მომენტი როცა 3 სამ საათზე მუზა გაწვება😂😂 იმისდამიუხედავადრომ ახალივარდა ჯერ მკითხველები არ მყავს😁😁.
როცა ჰკვე ვრცელი ფიკების წერას დავიწყებ იმედიმაქვს მეყოლება მკითხველები❤️❤️
★★★საწოლზე წევხარ ტელეფონით ხელში და თვალს შენს გვერდით მყოფი შეყვარებულისკენ აპარებ. უკვე ერთი კვირაა შენი მშობლების ახირების გამო რომელსაც ქვია "გვინდა შენი შეყვარებული კარგად გავიცნოთ".დათანხმებას არ აპირებდი თუმცა მან შემოთავაზებას მაშინვე დასთანხმდა. 1 კვირაა ერთ ოთახში გძინავთ მაგრამ ის არც კი გეხება გინდა როგორმე მისი ყურადღება მიიბყრო ამიტომ წრის იწყებ თუმცა უშედეგოდ.
-თეჰიი-ბურტყუნებ მის სახელს თუმცა ის სულარ აპირებს წიგნიდან ცხვირის აწევას.
- თეჰიონთქო- უწევ ტონს თუმცა ის ისევ ისეა.
-რაგინდა შ/ს?-გეკითხება და უფრო ინტერესიან მზერას აბყრობს წიგნს.
-უკვე ერთი კვირაა აქ ვართ-ახველებ- და უკვე ერთი კვირაა არც კი შემხებიხარ-ბუზრუნებ.
-რაგინდ არო ვქნა? შენი მშობლები ქვედა სართულზე არიან . გინდა მათ წინაშე შევრცხვე?- გეკითხება ისე რომ წიგნს არ შორდება.
-მათ იციან რომ უკვე საკმარისად დიდივარ და ხო რამოხდა მერე?-თვალებს ატრიალებ თუმცა თეჰიონი უპასუხოდ გტოვებს. ბოროტულად იღიმი და მის უბეზე ჯდები თან ოდნავ მოძრაობას იწყებ. ბიჭი წიგნს 1 ხელს უშვებს და მის სატვალეს ცხვირზე იწევს.
-ეგრე ნუ მიყურებ- ისევ თვალები გადაატრიალე.ბიჭი ხელის ერთი მოსმით გსვამს მის გვერდზე და წიგნის კითხვას განაგრძობს. ხვდები რომ სქლი ხალათის შიგნით არაფერიაცვია რადგანაცაც მკაფიოდ გრძნობდი მის ორგანოს შენს ქვეშ. ტუჩს იკვნეტ და მზერა თეონის სახისკენ გადაგაქვს.
-ანუ არ გინდა?- ეუბნები დაეჭვებული თუმცა მისგან ვერანაირ პასუხს იღებ .
განა ბიჭს არ უნდოდა შენზე შეხება უბრალოდ მოსწონდა როგორც წვალობდი მის დაყოლიებაზე.
-"მაინც დაგიყოლიებ"-გაიფიქრე და კარადას მიუახლოვდი. სქელი სვიტერი გადაიძვრე რომლის შიგნითაც არაფერი გეცვა მაგს კი კაბაც მიაყოლე . სულ ცოტახანში თხელი ღიაფერის მატერია და საცვალიც. თეჰიონისგან ზურგით იდექი თუმცა მაინც გრძნობდი მის მწველ მზერას და იღიმოდი.თან კარადაში საღამურების და პირსახოცის ძებნა დაიწყე. თითქოსდა შხაპის მისაღებად აპირებდი შსვლას. ასე დატანტალებდი ოთახში სრულიად შიშველი და აიგნორებდი თეჰიონს სანამ წიგნის და სათვალის დადების ხმა არ გაიგე. ხოტახანში კი მისი ნაბიჯები. ზურგზე აგისვა მისი გრძელი თითები შემდეგ კი შენი თმის შეკვრა დაიწყო. კის საქციელზე გაგეღიმა და როცა მიხვდი რომ თმების შეკვრას მორჩა მისკენ მიტრიალდი.
-მაინც დაგიყოლიე- მაცდურად იღიმი და თეჰიონი საწოლემდე მიგყავს ხალათს აცილებ და იქვე აგდებ.შემდეგ კი თეჰიონს კრავ ხელს და საწოლზე.აგდებ წამოჯდომას აპირებს თუმცა აჩერებ.
- მინდა შენი გემო ვიგრძნო "მამიკო" - ამბობ და მის ფეხზე დამდგარ პენიის ნახევრად იდებ პირში. ენას მის გარშემო წრიულად ატარებ ჩერდები და ენის წვერს პენისის წვერზე აჭერ. თეჰიონი ჩუმად ხვნეშის. პენისს მთელს სიგრძეზე ატარებ ენას და კვლავ პირში იდებ შემდეგ კი ძლიერად და სწრაფად წოვ თან ამავდროულად ხელსაც ახმარებ. სულ ცოტახანში თეჰიონისგან გამოღწეული ბლანტი სითხიტ გევსება პირი თეჰიონინკი ცალ თვალს შენსკენ აპარებს. აინტერესებს ახლა რას იზამ. შენ ეშმაკურად იღიმი და სპერმას ყლაპავ. ფეხზე დგები და ამჯერად მართლა აპირებ საბანაოდ შესვლას.
-საიტ მილედი-ცალი ხელით გაკავებს ის და მასზე გაკრავს.,- ჯერ არ დაგვისრულებია "შ/ს"-გიღიმის და ძირს დაგდებულ წალათზე გაწვენს. მთელს ზურს ვერ ფიფარავს რის გამოც ზოგან ცივ მასას გრძნობ რაც არ თუბისე ცუდია.
თეჰიონი ყელზე გკოცნის და თან დალურჯებებსაც გიტოვებს. შენს ბაგეებს ხმამაღალი კვნესა წყდება რაც თეჰიონს უფრო დიდ მოტოვს აძლევს თუმცა ახსენდება ქვედა სართულზე მყოფი შენი მშობლები და პირზე ხელს გაფარებს.
-ჩუმად პატარავ ხომარგინდა შენმა მშობლებმა გაიგონ როგორ გიპირებს შენი ოპა შენს ხმარებას-ეშმაკურად იღიმის და ნელნელა კოცნით ქვემოთ ჩაუყვება. მკერდზეც გკბენს და გწოვს.ცოტაცანში მას თავს ანებებსდა შენ მუცს ადგება. იცის თუ როგორ გიყვარს მანდ როცა გეხება . ცხვირს გისვამს და შემდეგ ბრტხილად კოცნის შენს მუცელს თან ცდილობს შენი სახის დანახვას.
ნელნელა შენს კლიტორს ადგება და ცხელ ტუჩებს ახებს. ისეტი სველიხარ ბლანტი სოთხე მის ტუჩებსაც კი ასველებს .იღიმის და ენას შენში ასრიალებს როცა კანკალი გიტანს ხვება რომ გაათავე და გშორდება ისევ კოცნით ამოდის ზემოტ ბოლოს კი მთლიანად გაწვება.ისე გიყვარს როცა ასე გეკვრის მისი შიშველი სხეული მაგრამ მოულოდნელობისგან ყვირი რადგანაც რაუბრთხილებლად შემოდის შენში.
-მეორე ორგაზმსაც აუძლებ ალბად ხომ?-გეკითხება ესმაკურად თუმცა პასუხის გაცემას არ გაცდის ისე გკოცნის რადგანაც შენი კვნესა მთელმა სახლმა არ გაიგონოს.მგონი სისულელეა😑
YOU ARE READING
მაინც დაგიყოლიებ⚠️
Fanfiction~One shot♤ გაბრთხხილება:ბევრი შეცდომაა დაშვებული წერისას რომლის შესწორების დროც არ მაქვს. მაპატიეთ კითხვისას მეც მაღიზიანებენ შეცდმომები მაგრამ იძულებული ვარ ავიტანო😩😩❤