Její oči se prudce otevřely, když uslyšela hlasité zvonění budíku. Koukla na hodiny a to ji vymrštilo do sedu.
"Do prdele, nestíhám." zvedla se rychlostí blesku z postele a běžela přímo ke skříni, ze které vytáhla šedé, trochu volnější, tričko a černé tepláky. V průběhu oblíkání si udělala drdol a vběhla do kuchyně.
Rebecca
"Ale, Šípková Růženka se nám probudila." uchechtl se Thomas, můj bratr, a já nad ním jen protočila oči.
Schmatla jsem jednu ze sušenek na stole, hodila batoh na pravé rameno a zamířila do chodby.
"Hele, a kam jako jdeš! Ty nebudeš jíst?" zakřičela na mě moje máma, která taky seděla u jídelního stolu a jedla snídani.
"Nestíhám!" nahlas jsem jí odpověděla a vyběhla z bytu, na čež jsem za sebou hlasitě práskla dveřmi.
Uf, mám štěstí, že je studio jen pár minut od našeho bytu, jinak by mě určitě Tessa zabila. Není to totiž poprvé, co jsem se probudila pozdě a nestíhala na trénink.
****
"Už jsem tu! Už jsem tu!" splašeně jsem vběhla do šatny a tím na sebe upoutala všechnu pozornost.
"No koukněme se, kdo se uráčil přijít." zareagovala jako první Lea a já otevřela svoji skříňku, ze které jsem vytáhla černé sportovní legíny.
"Hele, jsem tady, ne?" s úšklebkem jsem se otočila přes rameno na holky a vyměnila si tepláky za legíny.
"No, co bychom bez tebe dělali, kdyby jsi chyběla!" zasmála se Molly a já po ní hodila svoje tepláky. Holky se jenom zachichotaly, já ze skříňky vytáhla vodu a společně jsme opustily šatnu.
V sále nás již čekala Kelly společně s Joshem a něco horlivě probírali. Když nás však viděli přicházet, odtáhli se od sebe a přestali se bavit.
"Dámy!" rozzářil se Joshův obličej a vydal se přímo k nám, s napnutými pažemi k objetí. V cestě jsem stála bohužel já, takže jsem se stala obětí medvědího objetí, kdy mě Josh dokonce zvedl do vzduchu.
Nahlas jsem se zasmála a Josh mě položil zpět na zem. Přehnaně vyfoukl vzduch z úst a utřel si imaginární pot z čela.
"Ty jo, Rebecco, ty jsi nám nějak přibrala."
Bouchla jsem ho do ramena, ale stejně jsem se zasmála. Josh mi úsměv oplatil a já se posadila na podlahu mezi holky.
"Vám to dneska nějak trvalo, normálně tu býváte dřív." nadhodila Kelly a posadila se k nám.
"Za to může Rebecca, přišla pozdě a my na ni museli čekat." prohlásila Eleanor a všechny pohledy skončily na mně.
"Na mě to nesvádějte, nemuseli jste na mě čekat." zasmála jsem se a zvedla ruce na obranu.
Kelly na naši debatu nereagovala. Radši.
"To je jedno, stejně jste nepřišli poslední. Tessa ještě nedorazila." upravila si Kelly cop a já na ni trochu vyjeveně koukala. NIKDY, ale opravdu nikdy nepřišla Tessa pozdě. Ba naopak! Vždy chodí o několik hodin dřív, aby promyslela choreografie, připravila hudbu a jednoduše, aby měla všechno pod kontrolou.
"Jakto?" přerušila ticho Lea.
"Musela jít něco vyřešit, ohledně..," na chvíli se zastavila, ale pokračovala, "..členů skupiny."
Členů skupiny? Jak to myslí?! Jakože budeme přibírat nové členy nebo... se snad bude někdo vracet?? Holky si začaly mezi sebou šeptat, no nebyly zrovna nenápadné.
YOU ARE READING
dancing with a stranger [czech]
RomanceAstra je taneční skupinou, ve které je Rebecca jako doma. Nikdy ji však nenapadlo, že by se mohli spojit s jinou taneční skupinou, Silver Diversity. Co přijde, když budou všichni donuceni společně tancovat a dokonce i spolupracovat? Upozorňuji na ne...