15

2.6K 143 118
                                    

Selam

Bir aydır bölüm atmamıştım.Ve son attığım bölümden sonra gerçekten kusursuz bir bölüm atmam gerekiyordu.Muhtemelen bu bölümden çok çok daha güzel akıcı bi bölüm bekliyodursunuz ama ben bunu bile aralara sıkıştırarak yazdım.Naptın aq bir ay diye düşüne bilirsiniz.Düşünün de ben olsam düşünürdüm çünkü jbcekrh neyse fındıktaydım olm sürüm sürüm süründüm nsvndkjvn.Yorgun argın geldim bölüm yazmaya çalıştım bazen tabii ki aman bu gün yazmayıp uyiyim dedim -1 ayımın özetini çıkardım aw- neyse işte öyle şeyler oldu yazamadım bu kadar oldu yazdığımda.

Beklentiyi karşılayamadığım için ve muhakkak vardır yazım yanlışları için çok çok özür dilerim sizden.

İYİ OKUMALAR <3




"Hande hanım aklınıza gelen biri var mı,kazadan önce ailenizin sorun yaşadığı herhangi biri veya birileri var mıydı?"

He annem de gelip bize anlatıyodu bunları.Nerden bilelim şimdi.

"Efendim Hande hanım?"

"E şey bilmiyorum ve İkayenin de bildiğini sanmıyorum.Bizimle konuşulmazdı hiç bu olaylar"

"Anladım,yinede İkaye hanımın gelmesini bekleyelim belki o bir şeyler biliyordur."

"Siz bilirsiniz"

Kısa bir sessizlik ve bu sessizliği bozan tabii ki ben.

"Ihm e şey ben size içecek bişeyler getireyim"

"Teşekkürler"

İtici bir tebessümle salondan ayrılıp mutfağa geçtim.

Allahım,İkaye nerde kaldın ya.

Hande:Nerdesin nerdeee

Hande:Ben bu ciddi ortama daha fazla dayanamıyorum.

Hande:Adama içecek getiricem diyip kendimi mutfağa attım,ne götüreceğimi de bilmiyorum

Hande:Hadi gelde kurtar beni.

Son mesajı da attıktan sonra dolaptan aldığım meyve suyunu bardağa koyup salona gittim.

Umarım kayısılı meyve suyu seviyordur Samet.

Samet çıkan yangınla ilgilenen polis memurlarından birisi.

"Teşekkürler tekrar"

"Önemli değil"

Önemli aptal zahmet ettim o kadar.

Yaklaşık 5 dakikalık bir sessizlikten sonra Samet sorularına devam etmeye devam etti.

"Şirketin ortaklarını tanıyorsunuzdur herhelde?"

Bu ne resmiyet ya rab.

"Yani tanıyorum."

Ben yeni bir soru beklerken sadece 'e kim söylesene' diyen gözlerle karşılaşınca suskunluğumu bozup konuşmaya başladım

"Şahin Deniz.Kendisi eski bir aile dostumuz sayılır çok oldu onu görmeyeli.Bizim bilmediğimiz bir sebep yüzünden Ankaraya taşındılar."

Biraz daha düşündükten sonra aklıma gelen son şeyleri de ekledim.

"Heh bide Ankaraya gitöeden önce Elif ablayla boşanmışlardı.Elif onun eşi,ıhm yani eşiydi."

Samet anladığını belli eden mırıltılar çıkardı.Tam ağzını açmış bir şey söyleyecekken kapının kilit sesi duyulunca lafı daha ağzından çıkamayan kalan polis memuru kapıya dikkat kesildi.

Eh tabii ki İkayeydi gelen.

"M-merhaba?"

"Merhaba İkaye hanım.Ben Samet,"

"Şu yangın olayıyla ilgili soruşturmada görevli polislerden biri" diyiverdim şu resmiyete dayanamayıp.

Samet ve İkayeye baktığımda 'ne bu rahatlık arkadaş'bakışları atıyolardı.

Ne yapayım yapım böyle resmiyete dayanamyorum.

İKAYE

"Hayır samet bey bunun yapılmasına sebep olacak kadar büyük bir kavganın içinde bulunmadı anne ve babam"

"Anlıyorum"

"Bulunma şansı hiç yok mu yangını çıkartan kişinin"

"Çok zor yinede elimizden geleni yapacağız tabii ki"

"Anlıyorum,teşekkürler"

Savaş:İkayem neler oluyor

İkaye:Yangın meselesi işte değişen hiç bir şey yok

(İletildi)

Şahin DENİZ'den-Şirketin ortağı olan şahin-

-bu kim amk demeyin aklınızda tutun bu adamı ilerleyen bölümlerde çok konuşucaz-

"Eser İkaye ve Handenin evde olduğundan emin olsun söyleyin adamlara.Dosyalar kadar o kızların da ortadan kalkması önemli."

"Şahin bey kızların ölmesine gerek var mı bu kadar.İki genç kızın canı bu kadar ucuz olmamalı."

"Gökçe ve Fatihin canı da bu kadar ucuz değildi değil mi Eser? Ama onlar öldüler"

"Kızlar henüz reşit değilller ve senden başka ortağıda olmadığı için şirketin zaten sana kalacak şirket neden ölmelerine sebep olalım"

"Eser yeter bu kadar dediğimi yap ve artık beni sorgulamaktan vaz geç"

"İyi geceler Şahin bey"

"Kızımdan bi haber var mı?"

"Hayır hiç bişey bulamadık daha "

"Tamam,haber verirsiniz"

Benim kanımı taşıyan bir kızım var bir yerlerde ama ben ne yaptıysam 2 yıldır cinsiyeti dışında hiç bir şey öğrenemedim.

Nerde ne durumda bilmiyorum.

Serhat Mete bir kız kardeşi olduğunu öğrendiğinde ne düşünür,ne der bilemiyorum.

Sahiplenir mi yoksa hiç yokmuş gibi mi davranır.

Benim hakkımda iki evladım neler düşünür,

Affederler mi beni?

Odanda mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin