Pov Alexis
We rijden met een grote snelheid de stad een stuk uit totdat we bij een geheime tunnel komen. Brian stapt uit om de code in te typen zodat de ijzeren hekken langzaam openglijden. Als we binnen zijn parkeren we de wagen in een grote zaal en pakken we de lift naar boven.
Samen zitten we rond een grote ronde tafel. Nogla plugt de USB in de computer meteen komen er rare codes en plattegronden op het scherm voor hem. Nogla staat op en bestuurd de codes. 'Vreemd ik denk dat ik 1 van die plattengronden herken maar ik weet niet waarvan?' Zegt Brian. 'Ik heb precies hetzelfde.' zeg ik terwijl ik opsta en er 1 inzoom. 'Ik stuur naar jullie de copiën van de plattengronden zodat als jullie thuis zijn misschien kunnen kijken waarvan ze kunnen zijn. Dan zoek ik ondertussen deze codes uit.' Ik knik. 'Kan iemand mij afzetten?' zeg ik terwijl ik op mijn horloge kijk. 4 uur snachts. 'Ja je kan wel met mij meerijden.' Zegt Evan. 'Top!' Ik geef hem een box. 'Morgen om 11 uur hier!' zegt Nogla nog voordat we de deur uitgaan. 'Wacht je vergeet iets Ev!' Moo komt nog via achter en geeft Evan een klein zakmes. 'Ah thanks, nou tot morgen.' Ik glimlach naar Moo en dan lopen Evan en ik verder naar een donkerrode auto in de hoek en stappen we in. Als we door de hekken weer buiten zijn vraag ik me iets af. 'Hey heb jij ook iets gemerkt in de stad?' Evan draait met het stuur om mee te gaan in de bocht. 'Geen idee, hoezo?' Hij kijkt me aan. 'Nee gewoon heb een soort gevoel dat er iets veranderd is ofzo maar moet aan mij liggen.' Evan haalt zijn schouders op en draait de radio iets harder om te horen of er nog iets gebeurd is.
Na 10 minuten stap ik uit een paar straten voor mijn appartement. Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn. Ik bedank Evan en hij schuurt met piepende remmen de bocht om. Het is stil. Te stil. Ik kijk om me heen. Ik hoor wat wind langs mijn hoofd razen. Ik kijk omhoog naar de gebouwen. Niks. Dan naar de lucht. Ik zie ergens iemand in een blauw vest en een masker dat op die Jason (Friday the 13th goeie film) lijkt boven de grond zweven. We maken al snel oogcontact. Dan horen we allebei een gil. Hij draait zich snel om en rent richting het geluid door de lucht en het lijkt alsof die van een lucht trap afrent. Ik ren snel er achteraan. Ik zie twee mensen in een steegje met een vrouw. Ik stap erop af en sleur een dude aan zijn schouder. Meteen krijg ik een elleboog in mijn gezicht waardoor ik een bloedneus heb zo te voelen aan de warme vloeistof die over mijn gezicht loopt. Ik veeg het snel weg en gooit mijn voet in die guys zijn maag. Ik hoor achtermij iemand die springt, is dat die guy? Ik zie in mijn ooghoek iets blauws wegschieten naar de maat van die dude. Ik slaag erin om de guy uit te laten glijden en hij gaat vol neer op zijn slaap waardoor hij bewusteloos is. Ik zie dat inderdaad die vreemde dude met die andere gast bezig is. Ik loop naar de vrouw. 'Bel astublieft iemand die u vertrouwd en ga aan de overkant van de straat staan in het volle licht oke?' De vrouw knikt haastig en angstig. 'Bent u verder oke?' Ze knikt weer. Ik hoor iemand achter mij vallen. Ik help de vrouw opstaan maar wordt dan vriendelijk ontmoet met een hand recht in mijn rechteroog. De vrouw rent snel weg en ik word onderuit gehaald. De man rent weg en er komt een auto om de hoek geracet en de man pakt zijn maat die blijkbaar erg licht is. Ik peobeer op te staan maar mijn enkel doet te veel pijn. De gare dude goiit zijn vriend in de bus en jumpt dan zelf erin en rijden weg. Ik knipper een paar keer en het wordt een beetje wazig.
JE LEEST
Group T. W. I. S. T
Fanfiction(HERSCHRIJVING IN HET ENGELS OP ANDER ACCOUNT!) Een fanfic over Vanoss, H20delirious, Terroriser, Moo and Daithi De Nogla. Dutch/ Nederlands! Kan ook gelezen worden zonder fan te zijn. Wil ik als het af is ook naar het engels vertalen.