Bana Yardım Et

15 1 3
                                    

İçime su serpmeye çalışmıyorsun, daha az üzüleyim diye çabalamıyorsun. ben kendi kendime kendi içimde bişeylerin savaşını veriyorum ve her defasında mağlup oluyorum, her defasında yeniden savaşıyorum ve her savaştan sonra daha bitap düşmüş olarak ayağa kalkıyorum. Artık ne savunacak halim kaldı kendime karşı seni, ne de kendi uydurduğum yalanlara inacacak mecalim. İçimde biri var bana sürekli kötüyü fısıldayan ve ben onunla senelerdir her gün kavga halindeyim. Asla durmuyor o ses sürekli konuşuyor sürekli, durduramıyorum. En kötü tarafı da o sesin haklı mı olduğunu haksız mı olduğunu bilmiyorum. Kapılmışım senin arkana, tutunmuşum belindeki ipten öyle arkandan sürükleniyorum. Elim yüzüm parçalana parçalana... Ve sen hiç bi zaman elimden tutup beni kaldırmıyorsun, azcık da olsa yavaşlayıp beni gölgeye oturtturmuyorsun, bi bardak soğuk su vermiyorsun bana; al iç bu suyu için serinlesin biraz, içindeki yangın dinsin demiyorsun. Ben buna rağmen hala senin peşinde bi sağa bi sola yuvarlanarak sürükleniyorum..
Aramızdaki ip de kopmak üzere,ben o ip her kopmak üzere olduğunda düğümler attım ipe, hala atmaya devam ediyorum ve sen, ben düğüm atarken ipin ucundan tutayım bir düğüm de ben atayım demiyorsun. Bana birazcık yardım et diyorum. Biraz sarıl bana, beni biraz sarmala, biraz siper et kendini.. Bıçaklar bana saplanmasın. Bencilliğimden değil ama benim halimden belki biraz anlarsın. Biraz da senin kanın karışsın toprağa, benim için bişey yap. Ben hep kendimden verdim biraz da sen kendinden ver biraz beni anlamaya çalış. Ben bendeki herşeyi sıfıra çektim artık. Sana kendini sıfıra indir kendini yok et demiyorum, hiç değilse birazcık eksilt kendini, göster bana bu kendinden vermeni. De ki bak ben de eksildim, ben de eksildiğin yerden tamamlayayım seni..
Artık benim içimi ferahlat, bir ağaç gölgesine oturalım sırtımı sıvazla, dizine yatır, saçlarımı okşa, bişey yap, bana biraz dayanma gücü ver..
Lütfen ben seni terk etmek, kendimi de derin acılarla bırakmak istemiyorum,
Lütfen bana yardım et..

SUSTURMAYA ÇALIŞTIĞIM GÜRÜLTÜLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin