10. Bölüm

22 3 0
                                    

Anıl
Neden arabada kalmadığını sormayacaktım eylüle, ama biraz daha erken gelmediğine sevinmiştim. Ters bir şey olmasındansa bu şekilde sonlanması beni mutlu etmişti. Arabaya döndüğümüzde ikimizde sessizdik. Dileğim burada olmadığımız vakitler içerisinde rusların içerden çıkmamasıydı. Biraz daha bekleyip otele gidecektim ama resepsiyondakilerin rusların içeride olup olmadığı hakkında bilgi vermeyeceğinden emindim. Bunu  farklı yöntemler kullanarak halletmek zorundaydım. Sessizliği eylül bozmuştu. "içerde iyi iş çıkarmışsınız, adam uzun bir süre gülümseyemeyecek" dedi sanki gürlemeyecek olanlara nazire yapar şekilde gülümseyerek. "Sanırım öyle olacak kötü bir hatıra olarak hep hatırlayacaktır"
"Ruslar çıkmışlar mıdır ?" "Bilmiyorum ama umarım içeride kalmışlardır yoksa patrona olanları açıklamak zor olacak". size bir kaç soru  sorabilir miyim amirim dedi kız samimi bir şekilde. Gözlerimi otelden ayırmadan evet anlamında kafamı salladım Sonra da keskin bir tonla hepsine yanıt vermem. Evli misiniz ? Tüm ciddiyetimi tam o an kaybetmiştim ve birden  bastım kahkahayı. neden güldüğüm konusunda hiç bir fikri olmayan ortağım da kendini kahkaha tufanı içinde buldu.tekrar kendimi toparlayıp cevap verdim" evli değilim bir evim bile yok evli olsaydım pansiyonda yatmak yerine geniş bir yatakta yatardım". haklısınız saçma bir soruydu.
peki daha önce hiç evlenmediniz mi ? nerden çıkmıştı ki bu evlilik konusu anlamamıştım ama yanıtladım. "hayır evlenmedim".
sigara içebilir miyim ?
Bunu sormana gerek yok .
rahatsız olabilirsiniz  diye düşündüm sizin arabanız neticesinde  ?
bende sigara  kullanıyorum ama çok az ayrıca araba benim değil kiralık istediğini yapabilirsin."
Camı biraz açıp sigarasını yaktı Kadın
siz her şeyi kiralar mısınız ya da hep dağınık ve amaçsız mı yaşarsınız ? beni yanlış anlamayın ama bu berbat bir hayat seçimi". Her şeyi kiralacak kadar zengin değilim, ama bir evim ya da bir arabam olmaması beni dağınık yapmaz çünkü ben yastık yorgan toplayıp bulaşık bırakmıyorum yani her halükarda kiralamak hoşuma gidiyor." Amirim her şeyi   kiralayamazsınız. Aşk gibi sevgi gibi..
Yanlıyorsun Aslında en kolay bu tarz şeyleri kiralarsın çünkü bunlara temelli sahip olmak imkansızdır."  Şimdi sazı elime almak istemiştim eğer ortaya bir tez atarsam bunu somut şekilde desteklerdim. Soru sırası bende şimdi " bir erkek arkadaşın var mı ?"
Biraz yüzü düştü ama cevap vermesi zaman almadı
"Hayır ayrıldık"
Gördün mü ? Dedim
"Neyi amirim"
"Kiralanmışsın"
Şimdi benden sana bir amir tavsiyesi "gelip geçici insanlar için gelipte geçmeyecek acılar biriktirme" son sözümden sonra kadın ritmik bir şekilde beni alkışladı.
cevap vermeyip susma kararı aldım. İçeri  girmem gerekiyor benim eylül kontrol etmem gerek içerdeler mi hala ? Bu görevi tek başına yapmıycaksın dimi ? öyle olsa beni sizin yanınıza vermezdiler. Beraber gidiyoruz."
karşı koymadım kız haklıydı içeri beraber gidecektik.
Arabanın kapısını açıp aşağıya ilk adımımı attığım anda telefonum çaldı 3. Çalışından sonra telefonu açtım..
"Hediyeni aldın mı ?"

SİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin