Regels voor afgestudeerden!

48 3 0
                                    

Een uitbreiding van regels, die enkel voor Afgestudeerden gelden!! Daarmee wordt bedoeld dat iedereen die niet afgestudeerd is en niet in de afgestudeerden-lijst staat, deze aanpassingen niet mogen toepassen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een uitbreiding van regels, die enkel voor Afgestudeerden gelden!! Daarmee wordt bedoeld dat iedereen die niet afgestudeerd is en niet in de afgestudeerden-lijst staat, deze aanpassingen niet mogen toepassen. Voor de leerlingen gelden nog altijd dezelfde regels die we hier al tijden aanhouden. Als ik zie dat er flink misbruik wordt gemaakt van deze regels, zullen ze direct weer verdwijnen en gaan we weer terug naar de oude regels. Dus luister goed naar wat ik zeg, en misbruik ze niet! Want deze regels kunnen best mooie mogelijkheden bieden voor sommigen. Plus, deze regels gelden enkel in dit boek. Dat betekent dat het enkel in dit boek mag, en in GEEN ander boek op dit account. Houd daar rekening mee!

Dit zijn de regels

〤1: Smut
Het is toegestaan om zo nu en dan smut, seksuele handelingen enzo te gebruiken in de rp, maar daar zitten voorwaarden aan!
1. Beide partijen moeten afgestudeerd zijn en dus in de afgestudeerden-lijst staan. Ook moeten beide partijen het natuurlijk willen, als een van de 2 het niet wilt moet je direct kappen.
2. Deze regel geldt enkel in dit boek. Dat betekent dat het enkel in dit boek mag, en in GEEN ander boek op dit account.
3. Verkrachting enzo mogen nog altijd niet voorkomen, en als iemand aan je vraagt om je smut naar pm te verplaatsen, moet je dat respecteren en doen zonder ruzie of discussie! Er lopen hier nog altijd kleine kinderen rond en mensen die het gewoon niet prettig vinden om te lezen. En dit is nog altijd een Harry Potter RPG en niet een Smut RPG.

〤2: Kinderen
Het is toegestaan om zwanger te raken en kinderen te krijgen in de rp, maar ook hier zitten voorwaarden aan!
1. Beide partijen moeten afgestudeerd zijn en dus in de afgestudeerden-lijst staan. Ook moeten beide partijen het natuurlijk willen en moeten beide personages boven de 18 zijn.
2. Deze regel geldt enkel in dit boek. Dat betekent dat het enkel in dit boek mag, en in GEEN ander boek op dit account.
3. Je mag maximaal 2 kinderen hebben in de rp, die je dan zelf mag spelen. Maar zodra ze 11 jaar zijn, mag dat niet meer en moet een apart account zich inschrijven in de rp om dat kind te zijn hier. Als je kinderen krijgt, pm me dan alsjeblieft met de naam zodat ik het hier in het boek bij kan houden!

〤3: Huis
Het is toegestaan om een eigen huis te hebben in dit boek zodra je afgestudeerd bent. Natuurlijk moet dit een beetje realistisch blijven! Maar iedere afgestudeerde mag mij een berichtje sturen als ze hier een huisje willen, met natuurlijk de beschrijving ervan en misschien zelfs afbeeldingen. Dan zal ik het online zetten zo snel ik kan!

〤4: Baan
Het is toegestaan een baan die NIET op de banenlijst in het boek 'Sorteerhoed' staat te hebben. Bijvoorbeeld een medewerker in een dierentuin of drogist. Of een docent op een dreuzelschool. Maar ook hier zitten voorwaarden aan!
1. Je moet afgestudeerd zijn en een realistische baan kiezen, net zoals de salaris (die moeten ook realistisch zijn. Je verdiend echt niet 1.000.000 euro/galjoenen opeens)
2. Je baan kan enkel in dit boek gevestigd liggen! Je mag er natuurlijk over praten in de andere boeken maar in dit boek is je werk gelegen in een van de hoofdstukken.
3. Als je een baan hebt, pm me dan om eerst effe te vragen of het realistisch is (Dus geen sollicitatie, gewoon effe navragen). Zodra ik 'ja' heb gereageerd heb je de baan en zal ik het in het boek 'de sorteerhoed' het bijhouden!

〤5: Studie
Zoals jullie weten hebben we sinds kort studies voor de afgestudeerden! Als je zo'n studie hebt afgerond heb je sowieso die vaardigheden en kan je daarin banen hebben (of misschien wel andere leuke mogelijkheden). Dit zal je pas te horen krijgen als je geslaagd bent door mij. Dus neem zeker even een kijkje daar! In het boek daarover staan de regels.

Dan komen we bij de lijst van afgestudeerden waarbij deze regels gelden. Onthoud, geen misbruik! En veel plezier met deze uitzonderingen.
Afgestudeerden:

SaraMalfoy_
= Mila
Nadia_Plokker
= Alyss Avery
xxxSundance0205xxx = Sarah Newton
BejaardeBank = Cecil
shadowstander = Shadow Stormen
DrawingLady = Dante Villar
Undergr0undd = Robin Lyan
blackmisteryme = Sander Greenwood
Jamespotterfan = James
lowalowa1 = Lowa van Dijk
AngelDustoflove = Aasia
Miame- = Ritsu Akima
hyperkidd = Jason Flintstone
Dead_Eater122 = Jonas Ammaxcha
bluebloodFae = Isa Smith

En de afgestudeerden van ZweinsteinRPG:
Docent Moonfall
Docent  Wyrm
Docent Whitemore
Docent Maleficum
Docent Torneau
Docent Morelli
Trainer Chris
Trainer Rose
Trainer Tess
Trainer Kiran
Trainer Cole
Trainer Zia
Trainer Riley
Trainer Magnus
Trainer Julian
Vienna Nightflame
Samuel Vandran
Mythia Valleri
Ryan
Chelsea
Bruce
Killian
Damon
Durwin


Buiten wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu