7. Kapitola

2.2K 140 61
                                    

,,Tak dobře... Já, ehm-."

,,V klidu... Dej si času kolik potřebuješ," řekl klidným hlasem Gejmr.

,,Dobře, začalo to tak že... Já vlastně ani nevím, kde mám začít. Asi bych ti nejprve měla říct, proč jsem s youtubem vůbec začala. Bylo to z části kvůli mé rodině-."

,,Rodině?" zeptal se. Já abych se alespoň trochu uklidnila, hladila Doge. Ležel pod lavičkou, tak jsem měla ruku volně podél lavičky a hladila ho po hlavě.

,,Ano, rodině. Můj opravdový otec mě nesnášel a mamku zrovna tak. Mlátil ji a snažil se několikrát zmlátit i mě, ale mamka mě chránila. Okolo mých tří let se odstěhoval a nás konečně nechal na pokoji. Bydlely jsme u maminčiných rodičů. Mamka si naštěstí, pro mne bohužel, našla přítele. A on byl ten pádný důvod, proč jsem začala s youtubem."

,,Ty si nebyla ráda, že má tvá matka přítele?" zeptal se mě Gejmr a taky začal hladit Doge.

,,Ne, nebyla. Byl to a stále je zmetek, kterýmu jde jen o dvě věci, peníze a chlast. Z mamky stále tahal peníze a nutil ji, aby mu kupovala alkohol." Tady už jsem pocítila slzu v oku, ale zahnala jsem ji.

,,Nemám rád takový lidi. Nechápu je," přerušil mě Gejmr. Stále jsme oba hladili Doge a občas se prsty letmo dotkly. Nevím proč, ale ve mně ten obyčejný dotek vyvolával zvláštní pocit. Ne Sky! Pořádně ho neznáš, takže klid!

,,Já taky ne. Ze začátku se choval docela dobře, ale to se změnilo když se narodila má sestra. Bylo mi šest a všechna pozornost se přesunula na ni. To že si mě nevšímali, mi až tak nevadilo, ale to že mě začali úplně ignorovat, to už bylo o něco horší."

FLASHBACK (6 LET)
(Flashbacky vypráví Gejmrovi)

,,Mami, můžu prosím něco k jídlu? Mám hlad," řekla jsem mé mamce, která seděla i se svým přítelem na zemi a pozorovali moji sestru jak spí ve své červené postýlce. Poslední jídlo co jsem jedla, byla snídaně a teď už je pozdě odpoledne. Obědvali jen oni dva a má sestra, na mě úplně zapomněli.

,,Už jsem Ti říkal ať naotravuješ! Teď se věnujeme tvé sestřičce, tak nás neotravuj s hloupostmi!" zakřičel na mě maminčin přítel.

,,Ale já mám hlad, prosím," začala jsem prosit.

,,Řekli jsme ne, tak ne!" tentokrát na mě zakřičela mamka.

Ten den jsem jedla až večer, ale za to, že jsem je vyrušila, jsem měla trest.

END OF FLASHBACK

,,Pořád nechápu spojitost s youtubem," řekl Gejmr.

,,K tomu se hned dostaneme... Ze sestry postupem času vyrostl rozmazlený, jak to říct... Spratek," vydechla jsem a zadívala se na oblohu, než jsem pokračovala ve vyprávění.

,,Všechny problémy sváděla na mě a já za to byla dost trestaná. Matka mě ze začátku chránila i když na mě křičela, ale poté se přidala na stranu svého přítele a začali mě oba mlátit. Každý den mi nadával, mlátil a ubližoval. Matka se občas přidala taky."

,,Proč to dělala? Proč se nezastala vlastní dcery?"

FLASHBACK (12 LET)

Sedím si na židli u mého psacího stolu, který máme společný se sestrou. Stejně tak i pokoj. Postele máme naproti sobě a o stůl se musíme dělit, což je strašně nepříjemná věc. Když si dělám úkoly do školy nebo se jen učím, sestra do mne neustále drká a své věci dává na moji půlku stolu. Rodiče to samozřejmě neřeší.

Láska Pod Maskou [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat