Kaçıp gitmek istiyordum. Aslında bu hayattan gitmek ölmek gibi... bilmiyordum annem vardı ona iyi şey olsun istemiyordum ya o adam ona bir şey yapsa ben ne yapardım ki,annem için dayanmak zorundaydım onu da biliyordumAğlayarak başımı bir yere yasladım soğuk mermerler alışmıştı acılı olan bana,
Her yerim çok acıyordu.
Acı hissi tüm bedenime yayılmıştı.Keşke gitsem burdan diyordum keşke...
Ama bulurdu Kürşat denen babam bulurdu beni.Sonra öldürürdü."AH!"
sesleri duydum birden, annemi dövüyordu sanırım, hep yaptığı gibi... Kafamı kalırdım.
"Anne!!"
Diye bağırmaya başladım"Ona bir şey yapma lütfen yapmaaa!!"
"Kürşat canım yanıyor yapma lütfen!"
Göz yaşlarım yarama değiyordu... Ve canım acıyordu hemde çok...
Ölmek istiyordum.
Ayak sesleri geliyordu...
Çok yorgun hissediyordum kendimi her yerim ağırı içindeydi...
Artık vursa bile canım yanmazdı benim, yanmazdı...
Kapı sesi geldi
"Sen... git burdan!"
"Rüya..."
"Ne Rüya ne??!! "
"NE YAPTIN ANNEME NE YAPTIN SÖYLE?!! "
"Dövdüm isteğim şeyleri yapmıyordu.. "
dedi"Sende benim istedilerimi yapsan çok güzel olur Rüya sonun kötü olur annen de yapmadı istediğimi başınıza o yüzden bunlar geliyor Rüya. "
"Git burdan yapmayacağım anladın beni dövsen de yapmayacağım öldürsende, sana asla boyun eğmem!!"
"Annene de zarar vermemden korkmuyorsun yani?"
"Ona bir şey yapamazsın cani!!"
"Ne zaman sesini kesersin o zaman açarım bu kapıyı!"
Kapıyı kapatıp gitti... Anneme bir şey olmasına dayanamazdım, beni hayattta tutan oydu, bunu biliyordum.
Bir öz baba bunu öz evladına yapar mıydı... yapmazdı ama benim babam yapıyordu... baba?
Baba denir miydi?
Duvara yaslandım iyice sesler gelmiyordu artık. Annem iyi miydi ona bir olmuş muydu?
Etrafıma bakındım ama boş duvarlar yavaşça ağrılarımla kalktım...
"Beni ölürsen de sana boyun eğmem"
dedim yıllardır öyle demiştim kendime.2 sene önce
Odamdaydım ders çalışmak istiyordu aslında canım ama babam yani o Kürşat denenen adam beni okuldan almıştı ondan nefret ediyordum hem de kimseden etmediğim kadar...Merdivenlerden indim biraz korka korka indim aslında, biraz çekingen bir şekilde inmiştim...
"Gel kızım"
annemin tatlı sesi duyuldu"Rüya solgun gibisin"
"Ben seni ilgilendirir miyim?"
"Bak Mine bu kızın benimle nasıl konuşuyor ya?!"
"Kızım"
biraz yumuşak biraz ikaz edici bir sesle annemin bu ortada kalma durumuna alışmıştım artık sesimi çıkaramadım"Neysee..."
dedim sonra devam ettim"Benim hayallerim vardı"
"Rüya bunlar beni hiç ilgilendirmez masraf masraf"
"Zengin değil misin zaten?!!!"
sesim sert çıkmıştı bağırıştım.Ayağa kalktı
"Sen bana bağırdın ha!"Elini kaldırdı ve... yanağıma vurduğunu hisettim.Canım çok acımıştı göz yaşlarıma hakim olamadım daha ortaokula gidiyordum liseye gidecektim daha hepsini elimden alışmışt o Kürşat denilen adam...
Bölüm sonu sevgili okuyucu kuşlarım✨❤️
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok özel ve güzel değerli ... okuyucu kuşlarım✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak