10 ani

4 3 0
                                    

10 ani mai tarziu

Un tip de apropximativ 20 ani stamd intr un club la bar observand frumoasa domnisoara din drepta lui. A zambit si a decis sa intre in vorba cu ea.

,,Un Whiskt pentru mine si pentru domnisoara de langa"

,,Oh multumes....dar eu nu beau"

,,Atunci pentru...."

,,Anne"

,,Atunci pentru Anne  o limonada rece va rog"

,,Multumesc!"

,,Decu Anne. Ce nume frumos"

,,Mersi.."

,,Jackson Wang"

,,Pai atunci Jackson vrei sa dansezi cu mine?"

,,Cum as putea refuza?"

Anne il i-a pe Jackson de mana ducandu se pe ringul de dans. Au dansat in continuare pana cand Anne i a soptit ceva lui Jackson amandoi ducandu se intr o camera din club. Ajunsi inauntru Anne ii oune ceva la gura lui Jackson trantindu l pe jos.
Si a deschis ochii incet analizand unde se afla,rapid a incercat sa scaoe din stransoarea de pe scaun

,,Sti ca daca nu ai vrea sa ai doar semne pe corpul tau,ar trebui sa te opresti"

,,Da-mi drumul!"spune Jackson

,, Eu nu cred ca asta ar fii o ideea prea buna" o alta voce rasuna in incaperea intunecata

,,Cine dracu esti?!"

,,Oh pe bune Jackson nu ma mai tii minte" o voce de fata rasuna de data asta

,,A-anne?!"

,, Oh nu. Asta nu e numele ei" spune o voce de baiat

,,Ce? Cine esti tu? Sti ce doar lasa ma sa plec!"

,,Nu multumesc suntem bine asa"

,, Tu sti cine sunt? TU STI CINE E TATAL MEU?!" se rasteste Jackson

,,Wang Jackson fiul celui mai mare vanzator de droguri din Coreea. Mama ta a murit la varsta de 12 ani din cauza unui accident rutier. Te ai nascut oe data de 1993 25 martie in Daegu. Ai inceput sa il ajuti pe tatal tau la vadut de droguri acum 2 ani cand ai ramas fara job-ul tau adica cel de dansator. Iti place sa te joci cu fetele bagandu le in pat apoi desparti du se de ele. Sper ca e dea ajuns" spun fata.

,, Poate te intrebi cine suntem?"

,,Numele meu este Jeon Yoongi,fata din stanga este Jeon Rose nu Anne. Iar baiatul din dreapta ei este Jeon Jungkook. Suntem stiuti ca Jeon siblings"

,,Alte intrebari?"

,,Aa da si daca intrebi de ce esti aici hai sa spunem ca tocmai ai fost arestat. Pe scurt esti prins si pus sa faci inchisoare."

,,Oh da si tatal tau a fost gasit in China. Este si el arestat. Priveste partea buna puteti sta impreuna. Ca tata si fiu"

,,Buna treaba guyz. Cred ca este de-ajuns" o alta voce apara in incapere

,, A fost placere sa te cunosc Jackson"

Toti trei au iesit din incapere cu zambetul pe buze. Rose s a oprit brusc cand a vazut multimea de traineri afara.
Toata gasca de traineri au inceput sa ii aplaude si sa ii laude pentru ce au facut.
Jungkook si Rose zambeau pentru ce vedeau pecand Yoongi se uita plictisit la tot ce vedea in fata pana camd Jyong apare la ei.

,,Sunt mandru de voi copiii mei!"

,,Multumim!"

Jyong este ca si tatal lor. Dupa ce agentii lor au murit adica parintii celor trei Jyong i a adoptat pe acestia. Tine mult la ei.

,,Acum avem pauza?" Intreaba yoongi somnoros.

,,Mi ar placea sa zic da. Doar ca aveti de antrenat traineri"

,,TOTI TRAINERI MEI IN CANERA 11!" tipa yoongi

,,AI MEI IN 32!" Se rasteste roscata

,,Eu nu am sa tip. LA MINE IN CAMERA 9!"

Si asa a trecut si o alta zii in care Jeon Siblings au mai facut ceva bun.

ImpossibleWhere stories live. Discover now