tőlünk nincs menekvés

4.1K 120 1
                                    

- Gyere be!!!-Hallom az erőteljes ismeretlen ember hangját. Nem akartom tovább várakoztatni. Benyitok lehunyom egy pillanatra a szem, s csak azt kantállom magamnak hogy lélegez majd  belépek. A testvéreim nem mernek megmoccanni egy nagy benga állat egy percre megállít, ott majd nem szívinfarktust kapok pedig csak az italt nyitja ki  meg egy üveg poharat tesz a tálcára és a jég tartott, majd jelezi hogy mehetek tovább. Szerencsémre nem nézek ki veszélyesnek. Addig a tulaj folytatta  - Nagyot csalódtam benned Leo. Hogy akarod kifizetni az adósságodat? Hallgatlak. - Csend..csend a válasz én meg  besétálok a látómezejükbe, de Beth annyira ki van már készülve hogy észre sem vesz, Leo pedif nem vesz tudomást rólam. Azt meg kell hagyni hogy van pókerarca. - Töltsél!!! nem hallom a választ még mindig. -Bele teszem a jeget a pohárba majd elkezdem tölteni a méregdrága italt. 

- Uram vissza fogom fizetni az adósságomat, nem kell ahhoz a húgommal fenyegetnie.

- Tudod volt rá lehetőséged a mai nap láttam a szériádat, de nem így tettél ha nem még növelted is. Most mit is kéne tennem? ez költői kérdésnek szántam.-közben elé teszem az italát - téged nem ölhetlek meg, Beth pedig még nincs 18 nos lehet h most az egyszer ettől el tekintek s magam(nál)-nem tudta tovább mondani mert benyúltam a táskámba s pisztoly  biztosításnak hangját hallotta meg a tulaj ezért nem fejezte be a a mondatott. 

-Most hagyja elmenni őket, vagy esküszöm lelövöm s nem blöffölök.- nem lehet semmit se leolvasni az arcomról. Beth s Leo is meg voltak lepődve. -Hé maga benga állat tudom, h magánál is van bilincs hát bilincselje meg magát  - előveszi az övéből a bilincsét- de mielőtt még megtenné amit mondok a pisztolyát szedje szét tegye az asztalra a késeivel együtt!!! -Mikor ezt megtette intettem h menjen onnan. A testvéreim még mindig csak nézznek.- Induljatok már el mire vártok !!!- Beth feláll,de Leo megfogja s megráza a fejét. Erre a "vezér" csak nevet. Még csak rám se néz. 

- Tőlünk nincsen menekvés, ezt Leo nagyon jól tudja. Ahogy azt is tudja mindenki hogy ide fegyverrel besétálni kész öngyilkosság, főleg úgy hogyha még használni sem meri.-ebben a pillanatban öt fegyveres ember jött be, s három rám irányul a másik kettő pedig a testvéreimre. - Én a helyedben letenném a fegyvert, innen most nincsen menekvés és ha sikerülne is hová rejtőzhetnél előlem? Úgy is megtalálnálak.- tudtam hogy igaza van,kiveszem a táskámból a fegyvert s le teszem az itala mellé.- Jó kislány.- közben besétál még egy ember akit leütöttem s bilincseket tettem rá, és leveszi a benga emberről a karperecet. S oda készítenek nekem is egy széket Leo mellé. "Hát csúnyán elbuktam, de legalább megpróbáltam betartani az ígéretemet".- Nos halljam ki vagy te? Ellenségem? Nem hiszem..... Megint csak hallgatás unom már. Szóval ki ő Leo? Ki ő neked, vagy nektek? - mondandoja közben megkerüli az asztalt s el vesz az asztalról egy levél bontó kést. Egy pillanatot időzik előttem, végül Elizabeth-nél áll meg.- Nem szívesen csúfítanám el ezt az angyali arcot.- Halljam!!!!

- Mit számít ki vagyok?! Az emberi bénák, ha én csak így bejutottam ide. Őket kén basztatni nem minket. Nekünk nincs közünk Leo ügyeihez, engedjen el minket.- A hangom nyugodt volt semmi pánik nem volt benne, szépen lassan oda jön hozzám szinte az arcomba mászik s a kését a szemem mellé helyezi. Bele nézek szemibe sötét szempárral találom magam szemben, amiben nincs könyörület. - Rendben én egy senki vagyok. Egy senki aki gond nélkül bejutott önhöz, csak a kijutásomat akadályozta meg a semmire kelő ügyfele. Aki megkeseríti az életem a húgával együtt. Most boldog?! - le ereszti a kését s én abban a pillanatban szembe köpöm, nem gondolkodtam csak cselekedtem, a válasz se marad el pofonvág, de erős maradok s egy könnycsepp sem hadja el a szememet.- Nem fogok rettegni magától. Csak egy gyenge jellem bánt olyan embert aki nem tud cselekedni, mert minden mozdulatát fegyverek kíséri.-egymás szemeibe nézzünk,de nem tudom ki olvasni az érzelmeit, ahogy ő sem az enyémet. Egy kicsit olyan volt mintha farkas szemet néznék egymással.- Most hogy megkapta a válaszom, mit akar még tőlem, tőlünk? Mert nem vagyunk adósa mi senkinek főleg nem magának.- A "Fő vezér" vissza sétál az asztala mögé leül s bele iszik az italába az emberi pedig ott és úgy maradnak ahogy voltak mintha megkövültek volna. Feszült csend volt, a vészharangok egyre hangosabban szóltak bennem.

- Rendben hát akkor most elmondom a lehetőséget ami közül választhatsz.-nézet Leo szemébe, hangja rideg és számító volt.- A pénzem így is úgy is vissza fogom szerezni.-közben az ujjaival mutatja a lehetőségek számát.-  

⚫Az első lehetőséged hogy az embereim kezelésbe vesznek, utána kapsz 10 napot hogy vissza fizesd az adósságodat, ha ez még mindig nem megy újra kezelésbe vesznek az embereim utána +10% kell többet fizetne kapsz rá egy hetet ha ez még mindig nem segített, akkor onnantól kezdve veled nincsen dolgom az embereim kezelésbe veszik a családodat, s minden amit kemény munkával megszereztek immáron az enyém lesz s talán még a drága húgodat is magam mellé veszem .-néz most az elbűvölő kék szemű lányra-

⚫A másik lehetőség hogy az itten ülő hölgy egyike ledolgozza nekem az adósságodat, már mint ingyen és bérmentve dolgozik nekem. S azt teszi amit mondok,minden féle ellenállás nélkül.

⚫ A harmadik lehetőség pedig az hogy örök életedben az adóssom maradsz S én mellettem törleszted az adósságot S mikor már kifizetted akkor is mellettem maradsz azt fogd csinálni amit mondok,az életed végéig.Ezek hát a lehetőségeid. Melyiket választod? Jól gondold át mindegyiknek megvan a következménye.- Közben a tekintetét, le nem veszi rólunk, leginkább Leo-on tartotta hogy minél előbb adja meg a választ. A vészharangjaim sipítottak már. Bátyám  előszór vér szerinti testvérére néz s utána  rám néz s tudtam meghozta a döntését mert, a tekintettébe volt írva. A lehetőségek nem valami rózsásak hiszen vissza fizetni nem fogja tudni és a szüleit nem akarja belekeverni, mert akkor lebukna a harmadik pedig senki nem akarna ennek az embernek örökre tartozni az felérne egy öngyilkossággal s ezt ő is tudja. A kettest fogja választani én is azt tenném  ha a helyében volnék. - Hallani akarom a választásodat most.- Érződij a hangján hogy elfogyott a türelme.                                            

Maffia : Az Elrejtett Lány Gyermek /befejezett/Where stories live. Discover now