İlk olarak Rancho♥ ve Pia Yani 3 İdiots♥♥♥

4.1K 120 39
                                    

Rancho: O gün anladım ki bu kalp kolayca korkabiliyor.Eğer gerçek bir problem olursa elini kalbine koy ve Aal izz well ( herşey yolunda ) de

Raju :Bu problemi çözer mi(!)?

Rancho: Hayır ama sorunla yüzleşmek için gereken cesareti bulursun :)

Rancho: İyi haberler var efendim ne polis ne de Joy'un babası bir ipucu bulamamışlar. Ölüm raporuna göre ölüm sebebi soluk borusuna yapılan baskı sonucu boğulma.Tek düşünülen boğazına yapılan baskı sonucu boğulduğu.Ama 4 yıldır yaşadığı zihinsel baskıyı hiç düşünmüyorlar. Şu mühendisler akıllı adamlardır. Ama zihinsel baskıyı ölçecek bir makine yapamadılar. Eğer yapmış olsalar bilinecekti ki bu bir intihar değil cinayettir.

Rancho : Mükemmeli yakalamaya çalış. O zaman başarı seni takip edecektir.

Rancho: Şık mororcu bir hayat kurtardın ne kadara mâl oldu. :D

Pia: Üzerine biraz nane sosu dök öğrenirsin.

Rancho: Tuhaf arkadaşlar! Biri fotoğrafları seviyor ama makinelerle evleniyor. Diğeri korku ve bahanelerle yaşıyor.

Rancho: Yarından bu kadar korkarken bugünü nasıl yaşarsın. :))

Rancho: Aslında sen ona hiç aşık olmadın.

Pia: Ne??

Rancho: Onu gördüğünde rüzgâr kulağına bir melodi fısıldadı mı? Ay gözünde büyüdü mü?

Pia: Bunlar sadece filmlerde olur gerçek hayatta değil!

Rancho: Eğer gerçekten aşık olursan gerçek hayattada olur. Ama bir insanla bir eşekle değil.

Pia: Kaybol salak

Rancho: Burası çok gürültülü o teşekkür ederim diyor ben defol anlıyorum. :))

Rancho: Hey Raju Kammo' dan haberin var mı? Kammo evleniyor damat çeyiz olarak hiç birşey istemiyor sadece Kammo'yu istiyor.:)

Farhan: Hı hı : D

Rancho: Sen onu tanıyorsun.

Farhan: Ya evet

Rancho: O fotoğraflarla ilgileniyor.

Farhan: Hı?

Rancho : Vahşi yaşam fotoğrafçısı olacak ?

Farhan: Hıı????

Rancho: Hâlâ tanımadın mı? Bizim Farhan Kammo ile evlenecek hem de bedavaya.

Farhan: Bunun için beni feda etmene gerek yoktu bedava yarım kilo süzme peynir ve 2 kilo bamya onu uyandırmaya yeterdi.

Rancho: Bence sınav sonuçlarının bu şekilde yayınlanması doğru değil. Eğer kansızlığınuz varsa doktor ilaç mı yazar yoksa bunu televizyondan mı yayınlar?

Pia:  Onalara anahtarı ben verdim. Keşke kardeşime de verseydim.

Mona: Hayır Pia yapma.

Pia: Baba sen kardeşimin trenden düşerek öldüğünü zannediyorsun değil mi? O trenden düşmedi. Sen ona ne olmak istediğini bir kere olsun sormadın. Eğer sormuş olsaydın bir kez ne olmak istiyorsun deseydin onun yazar olmak istediğini edebiyat okumak istediğini öğrenecektin.

Mona: Kapa çeneni Pia!

Virus: Ben anlamıyorum.

Mona: Baba odana gider misin lütfen!

Pia: Sınavı geçemedi kaç kez girdiysede geçemedi. O edebiyat okuyup yazar olmak istiyordu ama tüm yazabildiği bir intihar mektubu oldu.

Virus: O intihar etmedi!

Pia: Haklısın baba bu intihar değil bir cinayetti.

Aamir Khan ♥♡♥ filmlerinden alınan replikler ve kendi sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin