Rüya esnemeye başladı
"Uykum geldi biraz""Benim yatağımda yat"
"Ee sen?!"
"Ben koltukta yatarım"
"İtiraz istemiyorum Rüya"
"Tamam tamam "
"Eğer bana ihtiyacın olursa ben burdayım"
"Tamam Barış her için çok teşekkür ederim"
Güldüm
"Rica ederim"Sargılı kolunu tuttu ve yavaşça uzaklaştı bende onu seyrettim. Çok tatlıydı hemde çok.
Bacağından dolayı zorlanıyordu duraksadı birden, yanına yaklaştım"Yardım edeyim sana"
"Sağ ol ben kendim giderim"
"Yok yok"
Rüya'nın belini tuttum ve onu yavaşça kucağıma aldım.Gözlerimin içine bakıyordu. Bende onunkilere baktım.
Yavaşça yatağa yatırdım onu kırık koluna dikkat ederek bıraktım onu."Teşekkür ederim Barış."
"Rica ederim Rüya."
Odasından çıktım onu rahatsız etmeden.
Saate baktım 9:00 'du...
Rüya'ya bakmak istedim. Nedense öyle bir şey geldi içimden
Yavaşça kalktım yattığım uzandığım yerden Rüya' nın yanına gittim. Gittiğimde yatakta mışıl mışıl uyurken gördüm büyülenmiştim...(gif:Tumblr huzursuz hayaller)
O kadar güzel uyuyordu ki tıpkı bir melek gibiydi...
İyice yakıştım yanına. Çok güzel görünüyordu morluklarıyla bile o kadar güzeldi ki.
Beyaz montunu bir yere koymuştu Onu kokladım içmime çektim kokusunu, çok güzel kokuyordu Çiçek gibiydi doyamadım kokusuna biraz daha kokladım, kokusu çok büyüleyiciydi...
Elim saçlarına gitti bir an Başta ellemedim. Bu kız bana ait değildi ki benim sevgilim değildi ki.
okşamak istedim bu iç güdüme yenilmiştim.
Okşadım.
Saçlarına öpücük konudurdum. Kokusu geldi burnuma o kadar güzeldi ki... Bir kere daha kokladım. uzun uzun baktım Rüya'ya melek gibi bir şeydi elim gitmiyordu saçlarımdan kendime hakim olamamıştım. Seviyordum onu sanırım...Saçlarını okşadım. Yanağını okşadım.
Sonra kırık parmaklarına baktım. Baktıkça canımı yanıyordu hemde çok yandı canım, dokundum yavaşça baktım ellerine...
Küçücük ellerine...
Öptüm yavaşça okşadım.
Gözlerimden yaş aktığını hissettim. Ağlamaya başladım.Uzun uzun baktım...
Galiba ben Rüya 'dan hoşlanıyordum öyleydi kalbim pır pır atıyordu. O istemse bile ben onu koruyacaktımBaşka bir şey olamazdı ki bu aşktan başka bir şey değildi emindim ben duygularımdan emindim seviyordum ben onu hemde çok sevmiştim çok masumdu ayrıca güzeldi de...
Benim olsaydı benim sevgilim olasaydı ona sürekli sarılırdım.
Ama kendime engel olmaya çalıştım. Rüya bana ait değildi, değildi.
Bölüm sonu okuyucu kuşlarım✨❤️]
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok özel ve güzel değerli ... okuyucu kuşlarım✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak