İtiraflar

211 18 0
                                    

Multi de Ross un gün boyunca yüzündeki Sırıtış.

Ross'tan :

Sonunda deprem iyice yavaşladı. Şimdi Nina nasıl acaba. Kapatırken ağlıyordu. Korkuyordum hemde çok.

Deprem durur durmaz kapıyı zorladım. Açılmadı tam kırmak için gerildim. Evdeki çalışanlardan biri can havliyle çıktı ve kapıyı açık bıraktı.

Hemen içeri girip Ninanın odasına çıktım. Seslendim ses yok. Ne oldu acaba. Aç artık şu kapıyı Ross.

İçeri girdim. "NİNA!". Yerde kafasını kollarıyla sarmış. Başını dizlerine koymuş. Titriyor. Nina titriyor.

Yanına gittim. Yanına çöküp kucağıma aldım. Tepki vermiyor. Yüzü bembeyaz. Titriyor. İnanmıyorum. Nina korkudan bayılmış. İyice onu sıkıca tutup ayağa kalktım. Odadan çıktım. Merdivenleri inerken Nina "Ross n'olur beni bırakma. Çabuk çıkalım. Korkuyorum." diyordu daha da hızlı inmeye başladım yani iki üç merdiven sonra Nina bana "O kız sana sarıldığında çok kıskandım. Sanırım ben sana aşığım. Bilmiyorum daha önce böyle bir şey yaşamadım.Seni kafamdan çıkaramıyorum . " diye kesik kesik mırıldandı.

Ne! Nina bana aşık mı? Tamam Ross sakin. Hem daha bilmiyor ve istemeden mırıldandı. Kendine gel ve evden çabuk çıkın. Artçı depremler olabilir.

NİNA'NIN AĞAZINDAN :

Depremden 1 saat sonra eve girdik. Ross gelip beni çıkarmış. O Odaya geldiğinde titriyor ve sayıklıyormuşum. Sonra işte beni çıkarmış. Ama şu An bayağı mutlu görünüyor. Acaba ne oldu. Depremden sonra mutlu olup aptal aptal sırtına ilk insan. Annemler çoktan işe gitti. Ross'un tayfası da geldi. R5 yani. Hepimiz koltukları oturmuş konuşuyorduk amaçları bana depremi unutursam aslında. Bunu biliyorum.

"Nina biz biraz senle mutfağa geçelim mi? Bir şey söyleyeceğim sana. "

Ross'un Ağazından:

Nina sanıklarken de olsa bana aşık olduğunu söylediğinde, tamam sandığın söylediğinde ona ona olan hislerimi ona söylemeye karar aldım en azından onun da bana karşı birşey hissettiğini biliyorum. Bunun için onu mutfağa çağırdım.

" Evet Ross, n'oldu. Bir şey mi var. Hem sabahtan beri aırıtıyorsun. Depremden sonra mutlu olup aptal aptal sırtına ilk insansın. Ünlü oldun el salla. "

" 1. Nina ukalalık gibi olmasın yanlış anlama ama ben zaten ünlüyüm. 2. de depremden sonra mutlu olup aptal aptal sırıtan ilk insan seni seviyor. " a-oovv bu böyle odunca olmamalıydı.

" Eeeeee. " Bu mu yani sadece 'eeee' mi diyecekti. Bir dakka devam ediyor." Bu mu çok önemli olan arkadaşlar zaten birbirini sever. Zaten insan sevmediği kişiyle arkadaş olmaz. "

Yanlış anlamış beni. Olamaz yaa.

" Nina sevmek derken öyle değil ben seni arkadaş gibi sevmiyorum arkadaş gibi görmüyorum. Ben bu gün bunu anladım. Öyle bir şey vardı ama emin olamıyordum. Ama artık eminim. Nina ben san aşık oldum. Seni böyle bir şekilde seviyorum. Sen de beni bu şekilde sevebilirmisin. " Evet bu iyiydi. En azından ilki gibi odunca değildi......

Düşüncelerimi bölen oydu. "Ben de seni bu şekilde sevebilirim Ross. Hatalarım olabilir ama işte o zamanlarda bile beni bırakma. Çünkü sen benim babamdan sonra sevdiğim ilk erkeksin. Senle tanıştığım günden beri seni düşünüyorum aklımdan çıkmıyorsun. O kız dün sana sarıldığında sinirlendim. Ben de emin değildim seni sevdiğime. Belki de korkuyordum sen beni sevmiyorsundur diye. "

" Nina ben seni seviyorum. Sen hata yapan bile seni bırakmam ama sen de bana asla bırakma. Aşk acısı çektirme bana. Aşk acısı çok kötü bir şey. Ben de seni asla bırakmam ve sana aşk acısı çektirmem. "

" Sen beni değiştirdin Ross. Önceden sadece derslerim, kitaplar, voleybol maçları, projelerle ilgilenen asosyal biriydim. Benim hiç arkadaşım yoktu, senin sayende 5 tane Dost edindim. İlk defa bir konsere gittim, hem de o konser de sizin konserinizdi. Ben senin sayende arkadaşlığı, dostluğu, eğlenmeyi öğrendim. Seni sevdiğimden ben de senin gibi emin olamıyordum. Çünkü aşkın sevginin ne olduğunu bilmiyordum. Ve bunuda ilk senle öğrendim ve yaşayacağım. Sen bana benim ilklerimi yarattın. Seni seviyorum Ross. "

Bu konuşmayı yaparken ikimizde birbirimize sıkıca sarılıyorduk." Ve bir de unutmadan sen benim şimdiye kadar babamdan başka sarıldığım ilk erkeksin. Ki babamla da bu kadar uzun süre boyunca hiç sarılmamıştım. "

Veeee bölüm biterArtık işler biraz karışıcak. Birbirlerine birbirlerini sevdiklerini söylediler. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
Gelecek bölümlerde neler olacak?
Ally,  Ross'un Ninna'yı sevdiğini ner3d3n biliyordu?
Biraz tahmin yapın bakalım:D

Bu arda bir ricam var bir arkadaşımın yazmaya başladığı kitap olan 'Bir Krallığın Yeniden Doğuşu' na da bir bakarmısınız.

Öpüldünüz:*

Şansın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin