'Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri. Öpüşürken yok olan ATEŞ ve BARUT gibi.'
(Fatmanur'un ağzından)
"Anne bir kitapta okumuştum gece bitmeden yıldızlarda ondan ayrılmamış" dedim anneme bakarak annem bana doğru döndü hafif bir gülümsedi ve ağzını aralayıp
"Evet,nasıl gündüz'le güneş'se ay'la gece'de birbirlerinden ayrılamaz" dedi.sanki söylediğinden etkilenmiş gibi baktım sonra başımı yıldızlara çevirdim o kadar parlıyorlar onların parıltısından etkileniyorum bu arada ben fatmanur 14. yaşındayım, doğa koleji de okuyorum 8. Sınıfım sıradan bir hayatım yok gibi bir şey haftanın 3 günü kavga 2 günü ise sakin geçiyor her zaman arkadaşlarımla birlikte müdürün odasına rahatça girip çıkıyoruz bizi azarlıyor ama kıyamıyorda çünkü biz olmasak azarlıyacağı kimse kalmaz biz okulun dörtlü kız cetesiyiz tehlikeli bir bomba gibi dokunursalar patlıyoruz ama onlara yazık oluyor. Ben bir kitap manyağı da olabilirim ama sevmediğim tür kitap okumam hayranı olduğum bir yazar ise Beyza ALKOÇ en sevdiğim tür kitapları o yazıyor. Koyu kahve rengi gözlerim, simsiyah saçlarım, esmer tenli ve güzel bir kızım.
"Fatmanur hadi uyu artık çatıda daha fazla kalarsan hasta olacaksın" dedi annem içerden. Bu türk anneleri neden böyle hep şunu yapma, bunu yapma bir rahat koyunya hayatımızı yaşayalım kaşlarım çatık bir şekilde odama doğru geçtim kapıyı kapatım önümü odama döndüm ve benim küçük ama içinde dünyayı bile kapsayan odam. Yatağımın üzerine uzandim ve elime telefonumu aldım ve
" 4757 GÜNAH MASASINDAN 14 yeni mesaj "
İREMİŞKO: ya kızlar yarın okulda kavgamı etsek
İREMİŞKO: YA cevap versenize
İREMİŞKO: hey kime diyorum
SUDEŞ: irem sen niye böylesin ha
İREMİŞKO: Nasıl yani sude?
SUDEŞ: daha iki gün önce gittik müdürün odasına yinemi gitmek istiyorsun
İREMİŞKO: EVET! o zeynebi dövmek istiyorum
AÇ OLAN KUZUM: Sude bırak iremi dövmek istiyorsa dövsün ama ben karışmam onu diyimde
SUDEŞ: Hacer sacmalama iremi yollasak kız ölür
İREMİŞKO: EVET!!! kız ölür:)
İREMİŞKO: Yollarsın hadi lütfen:(
SUDEŞ: TA-MAM ama bende gelicem bir şey olursa yanında ben olayım
İREMİŞKO: Anladım, ozaman öptüm sizleri :*
Mesaj sayfasından çıktım biraz sosyal medyada dolaştıktan sonra saate gözüm takıldı saat 00:14'tü telefonumu kapatıp yatağıma uzandım ve uyudum.
(Taehyung'un ağızından)
"Hadi taehyung uyan birazdan istanbula uçağımız var" dedi annem beni uyandırmaya çalışarak yüzümü anneme doğru biraz kaldırdım
"Anne o zaman uçağı gece vaktine almayacaktın sen yaptın ve cekiceksin" dedim. Ve başımı tekrardan yastığa koydum annem beni zar zor kaldırdı hazırlanıp evden çıktık, havalimanına ulaştık KORE den Türkiye ye ucan uçağımıza bimemize dakikalar kalmıştı ama içim o kadar heycanlıydıkı sanki beni biri orada bekliyormuş gibi bir his var içimde ama hic bir zaman hislerime guvenmedim. Ben taehyung 14. yaşındayım, aldığım burslulukla istanbul'da bir koleje yerleştirdiler babam şuan isatanbul'da. Kahve rengi saçlarım, siyaha yakın gözlerim ve çok yakışıklı diyemem ama yakışıklıyım. Tam bir bilgisayar oyunu delisiyim kitaplardan nefret ediyorum. Sessiz sakin bir çocuğum.
"Taehyung hadi uçak kalkacak" dedi annem elimi tutarak,
"Tamam anne" dedim anneme bakarak. Uçağa doğru ilerliyorduk annem biletlerimizi verdiğini gördüm sonra uçağa binip havalandık hostes bazı şeyler desi ve gitti. Ben telefonumu uçak moduna aldıktan sonra kulaklıkla müzik dinledim. Türkiyeye vardık. Havalimanı çok büyüktü burada beni tek koysalar koybolurdum. Havalimanından çıktık yeni evimize gittik büyük bir ev değildi ama iki katlıydı.
"Taehyung odan yukarıda oğlum git bak istediğin gibi olmuş mu yarin okula gidiceksin tamam mı" dedi babam bana bakarak buruk bir gulumsedim,
"Tamam baba gidip bir odama bakmak istiyorum" onlara el sallayarak idama doğru ilerledim kapısını açıp içeri girdim içeriden kapıyı kapattım işte benim istediğim bir oda sakin bir oda yatağıma uzanıp orada uyuya kaldım.
------------
Selammmmmmmmmm:)
Burayı iyi yazdım mı diye kararsız kaldım üstünden epey bir geçtim çözümü hatalı bir yer takılmadı Sizinkiler takildiysa yorumlarda belirtin. Epey bir zormuş iki kişi olmak. Neyse ikinci bölüm sanırım bir kaç güne kadar yayınlarım çünkü bu ara okulların açılmasına az kaldı bu sene lise sınavlarım var 8. Sınıf zorlumudur acaba bana yorumlarda yardımcı olur musunuz.Sizlere iyi ki okumalar diliyorum.
İkinci bölümde görüşmek üzere iyi kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZLAR -Asena-
Teen Fiction-5 eylül 2019 tarihinde yazılmaya başlamıştır- ortaokul sonda başlayan bir aşk... onların yan yana durmaları biraz tehlike... FATMANUR DOĞA BAŞAK güzel bir kız.. masum.. ama masumlugunun altında hırçın bir kız.. mutlu olduğu günler acı çektiği günle...