Mutfak kapısından çıkacakken kolumu tuttu.
"Bırakır mısın?"
Kolumu sıktı.
"Baban gelmiş insan bir hoş geldin der""Dedim ya"
sesim titiriyordu bunları derken anlamış olmalıydı ki yüz ifadesi değişti birden bire.
"Bana bağırma!"Kolumu kurtardım.
Annem bir şey yapamıyordu korkuyordu.
"Kürşat yapma tamam"
"Özür dilesin öyle"
"Hayır ben bir şey yapmadım"
"hayır ha!"
çekiştirdi beni"Bırak beni dedim bırak!!"
Beni bir yere götürdü. kemeri çıkardı
"Senden KORKMUYORUM!"
Sırtıma vurmaya başladı.
"Ahh!"
Her ne olursa olsun ben boyun eğmiyordumKaçcaktım... Gidecektim burdan... Nereye gideceğimi bilsemde...
O kadar çaresizdim ki... O kadar hayattan bıkmıştım, kırık parmaklarıma baktım.
Canım çok yanıyordu... Parmaklarımı sardım bir bez parçası ile,elimden gelen buydu. Yerimden zar zor kalmıştım... Saçımdan çıkardığım tel tokayı aldım.
Kapıyı açmayı denedim. Çok uğraştım ama açmıştım, baya zorlasa da vazgeçmedim, burdan başka çıkışım da yoktu nasıl olsa.
Yavaşca kapıyı açtım.
Biraz zorlansamda açmıştımBeyaz montumu giyip yavaşça aşağıya indim.
Sarılı parmaklarım çok acıyordu.Uyuyorlardı...
Sağ ayağımın kanadığını fark ettim birden canım çok yansa bile sesimi çıkarmadan sabır ettim...Sol bacağım bir bezle sarıldılıydı karanlıktı o yüzden hiçbir yeri göremedim...
Kalem buldum kağıt parçası buldum ve burdan gitmek zorunda oluğumu ve üzgün olduğumu yazdım...
Nereye gideceğimi de yazdım o adamın eline geçmeden annemin baş ucuna koyacaktım.Kapıyı açtım sessice...
Kurtulduğum için çok mutluydum.
Annemi bırakmak istemedim ama mecburdum...
Yoksa o adam beni döve döve öldürürdü... Üzgünüm anne, çok üzgünüm yatak odasına girdim, yavaşça annemin yanına girdim uyuyorlardı o adamda...Uykurken masumdu çok masumdu kötü biri değil gibi görünüyordu. Annemi öptüm ve çıktım ordan."Kötüler uyurken masum muydu?"
Bu zindan hayatta seni bırakıp gittiğim için çok üzgünüm ama başka çarem yokki başka çarem yok senide alıp götürmeyi çok isterdim yapamıyorum işte olmuyor...
Böyle bir şey yazdım.Başka çarem olsaydı bunu yapmazdım annemi bırakıp gitmezdim... Ondan kurtuluş yokum buydu mecburdum.
Bölüm sonu okuyucu kuşlarım✨❤️
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok özel ve güzel değerli ... okuyucu kuşlarım✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak