5-10 dakika sonra çok güzel bir eve gittik..
"Barış burası çok hoşuma gitti""Beğenmene sevindim"
Güldü bende güldüm
Yavaşca kaldırdı beni ve kucağına aldı.
"Barışş!""Ben kendim yürüyordum"
"Dizlerin kan revan içinde nasıl yürüyeceksin acaba?"
Bir koltuğa otturdu.
"Barış çok inatçısın"
"Öyleyim biraz"
Göz kırptı bende güldüm kırık koluna baktım canını yakmamaya çok dikkat ettimyere indirip koltuğa otturdum.
"Ben şimdi pansuman yapmak için malzeme getireceğim"
"Tamam"
Barıştan
Pasuman yapmak için malzeme getirdim."Rüya biraz canın yanabilir"
"Olsun"
"Ahh!"
"Canım tatlıdır Barış sen beni boşver"
"Tamam"
"AH ORASI ÇOK YANIYOR BARIŞ!!"
"Özür dilerim Rüya çok özür dilerim"
"Sıkıntı yok"
Canı yanıyordu ama güldü yinedeYavaşça yaptım pasumamını
O kadar güzeldi ki bakmaya doyamıyordum... Ne oldu bana ?Saçlarını çektim yavaşca dudaklarına baktım. Kiraz gibiydi...
Sonra gözlerinin altına Pasuman yaparken gözlerinin rengine baktım elaydı ama en güzel tonydu sanki bal gibiydi,ama biraz da yeşil gibi ama yeşil ve sarı karışıktı sanki, sonra kirpikleri kıvrak uzun ona baktım bir süre... O cani nasıl kıymıştı ki bu güzel kıza nasıl kıydı?"Barış bitti mi?"
"Evet... Rüya bir de parmaklarına bakayım belki Pasumana ihtiyacı vardır. ..."
"Tamam..."
Parmaklarının sargısını açtı yavaşça bense ona bakıyordum Allahım ne oluyordu... Hoşlanmaya mı başlamıştım Rüyadan ya da sadece etkilenmiştim ondan bu kadardır hepsi buydu...
"O bana ait değildi zaten benim değildi."
"Açtım, çok acını acıtmam.."
Parmaklarına baktım bir süre... O kadar güzeldi ki Küçücük elleri vardı pansuman bahanesi ile okşadım biraz...
"Buna pasuman yapacağım Rüya en azından acısı geçer."
"Tamam Barış "
Yine o masum gülüşünü gördüm. Çok tatlıydı.. O kadar masum ve saftı ki...
"Ahh!"
"Özür dilerim Rüya!"
"Yok yok senin bir suçun yok parmağım çok acıyor da kırık parmaklarım "
"Tamam hallerim ben merak etme"
dedim hafiften gülerek."Bu işlerden anlıyorsun sanırım."
"Evet... iyiyimdir"
Rüya'nın kırık parmaklarını da tedavi etmiştim. Elimden geleni yapmıştım...
"Pausmanı tekrardan yaparız Rüya:)"
"Olur Barış çok sağ ol"
"Rica ederim"
"Bana neden babadan kaçtığını anlatır mısın tabi istersen"
"Tabii..."
"Şey aslında annemle zorla evlenirilmiş ve istememiiş, annemde evlenmek istememiş dedemler zorlamışlar evlendikten sonra boşanmak istemişler" Boşanırız "demişler ama tabii onun içinde beklemeleri lazımmış, baya zaman geçmiş karar vermişler ama sonra..."
"Sonra?"
"Annem hamile kalmış bana ona diyememiş ama tabii karnı büyüyecek sonra demek zorunda kalmış tabi tepkisi çok kötü olmuş bebeği aldırmak istemiş Yani beni"
dedim başımı eğerek"Ne kadar canice"
"Öyle..."
Devam ettim"Annem çok direnmiş bu çocuğun ne suçu var falan diye doğurmuş beni. Sonra büyümüşüm tabii b-babam beni hiç sevmemiş hatta okulda bile aldırdı okul çağıma geldiğimde orta - 1 de aldırdı lise okuyamadım ben"
"Cok üzüldüm Rüya..."
"Üzülme..."
"Sonra içki almaya başladı ve içiyor bir de... bizi dövüyor işte"
"NE?"
Bu son dediğim şeyi duyduktan sonra Barış çok sinirlenmiş görünüyordu
"Beni istemiyor istememek çok kötü"
"Annemi bırakmak zorunda kaldım"
Dedim gözümden akan yaşı silerek."Onun için direndim güçlü oldum mecburdum bunu yapmaya belki annem olmasaydı canıma bile kıyardım"
"Sakın böyle bir sey yapma"
"Rüya... üzülme lütfen"
"Tamam... denerim"
Hafif bir gülümseme yayıldı Barış'ın yüzüne"Annen için üzüldüm senin için de "
dedi"Acıma bana ama lütfen"
"Acımıyorum Rüya..."
Gülümsedim"Annene çok kötü şeyler yapıyor muydu?"
"Onu çok dövmüyordu Beni çok dövüyordu odalara kilitliyordu"
"Bu baba değil canavar bildiğin"
"Öyle..."
"Benim için canavardan başka bir şey değil"
"CANAVAR"
"Bu arada sen ne iş yapıyorsun?"
dedi"Ben yeni mezunum"
dedim güldü Rüya....
Bölüm sonu okuyucu kuşlarım✨❤️
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok özel ve güzel değerli ... okuyucu kuşlarım✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak