Γεια σας! Με συγχωρείτε για τη μακρόχρονη απουσία μου. Σας ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστορία αυτή. Το κεφάλαιο αυτό αφιερώνεται στην πολυαγαπημένη
31. Γεμιστά
«Τα γεμιστά θα είναι έτοιμα σε είκοσι λεπτά. Πήγαινε να πλυθείς. Άναψα θερμοσίφωνα».
Ο άντρας καθισμένος σε θέση ετοιμότητας στην άκρη του καναπέ, δεν άκουγε. Τα δάχτυλά του γράπωσαν το τραχύ ύφασμα κι έπειτα μπήχτηκαν στη μαλακή σάρκα του επίπλου. Ούτε τα γεμιστά πήγαιναν κάτω, ούτε και είχε όρεξη να πλυθεί. Εδώ γινόταν σημεία και τέρατα. Η παραίνεση της γυναίκας χάθηκε στο παρασκήνιο εμπρός στην αγωνιώδη φωνή του πολιτικού αναλυτή.Δυνάμωσε τον ήχο της τηλεόρασης. Ο δημοσιογράφος διέκοψε τον αναλυτή για να υπερτονίσει για μια ακόμη φορά τη συντριπτική ήττα του Εθνικού Αγώνα. Η παράταξή τους- σύμφωνα πάντα με τα exit polls- είχε ηττηθεί σαρωτικά στον δεύτερο γύρω των εκλογών, καθώς συγκέντρωσε ποσοστό χαμηλότερο του 8%.
Στην ήττα είχαν σαφώς συμβάλει και τα γεγονότα του ίδιου πρωινού. Σε μια γιγαντοοθόνη πίσω από τον φρενήρη παρουσιαστή προβάλλονταν συνεχώς εικόνες βγαλμένες από κάποιο μυθιστόρημα ή ταινία δράσης. Εικόνες από το κτίριο της οργάνωσης, από τους αστυνομικούς, τους πατριδοκάπηλους και τους πρόσφυγες ξεπηδούσαν μπροστά στα μάτια των τηλεθεατών, συνοδευόμενες από μια γνώριμη δραματική μουσική και την υποβλητική φωνή της δημοσιογράφου. Η εισβολή είχε αποκαλύψει την καθόλου αθώα πραγματικότητα. Τα μέλη του Εθνικού Αγώνα εκμεταλλεύονταν ανθρώπινες ψυχές, φυλακισμένες για μήνες ολόκληρους στα υπόγεια του παλιού κτηρίου τους. Ψυχές που δεν είχαν γνωρίσει τίποτε άλλο παρά τη βία, τη στέρηση και την εξαθλίωση. Δεκάδες άνδρες και γυναίκες αποστεωμένοι και εξαθλιωμένοι, που έτρεχαν φοβισμένοι δεξιά και αριστερά ανάμεσα στον καπνό και τη βία για να γλιτώσουν.
Ο αρχηγός της συμμορίας άφαντος. Τα σενάρια και οι φήμες είχαν αρχίσει να φουντώνουν, όταν δεν εμφανίστηκε στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου έστω για να παραδεχτεί την ήττα του. «Έγκυρες πηγές» δήλωναν πως είχε σχηματιστεί δικογραφία και πως κρυβόταν για να αποφύγει το αυτόφωρο. Μαζί του και άλλα εξήντα εξέχοντα μέλη του κόμματος.
Όλα ήταν ρευστά. Ένα μόνο βέβαιο: ότι η πολιτική κατάσταση δεν θα ήταν πια η ίδια στη χώρα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μικρή Βαλίτσα
RomansaΤους μισούσε... Τους μισούσε όλους ανεξαιρέτως ο Ορέστης. Μαζί με τον καλύτερο του φίλο, του είχαν στερήσει την ανθρωπιά, τη συνείδηση, την ελευθερία. Η εκδίκηση τον βασάνιζε και ο σκοπός της ζωής του είχε γίνει πια ένας: να καταστρέψει οτιδήποτε ξέ...