Öpücüğün etkisinden çıkamadım bir süre... Tuhaf olan bir şey vardı normalde iterdim tersledim öptü diye ama yapmadım hiçbirini kalbim çok hızlı atıyordu yanaklarımda yanma hissediyordum. Aşık mı olmuştumAşk mıydı bu?
Bundan başka bir şey olmazdı ki...
Ben Barış'ı sevmiştim ilk önce onu arkadaş olarak görüyorumdum ama şuan öyle olduğundan emin değildim Arkadaştan öteydi sanki bu...
"Rüya daldın"
"Beni itttirmedin seni öptüm diye"
Barış' ta böyle düşünmüştü. Onu ittireceğimi düşünmüştü.
"Ben seni gerçekten sevdiğimi fark ettim."
Dedim. Onu seviyordum ve cidden aşık olmuştum
Güldü,Bende güldüm
"Bu hayatta ilk kez birine böyle güveniyorum ben..." hiçbir erkeğe güvenmedim ben sana güvendiğim gibi"Gülüşü çok güzeldi.
"Bana aşık mı oldun?"
"Sanırım öyle Barış..."
Çok sevmiş gibi bir hali vardı.
"Aşık oldum galiba"
Bir yandan da yanağımı tutuyordum
Barış'ın öptüğü yanağı✨
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum Rüya hemde çok... "
Barış'a cevap verecektim ve vermiştim. Onu seviyordum ilk kez bir erkeği bu kadar cok sevmiştim onu cok sevmiştim beni koruyup kollamıştı."Kalbim ilk kez böyle pır pır atıyor baksana"
Dedim Barış'ın elini kalbime götürerek.Gülümsedi Barış, sonra saçlarımı okşadı.
Her teli kırgın olan saçlarımı...
Her telinde o caninin izi olan saçlarımı okşadı kimse okşamıştı kimsenin okşamadı o saçları... Barış' ın eli değmişti şefkatli elleri . Bana hep şefkat göstermişti o hep koruyup kollayan biri olmuştu onun yeri bende çok ayrıydı.
"Seviyorum seni"
dedi o an tekrar ederek, kendimi çok huzurlu hissettim
"Bende seni."
dedim ve bende tekrar ettim."İlk kez bir kıza açtım kendimi Rüya."
"Ben de kez sana"
Gülümsedi Barış, tatlı bir gülmeseme yayıldı yüzündeBaşımı Barış'ın, göğsüne yasladım nefes alıp verişini dinledim.
"Sey Soracağım"
"Tabiki"
Dedi güzel bir bakış attı bana"Şimdi biz sevgili mi olduk Barış"
"Öyle olduk sanırım."
dedi ve güldü."Sana aşkım diyebilir miyim peki?"
"Tabikii diyebilirsin güzelim."
dedi ve saçımı öptü yine.Barıştan
Rüya'da bana aşık oluğunu söyledi. Çok mutlu olmuştum hemde çok. İlk kez sevgilim olmuştu ilk kez.Ben hayatımda ilk kez bu kadar güzel ve masum bir insan görmüştüm
Elini öptüm...
"İçim çok yanıyor aslında Barış çok bir...""Nasıl bir canilik bu nasıl anlamadım ki ben?"
"Seni ben anlamaya belki ama... elimden bir şey gelmiyor ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Sana Kavuşmuşken
Romance#wattys2019 "Onlar birbirini unutmadı, sadece farklı bir evredeydiler ve sonra ruhları kavuştu..." Başlangıç tarihi : 26.8.2019 Bitiş tarihi : 28.8.2019 Kitapta düzeltmeler yapılacak!! #1çıkmak