TAEKOOK SMUT/LEMON
"If you don't want, don't read"
JK-Aish..ce idiot..de parcă te-aș putea lăsa gravid. *a spus brunetul dându-și ochii peste cap*
Taehyung doar a zâmbit scurt, bucuros că brunetul îi e în sfârșit alături.Și ohh..cât de multe lucruri și-ar dorii el să facă..dar știa că nu e destul de curajos și nici nu se pricepe la relații..așa că mai bine tăcea și făcea doar ce zicea brunetul pentru a nu o da în bară.
JK-Și? Ce vrei să facem?
Când albăstriul a auzit cuvintele rostite de brunet, a început să transpire și să se agite, el voia atâtea lucruri dar nu..nu putea spune asta..nu acum când totul merge așa bine.
V-Ce vrei tu.*a spus emoționat acesta, ridicându-se în picioare, privind podeaua agitat*
JK-Te simți bine Tae? *a întrebat brunetul îngrijorat, apropindu-se încet de băiatul care oftase profund la auzul cuvintelor lui Jungkook, iar îi spusese "Tae"..poate el nu simțea chiar la fel..
V-Da Kook.Sunt obosit.*a spus simplu acesta, punându-se înapoi în pat și învelindu-se cu plaupuma până în gât*
S-a întors cu spatele la Jungkook și și-a închis ochii, jucându-se cu degetele agitat, încercând să nu plângă.
Dar a tresărit când a simțit cum patul se lăsa încet într-o parte, și un parfum bărbătesc îi dezmierda nasul.Cunoștea acel parfum..acel miros..iubea acel miros..mirosul lui Jungkook..
JK-Atunci și eu sunt obosit.*a spus acesta apucându-i talia lui Taehyung și lipindu-l de corpul său pentru a-i putea simții mirosul de vanilie*
Taehyung murea de fericire pe interior, mai că își simțea inima cum explodează, dar nu se mișca, se lăsa condus de Jungkook, fiindcă așa el nu putea strica asta, așa că prefera să respecte tot ce zice brunetul, dacă asta înseamnă că poate primii iubire în schimb.
Jungkook a început să îi sărute încet gâtul, făcându-l pe Taehyung să tresară sub atingerea sa.A gemut afundat când a simțit limba brunetului peste clavicula sa, lăsând mai apoi apoi niște semn mov în urma mușcăturilor.
JK-Trezește-te, hyung.Nu vrei să ne jucăm? *a spus acesta mușcând buza de jos a celui mai în vârstă, mai apoi punându-și genunchiul între picioarele albăstriului*
Taehyung a deschis ochii, lăsând un geamăt să îi părăsească buzele.
JK-Așa pisoi..acum ești treaz?
V-Da daddy...*a spus acesta timid*
JK-Ești adorabil când spui asta.*a spus acesta văzând cum albăstriul roșea la auzul cuvintelor pronunțate de brunet*
V-Î-Îmi pare rău pentru..mai devreme..*a spus trist acesta, lăsându-și capul în jos*
JK-E în regulă pisoi..dar să nu mai faci asta.Altfel nu primești pedespse de la daddy.
V-D-Daddy..m-mă iubește..? *a spus Taehyung privindu-l direct în ochi pe brunet, care a scos la iveală un zâmbet larg, făcându-l pe Tae confuz*
JK-Nu Taehyung.Nu te iubesc.Vreau doar să te fut și după să mă prefac că nu te cunosc.*a spus acesta ironic, dar pe un ton serios pentru a-l speria pe micuț*
V-B-Bine..D-Dar poți să mă minți..? Te rog..? *a spus Taehyung încercând să își țină lacrimile sub control*
Când Jungkook a auzit ce l-a rugat cel mai în vârstă, și-a simțit inima sfâșiată. A fost cu atâtea fete și niciodată nu a fost rugat să mintă că iubește pe cineva doar pentru a face ce vrea cu ele. Taehyung nu își dorea nimic mai mult decât să îl audă pe Jungkook spunându-i că îl iubește, nu conta că își va pierde virginitatea, sau că mai apoi va fi abandonat, nu îi păsa nici că e o rezervă pentru brunet, atâta timp cât măcar era o opțiune.