"So ..bila engkau dengar cerita aku tadi... Apa yang engkau nak cakap.. "Rufina meletakkan pisau dipaha kiri Razman.. Dan dia mencacak kan pisau itu.. Dipaha Razman.. Makin lama makin dia mencucuk pisau itu kedalam..
"Arrrr!!! "Razman yang tidak tahan menjerit..
Ryna dan Fathia baru sampai.. Penat mereka berlawan tadi..
Ryna bercangkuk duduk dihadapan Razman..
"Sorry bro... I terpaksa khianat U.. Cause I dah cakap.. I akan berkhidmat pada seseorang yang betul dalam kes dan bukan perangai macam U..!!! "Kata Ryna menunjal kepala Razman.. Tatkala Ryna bangun.. fathia pula duduk bercangkung dihadapan Razman yang sudah baring menyandar sebatang tiang..
"Sorry.. B.. I buat macam ni.. Sebab nak B stop. .. Dia orang tak salah.. I yang salah.. Bukan Tengku Shukri.. Tengku Shukri nak selamatkan I masa tu dari jatuh.. Tapi I dan jatuh dah.. Bukan salah dia.. ",kata Fathia..
"Sekarang.. Kenapa baru U nak cakap... Hah?..!!! "Jerkah Razman..
"Engkau ni memang tak reti cakap slow ke..?.. Kami semua depan engkau.. Malah kalau engkau jerit sekali pun dekat sini boleh bergema tempat ni...!!! "Tengking Ryna..
Rufina duduk dihadapan Razman sudah..
"Sekarang ni.. Engkau pilih.. Engkau nak mati atau engkau nak hidup.. Simple je.. Kalau hidup.. Engkau akan dipenjara.. Kalau mati pulak.. Ditangan kami"kata Rufina memegang pedang kiri kanannya..
"Aku nak bebas.. Ada? "Soalan bodoh mula terkeluar..
"Ada.. Ada.. Nanti dia datang.. Bebas nyawa engkau, nak? "Soal Rufina balik..
"Hahaahah.... Aku rasa betul betul nak bunuh keluarga tu.. "Kata Razman lagi..
"Kenapa engkau ni ye.. Ye nak bunuh dia orang.. Sedangkan masalah engkau.. Balas dendam sebab.. Bunuh anak engkau je kan? "Kata Ryna..
"Sebab dia orang. Bongkak.!!!. Bila aku tak dapat nak bunuh si Tuan Zaidi engkau tu.. Dia orang Baling duit dekat aku.. Dia cakap... Kami kaya.. Kami akan bagi engkau berapa juta ringgit sekali pun.."ajuk Razman.. Mengulang kata Tengku Saif ketika dahulu..
"Itu dulu.. Sekarang lain.. Aku nak cakap dekat engkau... "
"Oi!!!!!!! "Terhenti kata Ryna tatkala.. Seorang lelaki masuk membawa parang..
"Lepaskan dia!! "Jerkah lelaki itu..
"Aku bengang sungguhlah.. Kan aku dah cakap.. Cakap tu.. Slow slow lahh bodoh.. Bengit telinga aku... Bahenolll!!!! "Jerkah Ryna.. Membaling pedangnya.. Tepat kena dijantung lelaki itu..
Entah macam mana.. Tali yang diikat pengelengang ditangan Razman tertanggal. Dia menyerbu Fathia.. Sebelum menikam Fathia.. Di paha..
"Arrhhhh...!! "Jerit Fathia..
Ryna sudah mengacukan pistol.. Rufina pula.. Mula sedia masuk pergerakkan..
Rufina yang sedang memusingkan pedang berbentuk bulatan.. Ryna sudah dengan sabitnya.. Rufina dan Ryna mula gerak pusing disekeliling Razman..
Tapi malang.. Razman lalai.. Hingga tidak sedar.. Fathia mulakan serangan.. Menyiku perutnya dan.. Menikam perut Razman dengan pedang yag dibaling Rufina ke padanya..
Terkejut Razman.. Dirinya kaku sebelum darah bergenang disekelilingnya..
"Finally... Kita dapat bunuh dia.. "Kata Ryna menyelit pistol dipoket belakang..
Terdiam dia melihat Fathia yang terduduk hadapan Razman.. Dan kepalanya terduduk memandang lantai simen itu..
"Dah dah latu Fathia benda dah lepas... Dia pun dah berubah ..kan itu yang engkau cakap? .. Diri dia yang dulu jauh beza lain dengan sekarang.. "Kata Ryna..
Fathia tidak sangka dia boleh bunuh bekas suaminya.. Yang dulu dia cintai.. Terkedu dia sebelum terduduk disitu dan merangung sekuat hatinya..
"AAAARRRHHHHHH....!!!! "jeritnya sekuat hati...
"Sayang.. "Terkalih Rufina..
Saif sudah melangkah menuju ke arah Rufina..
"Sorry.. Aku terpaksa beritahu.. Dia paksa"kata Ryna.. Tertiba..
Next...
YOU ARE READING
Cinta Miss Mafia
RomantiekDemi mencari pembunuh ibubapanya, dia terpaksa bekerja sebagai mafia, dalam masa yang sama dia mempunyai prinsip agar dirinya tidak dikahwini oleh mana-mana lelaki seperti syarat setelah dirinya menjadi mafia. Satu strategi telah berlaku menyebabka...