αναστατωμένη.
-"Ήμουν έξω, ήθελα να δω ποιοί είναι οι νέοι μας γείτονες. Ή μάλλον, ποιός.."
Της είπε πονηρά.
-"Ποιός είναι;" Ρώτησε, ενώ κοιτούσε έξω από το παράθυρο επίμονα.
-"Δεν ξέρω το όνομα του, αλλά είναι σίγουρα Wiccan."
-"Ενδιαφέρον!"
Είπε η Ιζυ κοιτάζοντας τον.

Το κινητό χτύπησε, το σήκωσε. Ήταν η Νέφελιμ.

-"Ελα σε 20' από το σπίτι πρέπει να σου πω κάτι."
-"Νέφ, τι έγινε;"
-"Απλά έλα!"
Της είπε απεγνωσμένα, κρατώντας το κλάμα της.

Το τηλέφωνο έκλεισε, η Ίζυ ξεκίνησε να ετοιμάζεται, έκανε όσο πιο γρήγορα μπορούσε.

Αφού ετοιμάστηκε, πήρε μαζί και τον Lucifer. "Πάμε βόλτα!" του είπε και έφυγαν. Στο δρόμο έτρεξε, έφτασε νωρίτερα στο σπίτι της Νέφελιμ.
Χτύπησε το κουδούνι, της άνοιξε ο Ιν.

-"Μπες μέσα γρήγορα, η Νέφελιμ είναι πάνω." Είπε, ενώ κοιτούσε τριγύρω αν την ακολούθησε κάνεις.

Η Ίζυ ανέβηκε γρήγορα πάνω στο δωμάτιο της Νέφελιμ. Μόλις μπήκε είδε την Νέφελιμ να κλαίει και η Λούνα προσπαθούσε να να την ηρεμήσει.

-"Τι έγινε εδώ;"
Ρώτησε η Ίζυ
-"Είδε ένα άσχημο εφιάλτη και σηκώθηκε με ένα σημάδι στο πλευρό."
Της είπε ο Ιν, ενώ έφερνε γάζα.
-"Τι εφιάλτη είδε και τι σημάδι έχει;"
Ρωτησε ξανά.
-"Αυτό το σημάδι!"

Της το έδειξε. Δεν ήταν γρατσουνιά, ήταν ένα βαθύ κόψιμο, σαν κάποιος να προσπαθούσε να την σφάξει. Αλλά μάλλον ήθελε να το κάνει πολύ αργά.

-"Όσον αφορά τον εφιάλτη της, είδε ότι την είχαν κρέμασε και κάποιος της έχωσε αργά ένα σπαθί στο πλευρό. Ήθελε να την βασανίσει. Να την κάνει να πονάει και να πεθάνει από τον πόνο. Αλλά ξύπνησε, επειδή πονούσε αρκετά και τώρα προσπαθώ να την ηρεμήσω."
Είπε η Λούνα.

Εκείνη την στιγμή, η Ίζυ δεν είπε κάτι, απλά έβαλε την Νέφελιμ να ξαπλώσει και να ηρεμήσει, για να θεραπεύσει την πληγή της. Όταν το έκανε, την άφησε να ηρεμήσει για λίγες ώρες και ερμήνευσε τον όνειρο της όσο μπορούσε για να μάθει τι συμβαίνει.

Διαπίστωσε πως οι προηγούμενες τους ζωές, επικοινωνούν μαζί τους για να τους προστατέψουν από κάτι.
Αλλά έπρεπε να βρει τώρα πια, αυτό το κάτι..

Isabella | The Dreamsearcher Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz