Arabaya binip Jack'in sevgilisine açıklama yapmasını bekledim. Siktiğimin salağı. Elime telefonuma aldım ve gelen mesajlara baktım. Bilmediğim bir numara yani dikbaşlı yüzünden yatakta bıraktığım kızın mesajını okumadan sildim. Daha sonra cebimden sigaramı çıkarttım ve içmeye başladım. Jack arabaya binince konuşmadan arabayı çalıştırdım ve hızlıca uzaklaştık. 1 saate yakın depoya gelmiştik. O dikbaşlıya bunun bedelini ödetecektim. İşimi yarıda bıraktım onun yüzünden. Deponun önünde iki tane kişi duruyordu. Sözde kapıyı koruyolar. Yanımaza doğru gelince Jack tam konuşucakken birine yumruk attım. Beni görünce Jack'te önünde ki 20-21 yaşlarında ki adama yumruk attı. Kapıyı açtım ve içeriye ben girdim arkamdan Jack geliyordu. Deponun içi sigara kokuyordu. Eminim o dik başlı bundan şikayet etmiştir.
''Joe.'' diye bağıran Jack'i aldırış etmeden sigarayı ağzıma götürdüm. Bu bilmem kaçıncı sigaramdı. Jack ortalığı yıkıp döküyor 'Joe' diyerek bağrıyordu. Sonunda içeri Joe ve köpekleri yani arkadaşları girdi. Onları aldırış etmeden içime bir duman daha çektim ve yavaşca dışarı üfledim. Sessizliği bozarak Joe konuştu.
''Sarışında iyi iş var ha?'' diyince sinirlendiğimi belli etmemiştim. Sigaramdan bir nefes daha çektim ve dışarı üfledim. Joe'nun yanına yaklaştım
''Kız nerde?'' dediğimde piç güldü.
''Uyuyor'' dediğinde bu sefer yumruğumu ona geçirmiştim yerle arasında ki mesafeyi kapatınca Jack'te köpekleriyle ilgilendi. Depoda salon gibi bir yere girdiğimde Masal koltukta yatıyordu. Üzerinde battaniye gibi bir şey vardı. Yanına gittiğimde temiz kokusu odayı kaplıyordu. O buraya ait değildi daha masum yerlere temiz yerlere ait. Yüzüne baktığımda makyajı akmıştı. Gözleri şişmişti. Battaneyi üzerinden aldığımda kusursuz fiziğiyle karşılaştım. Gerçekten kusursuz bir fiziği vardı. Ondan daha güzelleriyle tanıştım, yattım. Onu kucağıma aldığımda gözlerini araladı ve bana sıkıca sarıldı. Depodan çıkarken Joe ve köpekleri yerde yatıyordu.
''İyi mi?'' diye sorunca Jack'e sadece kafamı salladım. Arabanın arka kapısını açtım ve onu arka koltuğa yatırdım. Uyurken masumdu ama uyanıkken tam bir cadıydı. 2 saat sonra eve gelmiştik. Arabayı yavaş kullanmıştım bu rahatsız edici olsada. Onu tekrar kucağıma almıştım. O bacakları gerçekten tahrik ediciydi. Jack önden gidip kapıyı açtıktan sonra kapıyı adının Hilal olduğunu öğrendiğim kız açtı. Gözleri şişmişti eminim ki ağlamıştı.
''O iyi mi?'' diye sorunca onları dinlememek için Masal'ı odaya kadar çıkarttım ve yatağına yatırdım. Hilal odaya gelip
''Ben hallederim'' diyince
''Gerek yok. Ben hallederim.'' dediğimde Jack odaya girmişti. Kızın belini sarıldıktan sonra yine
''Biraz dinlenelim. Masal'ın da dinlenmesi gerek.'' dediğinde kız ikna olmuş olcak ki odadan çıktı. Banyoya girdim ve küveti doldurdum. Masal'ın da altında ki şortu ve üzerinde ki tişörtü çıkarttım.
''Napıyorsun?'' diye mırıldandığında
''Seni üçüncü kez kurtardım. Bunların hesabını ödiyeceksin.'' dediğimde sırıtmıştı. Onu tekrar kucağıma aldım ve küvetin içine girdirdim. Biraz huysuzluk yapsada sonunda küvete girmişti. Kolunu küvete dayadı ve koluna yattı. Odasına gittim ve iç çamaşırlarını aradım bu kız fazla sade giyiniyor. Şuana kadar gördüğüm çoğu kız seksi iç çamaşırları kullanırken Masal değişikti. Yanına gittiğimde hala uyuyordu.
''Bunları giy.'' dediğimde aniden kalktı komik görünüyordu.
''Çıkarsan giyinirim.'' dediğinde odadan çıktım. Banyoya girdiğimde dediklerimi giyinmişti. Sonra yatağına gitti ve yattı. Bende odadaki tekli koltuğa oturduktan sonra sessizce onu izliyordum. Yatağa öylece yatmıştı o sıradan iç camaşırlarıyla bile dikkatimi çekiyordu.
"Türkiye'ye dönücem." dediğinde sigaramı aramaya başlamıştım.
"Burada canım çok yanıyor. Hayal ettiğim gibi değildi." dediğinde eliyle boynunu gösterdi. Gitmesi umrumda değildi. Gitmeden onunla yatmayı düşünüyordum. O fazla masum.
"Ne zaman gitceksin?" diye sorduğumda bana baktı ve
"Düğünden sonra ne yani gitmemi mi istiyorsun?" dediğinde o saf bakışlarıyla bakınca sigaramı bırakıp yanına gittiğimde o kokusunu hissetmiştim. Bana masum masum bakarken
"Neden beni kurtardın? Neden burdasın? Neden beni her istediğinde öpüyosun?" dediğinde nasıl oluyorda o kadar şeye rağmen böyle çok düşünüyor oluyor anlam veremiyordum.
"Çok soru soruyorsun." dediğimde onun vücudunu süzmeye başladım. Bundan rahatsız olduğunu bilmek daha çok hoşuma gidiyordu.
"Şey ben üzerime bişey giysem iyi olacak." dediğinde daha öncede gördüğüm kıyafet dolabına gittim ve altına şort verdim.
"Üzerime ne giyeceğim?" dediğinde o masum bakışları ve utangaç hallerini görmek için
"Hiç bir şey." dediğimde kızardığını görüyordum. Bu hoşuma gidiyordu.
"Uykum kaçtı." dediğinde bana bakıyordu. Benimle zaman geçirmek mi istiyor? Yoksa yatmak mı?
"Yani?" diye sorduğumda bana hâlâ bakıyordu. Kaşlarını çattı ve
"Bişeyler izleyelim?" diye sorduğunda bu kızı çözmenin zor olacağını biliyordum fakat bu kadarını beklemiyordum.
"Göğüslerin güzel. Sütyenler fazla sıradan nasıl rahat ediyorsun? Sonuçta kızsın." dediğimde bana baktı ve yastıkla yüzünü kapattı ve
"Lanet olsun." dedi gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Bahçeye çıkalım." dediğinde kafasından yastığı kaldırmıştı.
"Tişört giymek istiyorum." dediğinde ona baktım ve kafamı hayır anlamında salladım.
"Öyleyse denize girelim."
"Bu saatte mi?" diye sorduğumda gülerek kafasını evet anlamında salladı. Hemen dolabının yanında ki çekmeceyi açtı ve pembe en nefret ettiğim renk olan bir bikini aldı.
"Pembeden nefret ederim." dediğimde hemen elinden attı ve
"Zaten yakmak için aldım." dedi gülümseyerek. Kendimi zor tutuyordum iki dudağımı birbirine bastırdım ve ona baktım gerçekten komikti.
"Bu nasıl?" diye sorduğunda elinde siyah bir bikini vardı. Siyahı sevdiğimi biliyordu. Onu annemin evine götürdüğümde odamı görmüştü.
"İyi." dediğimde homurdanarak banyoya gitti. Geldiğinde siyahın ona yakıştığını anlamıştım. Üzerine plaj elbisesi geçirdi ve
"Sen neyle gireceksin?" diye sorduğunda ona sırıtarak baktım ve onu utandırcak bir şey söyledim
"Çıplak." dediğimde utanmıştı ve
"Jack'ten alırım." dedi. Surat ifadesi gerçekten komikti. Bu kızlayken çoğu şeyi unutuyordum.
Odadan ayrıldıktan sonra dakikalar sonra odaya geldi elinde deniz şortu vardı.
"Bunu giy." dediğinde pantalonumu çıkarttığımda
"Dur napıyorsun?" diyerek gözlerini elleriyle kapatıyordu. Utanıyordu. Bu komikti. Ben bir şey demeyince odadan çıktı. O çıktıktan sonra şortu giydim ve odadan çıktım.
"Hadi gidelim." dedi gülerek. Bu kız bu kadar kolay nasıl duygu değişimi yaşıyordu? Ona baktığımda sarı saçları beline kadar geliyordu. Gördüğüm en güzel sarışın değildi fakat güzeldi.
Evden çıktıktan sonra evin önünde ki plaja kadar sessizce yürüdük. Sessizken gerçekten güzel ama konuşmaya başlayınca birde soru sorunca beni sıkıyordu.
Multimedya: Joe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerika Kürdü
Chick-LitAmerika'ya geleli bir hafta olmadan başıma alabileceğim en tehlikeli belayı almıştım. ILGAR!