"Rüya kızım gel yemek hazır!
Dediğini duydum annemin sesi titrekti ve birinden korkar gibi çıkıyordu kimsen korktuğunu çok iyi biliyordum ondan babam dediğim adamdan Kürşattan...
Derin bir iç çektim sonra bu hayat bu zindan hayatta neden kaldığımı düşündüm bir kez daha... sonra o cevabı tekrar hatırladım annem için yaşıyordum annem için o olmasa belkide bu zindan hayata dayanmazdım öyleydi... Bir kişi bir zindan hayatı yaşıyordum..."Geliyorum anne!"
dedim düşüncelerim sıyrılıp, camdan gözümü ayırmadım bir süre,rüzgarlı gibiydi hava birden okuldan gelen çocukları fark ettim. Ben de zamanında o çocuklardandım eskiden ama ben yaşamak nedir onu bile unutmuştum mutlu yaşamak neydi nasıl bir şeydi 18 yıldır ben böyle bir hayatın içindeydim ben o zalimin kızıyım Rüya'ydım. .."Kürşat haydi sende gel bugün ben hazırladım yemekleri."
dedi annem yine seslenerek.Dediğim zengin bir aileydilm, yani ben hizmetçilerle büyüyen bir kızdım,annem yemek yapmazdı benim genelde ya da temizlik benim zengin bir hayatım vardı evet ama içinde bir gram mutlu olamıyordum..
yemekten sonra ben odama geçtim.Artık bıkmıştım sürekli dayak yiyip sonra o adamla aynı evde yaşamaktan...
Bu hayattan bıktırmıştı.
Bu evden sadece kaçıp gitmek istiyordum başka hiçbir şey istemiyordum...
Annem vardı bir başka kimse yoktu aslında kaybedecek.
Aslında ben bu hayatı birazda annem için yaşıyordum, yoksa bu hayattan artık bir beklentim yoktu,o adam hepsini benden almıştı zaten... hemde hepsini, ben ben mutlu değildim değildim...
aslında ona katlanmamın sebebide sadece annemdi,o da zorla evlendirilmişti.
Kürşatla...Yemekten sonra odama geçtim...
odam çok soğuktu çok üşüyordum,titremeye
Saçlarımı taramaya başladım kollarım çok acımaya başladı. Birden kapı sesi geldi hemen arkamı döndüm..."Kızım benim"
Gelenin annem olduğunu gördükçe çok rahatladım"Anne!"
"Kızım sana bir bakayım dedim"
"İyi yapmışsın anne"
Annem gülümsedi, biliyordum ki bu gülüme acıyı en güzel gülümsemesiydi.
"Anne bu zindan hayattan nasıl kurtulacağız?"
"Bir bilsem... Her yerde adamları var"
"Evet..."
Arkadan o geldi,O Kürşat... öz babam olmasına rağmen ona Kürşat diyordum acaba duymuş olabilir miydi ya duyduysa kendimden geçtim anneme zarar verebilir miydi umarım duymamıştır...
"Mine haydi"
"Tamam"
"Iyi geceler anne"
"Iyi geceler kuzum"
Kürşat'ın sert bakışlarını fark ettim, artık yüzünü görmek istemiyordum...Dik dik baktım ona bende.
Ondan asla korkmuyordum!
Beni sadece fiziksel olarak değilde ruhen de çok yaralamıştı. Nefret besledim ona karşı sadece... nefret...
Saçlarıma kadar acıyordu canım...Sessizce yatağıma yattım göz yaşlarım yastığımı ıslatırken uyumaya çalıştım.
Yazardan
Kızların ilk aşkı babalarıdır derler ya hani Rüya'nın aşkı babası olmadı hiçbir zman hep nefretle baktığı erkek oldu başkaları öperken babalarını, Rüya yanına bile yaklaşmazdı babası öpmedi Rüya'yı sevip okşamadı Rüya'nın başını saçını yavaşça okşamadı... okşamak yerine o saçları çekti her telini incitti ona zarar verdi yara açtı ruhunda kalbinde, yaralı o hemde çok
Rüya'da isterdi babası tarafından sevilip okşanmayı...Okulda okumayı hayallerini yaşamayı umutlu olmayı ama olmadı babası ona izin vermedi
Rüya'nın hikayesiydi bu, çocukluğuna küsmüştü o yıllar önce, çocukluğuna, okulundan... haylalerinden olan bir kızın hikayesiydi bu onun hikayesi... babasının şiddetine maruz kalan bir kızın hikayesiydi Rüya'nın,çok hayali olan ama bunlari gerçekleştiremeyen o kızın... kafese kapatılan bir kuş gibi olan bir kızın hikayesiydi işte bu... Rüya... binbirtürlü şiddete karşı dayanan... babasının her kafası kızdığında bir odaya kapatılan ve aç susuz bırakılan kızın hikayesiydi bu...
sanki bu hayat ona adı gibi güzel bir yaşam yaşatmadı ki hep acılı hep sıkıntılı bir hayat yaşadı Rüya ama hep direnmeyi başardı annesi için... annesi için direndi...
Bölüm sonu okuyucu kuşlarım✨❤️Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok özel ve güzel değerli ... okuyucu kuşlarım✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak