YILDÖNÜMÜ

1.9K 45 7
                                    

Bu gün beni Annabeth uyandırdı.Ama nedense içimde bir tedirginlik vardı.Bunu Annabeth in bana attığı sert bakışlarda dahil oldu.Sonradan fark ettim ki bugün Annabeth ile benim yıldönümüzdü nasıl unutabilirim benim aptal kafam diyerek yürüyordum.Tabi Annabeth buna kızmış olmalı ki bu gün benle neredeyse hiç muhattap olmadı.Ama onun gönlünü.....

ANNABETH:

Unuttuğuna inanamıyorum bugün için ben bir sürü plan yapıyorum o napıyor HORUL HORUL uyuyor.Odasına girip onu uyandırmaya karar verdim ama tam onu öpecekken biraz daha Kıvırcık diye sayıklamaya başladı çok sinirlendim.Uyandığında da sert biri ifadeye takındım.Beni görünce korktu ve oradan hemen uzaklaştım.Piper'i bulup olan biteni anlattım oda bana Percy i tanıyorsam senin gönlünü alıııır diyerek beni motive etmeye çalışıyordu.Bugün onunla muhattab olmadım ama kapımdan içeri sarkan mektuba kadar...

PERCY:

Neredeyse herşey hazırdı birtek Annabeth kaldı derken girdi mavi saçlı güzellik abidesi namı değer Akıllı kız bana bakıyordu.Bıyık altından sırıtıyordu onun kolundan tutup yanıma çekene kadar ilk başta biraz tedirgin oldu ama Gia dan önceki son haftamızdı bunu yaşamalıydık...

ARKADAŞLA BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA DENEYİMSİZLİK İŞTE....

İhanet Geliyorum DemezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin