6

4 0 0
                                    

Her geçen gün Okyanus , çeteyle daha samimi oluyordu ve bu onun açısından güzel bir şeydi . Çete hem eğlenceli hem de güvenilirdi . Bu şekilde 9 ay geçmişti, mayıs gelmişti . Mavi , Mert'ten ayrılmıştı . Okyanus ve Toprak yakınlaşmıştı . Ara sıra o ukala kızla uğraşıp salaklığına gülüyorlardı .  Okyanus bir gün yine gülerlerken Toprak'ın gözlerinde daha önce fark etmediği bir ışıltı gördü . Bu ışıltı o gün tüm kafasını allak bullak etmişti .

 Okul çıkışı Toprak onu çeteyle bir şeyler içmeye davet etmişti ama Okyanus,Dilek'le planı olduğunu söyleyip daveti reddetmişti . Okuldan uzaklaştığını hissettiği an Dilek Kafe'ye koşmaya başladı . Kafeye girince yine '' Rapunzel sakıt saçlarını ! '' diye bağırdı . Ama bu sefer sesi endişeli çıkmıştı . Bunu fark eden Dilek her zamanki gibi koşar adımlarla matmazelinin yanına gitmişti . ''N'oldu Deniz Hanım , ne bu telaş , ne bu endişe ? Gel sana bir soğuk kahve yapayım da hem serinle hem de kendine gel . '' 

'' Ayy Dilek sorma sanırım Toprak'la bir şeyler oluyor . '' Okyanus'un bu işlerle tamamen uzak olduğunu bilen Dilek gülümsedi . Kahveyi getirdi ve Okyanus'un olduğu masaya oturdu .  '' Anlat bakalım neler oluyormuş ? '' dedi . Okyanus tam anlatmaya başlamıştı ki Turgut Bey ve Ali Bey içeri girdi .  Bu durumda neler olduğunu anlatamayacağını ikisi de anlamıştı .  Okyanus koruyucu babasının yanına gidip '' Turgut amca Dilekler akşam yemeğine gelsinler . Biz şimdi Dilek'le bize geçiyoruz . '' diyerek acil durum silahlarına sığınmış oldular . Turgut Bey olur dediği an ikisi de kafeden aceleyle çıktı .  

Okyanus'un evi ve kafe yürüyerek 10 dakikaydı .  Yolda bu konuyu konuşmadılar . Önemli konuları herkesten uzakta yalnız başlarına konuşurlardı . İkisi yürürken Okyanus'un telefonu çaldı . Arayan Toprak'tı : '' Yanındaki Dilek mi ? ''

'' Ne ? ''

'' Olduğun yerde kal . Geliyorum kuzu . '' 

Okyanus hiçbir şey anlamadığı konuşma bitince telefon ekranına bakıp kaldı . Dilek tam neden durduk diye soracakken karşılarındaki pubdan Toprak çıktı : '' Selam kuzu .'' diyerek Okyanus'a sarıldı . ''Merhaba sen de Dilek olmalısın .  Okyanus bugün seninle planı olduğundan bahsetmişti .  Ben de Toprak . ''

'' Memnun oldum Toprak . '' gülümseyerek Toprak'ın elini sıktı . 

'' Dilek'le planın olduğunu söylemiştin ama hazır bizim olduğumuz yerden geçmişken gelin bir şeyler içelim . Olur mu ? '' Okyanus cevap veremeden Dilek atladı : 

'' Tabii ki olur memnun oluruz . '' 

Toprak önden yürürken Dilek,Okyanus'a sadece onun anlayabileceği bir bakış attı . Okyanus'un neden bu kadar telaşlı olduğunu anlamıştı . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Denizin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin