hoofdstuk 7.

1.1K 68 4
                                    

Hoofdstuk 7.

Ik word wakker door iemand die op mijn bed springt en aan het gillen is. Het is mijn zusje Roos. Ik gooi een kussen naar der toe en draai op mijn andere zij. 'Hou je bek!' Ik stop vingers in mijn oren. 'WE GAAN NAAR MAINSTREET!' Roept Roos. Ik schiet omhoog. 'Wat?!' Ze knikt hevig. 'Mama wil als afleiding voor ons naar hun huizen' zegt roos. 'Je lult!' Zeg ik over blij. 'Nee echt kleed je aan !' Zegt Roos die mijn kamer uit rent. Ik spring uit bed en kleed mij aan. Setje voor setje hou ik voor mij. Ik doe een hoge spijkerbroek aan met een croptop.  Dan denk Ik aan papa. Damn ik mis hem zo. Het is pas een dag geleden maar alsnog ik mis hem. Ik pak mijn mobiel en zie dat Owen en Rein wat hebben getweet. Eerst naar Rein.

@reinduif : dit is waarom we van onze mainiacs houden ! Www.blogspot/HeyitsSterre.nl.

WAT dat is mijn blog ! Ik favoriet hem. De mentions rollen vol. Dan Owen.

@OwenPlayfair : waarom zou je het leven niet positief willen zien? Want het leven lacht je toe.

Ik Sluit twitter en Ga naar Mijn blog. Het is zovaak gelezen en ik heb ook super veel reacties ! Allemaal dankzij  Rein. Ik lees de reacties ik word er echt vrolijk van.

Lisa123: awh, je vader gaat heus wel inzien wat hij heeft gedaan hou vol!

Paardlover8: mainstreet is gay B brave voor altijd ♥_♥

Maingirl: als jij gewoon stopt en weer door gaat met je paarden ↑ want Sterre je hebt helemaal gelijk mainstreet is de beste.

Zulke reacties staan eronder. Het zijn er teveel om te l lezen. Ik pak mijn make up. Een laagje mascara en eyeliner op.

Can you save me? { Owen Playfair }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu